4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
Terrano I -výměna motoru... http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=131&t=5644 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | prcek Dave [ Pia, 19.09.2008, 20:26 ] |
Predmet príspevku: | Terrano I -výměna motoru... |
Zdravím,potřeboval bych poradit...mam Terrano I 2,4i s motorem typu Z24I a mam možnost koupit Terrano I 3,0 s typem motoru VG30E s tím že bych ten třilitr chtěl dat do svého místo te 2,4i....otázka je jak hodně komplikaci to přinese,přehodit motor s mech.částmi by neměl byt problém+přehození řídici jednotky...ale co kabeláž?..bude ji take třeba celou přehodit?,nebo hlavni kabelaž byva stejna na všechny typy a jen se liší počet kontaktu na svorkách?...předem dííky.. |
Autor: | prcek Dave [ Uto, 23.09.2008, 20:51 ] |
Predmet príspevku: | |
Neaktualní,zjištěno,vyřešeno.... ![]() |
Autor: | finder [ Uto, 23.09.2008, 20:56 ] |
Predmet príspevku: | |
Tak sa pochval ... Myslim, ze by to zaujimalo viacerych ... |
Autor: | prcek Dave [ Uto, 23.09.2008, 22:47 ] |
Predmet príspevku: | |
Není se čím chlubit ![]() ![]() ![]() Ted spíše budu řešit jak zvýšit výkon na současném motoru...aspoň o 10-15 koní.... 8) ono s 31" MTečkama a s vlekem a 2 koňmi je to líné....a každy kopeček je noční můra ![]() .....ja vím....mam si koupit pořadného offa ..jak by řekli u nas na foru ...ale ja mam sve terranko rááád... ![]() |
Autor: | efendi [ Str, 24.09.2008, 7:27 ] |
Predmet príspevku: | |
prcek Dave píše: Není se čím chlubit ![]() ![]() ![]() Ted spíše budu řešit jak zvýšit výkon na současném motoru...aspoň o 10-15 koní.... 8) ono s 31" MTečkama a s vlekem a 2 koňmi je to líné....a každy kopeček je noční můra ![]() .....ja vím....mam si koupit pořadného offa ..jak by řekli u nas na foru ...ale ja mam sve terranko rááád... ![]() a co tak dajaky chip tuning? alebo navstivit daky servis co sa tym zaobera a natunuju ti dobre motor za dakyy baksis??? ![]() |
Autor: | finder [ Str, 24.09.2008, 7:29 ] |
Predmet príspevku: | |
prcek Dave píše: Ted spíše budu řešit jak zvýšit výkon na současném motoru...aspoň o 10-15 koní.... 8) ono s 31" MTečkama a s vlekem a 2 koňmi je to líné....a každy kopeček je noční můra ![]() Dobre viem o com hovoris ![]() A chces to riesit ako ? Precipovanim ? BTW - (to je otazka do plena) - ako je to s LPG, ked ma vyssie oktanove cislo? Bavime sa samozrejme o sekvencke ... Len sa motoru lahsie dycha, alebo to je naozaj trochen poznat ? |
Autor: | Tyky [ Str, 24.09.2008, 8:50 ] |
Predmet príspevku: | |
myslim ze jednotkove terrano sa neda chipnut, teda zalezi od riadiacej jednotky. tam sa davali este Zexel a s tymi je problem. ja som pridaval kuler a je to citit, ale moznosti je vela. zalezi od financii. |
Autor: | romo11 [ Str, 24.09.2008, 9:50 ] |
Predmet príspevku: | |
tyky: on tu pise o benzine 2,4i...tam mu cooler nepomoze kym to nema turbo...ja by som zacal asi u vzduchoveho filtra, prip. nieco poriesit s vyfukom |
Autor: | Tyky [ Str, 24.09.2008, 11:04 ] |
Predmet príspevku: | |
ved ja viem, ja som len napisal co som ja dorabal ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Tomrs [ Str, 24.09.2008, 11:35 ] |
Predmet príspevku: | |
Filter, zvody atď, myslím, že nejaký veľký nárast výkonu nehrozí, turbo atď zas - životnosť motoru a vysoké náklady na prerábku to už radšej ten VG 30. Možno by som skúsil prevody v difoch z nejakého diesla. Inak kombinácia VG30 + prevody z hladkého diesla 2,5 (pickupa, terrano sa nerobilo) = 35" pneu bez problémov - v USA bežná prax |
Autor: | prcek Dave [ Str, 24.09.2008, 19:38 ] |
Predmet príspevku: | |
finder píše: A chces to riesit ako ? Precipovanim ? BTW - (to je otazka do plena) - ako je to s LPG, ked ma vyssie oktanove cislo? Bavime sa samozrejme o sekvencke ... Len sa motoru lahsie dycha, alebo to je naozaj trochen poznat ? Mam tam motor s jednobodovým vstřikem (defakto el.řizeny karburator) tudiž přečipovani ani sekvenčni LPG neni možne.. ![]() LPG je klasicke mix do sáni s řidici jednotkou TRONIC od lambda sondy.... vzduchovy filtr je už lehčí a vyfuk je už taky předělany..a viditelně ten motor ožil ![]() Me uvahy jsou zatim koupit stejny motor po smrti a od zakladu si ho udělat(vybrus kliky,valcu nove pisty,snižit hlavu kvuli zvyšeni kompresniho poměru (součastny je 8,1:1)popřipadě pokud se da tak i ostřejší vačku,nebo tam vyměnit hlavu válcu z NISSANU 200 SX..typove označeni je shodne ,rozdil je že to SX ma 16 ventilu.....ale jak už jsem psal je to ve stadiu uvah a začal jsem to řešit s tuningařema co ty motory na NISSANY předělavaji a tuní... každopadně ta vyměna hlavy je takove spiše laborování......nejde mi o nárust 50 koni a více ale stačí 10-15 koní navíc....(i když ta 2,4 z toho SX ma 150 koní ![]() Ono ty motory Z24I jsou dost poddimenzovane a klika i šálky vydrži daleko víc....tak mi to bylo řečeno... ![]() |
Autor: | Kapo [ Str, 24.09.2008, 22:06 ] |
Predmet príspevku: | |
prcek Dave píše: ....Ono ty motory Z24I jsou dost poddimenzovane a klika i šálky vydrži daleko víc....tak mi to bylo řečeno... ![]() ...asi si chcel povedať predimenzované. A neuvažoval si zmeniť radšej auto? |
Autor: | prcek Dave [ Str, 24.09.2008, 22:18 ] |
Predmet príspevku: | |
Uvažoval....ale už jsem do terrka vrazil tolik že prodejem bych přišel o gatě na prdeli.. ![]() a navic mam jen toto auto,a je to idealni kompromis (z fin.hlediska) nezi cestou a terenem...na cestě se snim jezdi pohodlně a v terenu se taky neztrati... ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |