Dnes je nedela 28. apríla 2024, meniny má Jarmila a zajtra Lea
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 7 ] |
|
Autor |
Správa |
pepo64
Čumil
Registrovaný: Sob, 27.09.2014, 0:10 Príspevky: 7
|
Ahoj chlapi,potreboval by som radu ohľadom kúpy terrana.Takže,premýšľam o kúpe terrana rv.1997-2000,prikláňam sa k 2.4 b lebo to chcem používať len na chatu a veľa km nenajazdím,lenže benziňákov je dosť málo a tak to bude možno aj diesel.Aké výhody má diesel oproti benzínu,a čo rozvody je to reťaz alebo remeň?Podeľte sa o vaše skúsenosti.Dík. Ps.spotrebu nejak extra neriešim.
|
Uto, 03.03.2015, 19:53 |
|
|
filias
Učeň
Registrovaný: Str, 30.07.2014, 18:18 Príspevky: 83 Bydlisko: Zvolen / Banská Bystrica
|
Ahoj . Minulý rok som riešil podobnú otázku . A kúpil som 2,7 TDi ( 1999 ) . Najazdím málo km , skôr do hory poľovačka a syn ryby . Som veľmi spokojný , spĺňa to , na čo ho potrebujem . Sem tam trošku hrdza , ale to sa rieši priebežne . Spotreba cca 14L ( veľké pneu 31/10,50/r15 BF AT - 80% mesto a 20% terén ) . 2,4 a 3,0 L majú vraj reťaze a 2,7 TDi majú ozubené kolesá ...
_________________ Nissan Terrano II 2.7 TDi , BF Goodrich A/T 31/10,5/15 ;
"Život je boj ,tak sa tu všetci pozabíjajte a ja by som s dovolením prešiel" ...
|
Uto, 03.03.2015, 20:19 |
|
|
Kuhejda
Učeň
Registrovaný: Štv, 19.02.2015, 19:52 Príspevky: 17 Bydlisko: Žilina / Makov
|
Tiež riešim kúpu Terrana ale od roku 2000 vyšie. Radil som sa ohľadom motora tu na fóre aj priamo s mechanikmi a všade som dostal odpoveď jednoznačne 2,7 TD. Je to motor podľa všetkého presne vyvážený k tomuto auto a zároveň je spoľahlivý. Keďže sa prikláňaš k benzínu poviem ti to tak ako bolo povedané mne, keď som uvažoval nad LPG : Pri tých km čo najazndíš (cca 15000 ročne) je jedno či jazdíš na naftu alebo LPG pretože to čo ušetríš pri plyne aj tak vrazíš do servisu motora, keďže tie benzíny nie sú základom spoľahlivosti. Ale všetko závisí od samotného motora. Ja som sa osobne rozhodol pre 2,7 TD Prečítaj si viewtopic.php?f=99&t=19966 tu som to riešil
_________________Čumil začiatočník, ktorý prijme každú radu
|
Štv, 05.03.2015, 11:11 |
|
|
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2593 Bydlisko: Vychod
|
Pani chodite tu okolo horucej kase uz som tu ten odkaz v jednom vlakne daval ale -kebyze som nasiel ja pajero v takom stave ako vyzera byt to terano a za taku cenu tak uz mi stoji na dvorku ze toto je podla mna jedno z tych co staci len sadnut a ficat prec http://www.offroadforum.cz/viewtopic.php?f=20&t=92331
|
Štv, 05.03.2015, 13:13 |
|
|
pepo64
Čumil
Registrovaný: Sob, 27.09.2014, 0:10 Príspevky: 7
|
Čaute,zatiaľ ďakujem za názory,nevyjadril som sa dosť presne keď som písal že spotrebu neriešim lebo na tomto aute nemám v pláne jazdiť 15.000 ročne,skôr to bude 2000-2500 km a je mi fakt jedno či budem mať spotrebu 11 nafty alebo 15 benzínu,pretože mám osobák a tento tereňák budem používať iba na chatu.A aké hlavné nedostatky má ten benzínový motor?
|
Štv, 05.03.2015, 16:14 |
|
|
filias
Učeň
Registrovaný: Str, 30.07.2014, 18:18 Príspevky: 83 Bydlisko: Zvolen / Banská Bystrica
|
Skús pozrieť recenzie alebo príspevky na nete , ale aj tu na fóre . Z väčšiny diskusií a recenzií vyšiel pri tomto aute ako víťaz motor 2,7 TDi . Samozrejme každému pasuje niečo iné . Ja za seba môžem tento motor len odporúčať ...
_________________ Nissan Terrano II 2.7 TDi , BF Goodrich A/T 31/10,5/15 ;
"Život je boj ,tak sa tu všetci pozabíjajte a ja by som s dovolením prešiel" ...
|
Štv, 05.03.2015, 19:38 |
|
|
finder
Support
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20 Príspevky: 6674 Bydlisko: PB
|
Kuhejda píše: Pri tých km čo najazndíš (cca 15000 ročne) je jedno či jazdíš na naftu alebo LPG pretože to čo ušetríš pri plyne aj tak vrazíš do servisu motora, keďže tie benzíny nie sú základom spoľahlivosti. Ale všetko závisí od samotného motora. Hm .. kilometre nech si zvazi kazdy sam, ale servisovat benzinak ? Olej v motore (max 15.000 km), a benzin do nadrze. To auto nechce nic viac ... Dokial nezatopis rozdelovac, to auto ide ... Rozvody retaz, 300.000 km uplne s prehladom ... Tomu auto mozem vytnut jedinu vec - koroziu ... hlavne predne blatniky ... Vzdy som na tom aute robil len hovadiny - casom vypalene ziarovky na palubovke, vymena svieckovych kablov + sviecky, olej, cistenie vzduchpveho filtra (textil), vymena remenov podla potreby. Menej obvykle veci - prasknuta gumenna hadicka spojky (stracala sa kvapalina po par dnoch), z nejakeho dovodu sa tavili petice ziaroviek zadnych svetiel, vymenil som predne zozltnute denne svetla za ciru optiku, tiekla vodna pumpa - vymena (inac jej cena je uuuplne niekde inde ako cena pumpy na TDi), vymena termostatu. Ako hovorim, okrem korozie - drziak ! Neovplyva vykonom, ani nema extra dobru spotrebu, ale na tom motore sa nema co posrat ... Men olej a netankuj sracky (pripadne pouzivaj aditivum, nikdy nie je na skodu). (jedine - asi - ak ten motor uvaris ...)
|
Pia, 06.03.2015, 20:02 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 7 ] |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|