Dnes je sobota 17. mája 2025, meniny má Gizela a zajtra Viola
Autor |
Správa |
karel1980
Začínajúci koumák
Registrovaný: Ned, 10.02.2013, 10:45 Príspevky: 138 Bydlisko: Nemšová
|
Zdravím. Včera sa mi stala taká vec. Ráno -10 auto naštartovalo na brnk. Po pridaní plynu motor hned skapal . To sa opakovalo asi 3 krát. Potom som nechal motor bežať na neutrali asi pol hodiny a išiel som skusiť sa odviesť. Auto už išlo uplne normalne, skusil som ho vytočiť do 4000 otačok a v pohode. Palivový filter menený asi pred dvoma mesiacmi. A tak ma napadlo. Že by zamrznutá nafta? Ale pri -10. Alebo može byť chyba niekde inde napríklad vo vstrekovačoch? Mám terrano 3,0 113kw. Ďakujem za všetky odpovede.
|
Pon, 27.01.2014, 22:04 |
|
 |
mito.al
Koumák
Registrovaný: Štv, 03.01.2013, 20:58 Príspevky: 173 Bydlisko: Bytča
|
ešte bolo všetko moc studene, olej aj nafta. ale asi hlavne nafta, pridaj aditívum a malo by byť všetko ok
_________________ Nissan DoubleCab 2,5D 205/80 R16
|
Uto, 28.01.2014, 9:23 |
|
 |
karel1980
Začínajúci koumák
Registrovaný: Ned, 10.02.2013, 10:45 Príspevky: 138 Bydlisko: Nemšová
|
Aha zabudol som, aditivum v zime pridávam. Dúfam že to nebudú prave vstrekovače.
|
Uto, 28.01.2014, 9:51 |
|
 |
jenki
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26 Príspevky: 2389 Bydlisko: Zvolen
|
Kde tankuješ? Asi by som sa sústredil na pumpu, prípadne by som 5-6x tankoval na rovnakej, kvalitnej pumpe aby som overil, či to nebolo mizerným palivom. V tom prípade aj palivový filter môže byť zase caput.
_________________ Jenki
Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané
|
Uto, 28.01.2014, 10:16 |
|
 |
karel1980
Začínajúci koumák
Registrovaný: Ned, 10.02.2013, 10:45 Príspevky: 138 Bydlisko: Nemšová
|
Ja tankujem na oktan Nová Dubnica ale nemožem povedať že by som mal niekedy problém a to tankujem iba tam už 6 rokov. Dokonca som asi pred dvoma mesiacmi menil palivový filter a bol ako nový ani špinka a len jedna malá kvapka vody ale ten nebol menení ktovie ako dlho.
|
Uto, 28.01.2014, 10:34 |
|
 |
mk96
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 23.05.2013, 10:49 Príspevky: 388 Bydlisko: mam tiez
|
No zohrial sa ti motor a vsetko uz potom bolo fajn. Mne na ZD30 tiez za studena sem-tam skubal kdekolvek som natankoval pri vacsich minusoch pokial sa aspon trochu nezohrial a potom siel OK, neskapal sice nikdy ale nemal tah, proste zaskubaval ako keby dochadzalo palivo. Japonci maju radi teplo  Skus vyskusat nejaky slovnaft a obycajnu naftu s aditivom/dvojtaktnym olejom a uvidis, ci bude rozdiel. Len ci este budu take minusy na skusanie. Mozno by to riesil predhrev nafty. Mne pomohlo nezavisle kurenie. Tolko z mojich skusenosti s motorom ZD30 v zime. Mozno niekto bude vidiet inu pricinu.
|
Uto, 28.01.2014, 14:10 |
|
 |
karel1980
Začínajúci koumák
Registrovaný: Ned, 10.02.2013, 10:45 Príspevky: 138 Bydlisko: Nemšová
|
No tak je pravda že ja som naštartoval a hned som pomali na volnodežných otáčkach išiel. Možno stačilo nechať motor pobežať tak 4 minuty na neutráli.
|
Uto, 28.01.2014, 14:18 |
|
 |
mito.al
Koumák
Registrovaný: Štv, 03.01.2013, 20:58 Príspevky: 173 Bydlisko: Bytča
|
Ja na svojho Japonca nemôžem povedať kryvé slovo, -22, 2-3x žhav a chytil na brnk, Teraz mi sice odchadza 1 vstrekovač tak chytá na try ale za 30s sa ustáli a frčí.
čo mame doma 1,4 HDI tak ta sa na to v zime nechytá, musí sa točiť podsatne dlhšie kým sa chytí
_________________ Nissan DoubleCab 2,5D 205/80 R16
|
Uto, 28.01.2014, 16:41 |
|
 |
tomato
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.05.2012, 12:56 Príspevky: 988 Bydlisko: Povazie
|
Pozrel by som aj ci su vsetky zhavice vporiadku...
_________________ Patrol & Patrol...
ex: Wrangler JK s talianskym Detroit dízlom ex: Pajero 2.8
|
Uto, 28.01.2014, 17:25 |
|
 |
mk96
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 23.05.2013, 10:49 Príspevky: 388 Bydlisko: mam tiez
|
Pri vadnych zhavicoch ZD30 fuka chvilu z vyfuku farebny dym - cierno, modro, bielo. Je to inak aj v servis manuale ako zakladna diagnostika zhavicov pri Patrole, tak myslim si, ze aj pri Terrane to tak bude.
|
Uto, 28.01.2014, 18:15 |
|
 |
karel1980
Začínajúci koumák
Registrovaný: Ned, 10.02.2013, 10:45 Príspevky: 138 Bydlisko: Nemšová
|
Žhaviče su tiež nové. Asi to bude len v nafte. Alebo vstrekovače? Ale myslím že to by som nenaštartoval vobec. Ako som napísal, štartovanie na brnk.
|
Uto, 28.01.2014, 18:20 |
|
 |
tomato
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.05.2012, 12:56 Príspevky: 988 Bydlisko: Povazie
|
nove zhavice, to nemusi znamenat ze su aj dobre...nebol by to prvy pripad. alebo dozhavovanie, neviem ako to funguje u nissanu.
_________________ Patrol & Patrol...
ex: Wrangler JK s talianskym Detroit dízlom ex: Pajero 2.8
|
Uto, 28.01.2014, 18:59 |
|
 |
karel1980
Začínajúci koumák
Registrovaný: Ned, 10.02.2013, 10:45 Príspevky: 138 Bydlisko: Nemšová
|
Opravte ma ak sa mýlim, ale čo už majú žhaviče s tým spoločné ked motor beží.
|
Uto, 28.01.2014, 19:22 |
|
 |
bull4x4
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40 Príspevky: 2320 Bydlisko: Sliač
|
3.0 je priamy vstrek, nakopnes aj bez zhavenia
_________________http://www.4x4offroad.skRasto Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9 ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon
|
Uto, 28.01.2014, 19:37 |
|
 |
karel1980
Začínajúci koumák
Registrovaný: Ned, 10.02.2013, 10:45 Príspevky: 138 Bydlisko: Nemšová
|
Čosi na tom bude, mal som dobrý len jeden žhavič a do mínus štyroch ešte štarty v pohode.
|
Uto, 28.01.2014, 20:10 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|