| 4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
| Terrano I -výměna motoru... http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=131&t=5644 |
Stránka 1 z 1 |
| Autor: | prcek Dave [ Pia, 19.09.2008, 20:26 ] |
| Predmet príspevku: | Terrano I -výměna motoru... |
Zdravím,potřeboval bych poradit...mam Terrano I 2,4i s motorem typu Z24I a mam možnost koupit Terrano I 3,0 s typem motoru VG30E s tím že bych ten třilitr chtěl dat do svého místo te 2,4i....otázka je jak hodně komplikaci to přinese,přehodit motor s mech.částmi by neměl byt problém+přehození řídici jednotky...ale co kabeláž?..bude ji take třeba celou přehodit?,nebo hlavni kabelaž byva stejna na všechny typy a jen se liší počet kontaktu na svorkách?...předem dííky.. |
|
| Autor: | prcek Dave [ Uto, 23.09.2008, 20:51 ] |
| Predmet príspevku: | |
Neaktualní,zjištěno,vyřešeno....
|
|
| Autor: | finder [ Uto, 23.09.2008, 20:56 ] |
| Predmet príspevku: | |
Tak sa pochval ... Myslim, ze by to zaujimalo viacerych ... |
|
| Autor: | prcek Dave [ Uto, 23.09.2008, 22:47 ] |
| Predmet príspevku: | |
Není se čím chlubit Ted spíše budu řešit jak zvýšit výkon na současném motoru...aspoň o 10-15 koní.... 8) ono s 31" MTečkama a s vlekem a 2 koňmi je to líné....a každy kopeček je noční můra .....ja vím....mam si koupit pořadného offa ..jak by řekli u nas na foru ...ale ja mam sve terranko rááád... |
|
| Autor: | efendi [ Str, 24.09.2008, 7:27 ] |
| Predmet príspevku: | |
prcek Dave píše: Není se čím chlubit Ted spíše budu řešit jak zvýšit výkon na současném motoru...aspoň o 10-15 koní.... 8) ono s 31" MTečkama a s vlekem a 2 koňmi je to líné....a každy kopeček je noční můra .....ja vím....mam si koupit pořadného offa ..jak by řekli u nas na foru ...ale ja mam sve terranko rááád... a co tak dajaky chip tuning? alebo navstivit daky servis co sa tym zaobera a natunuju ti dobre motor za dakyy baksis???
|
|
| Autor: | finder [ Str, 24.09.2008, 7:29 ] |
| Predmet príspevku: | |
prcek Dave píše: Ted spíše budu řešit jak zvýšit výkon na současném motoru...aspoň o 10-15 koní.... 8) ono s 31" MTečkama a s vlekem a 2 koňmi je to líné....a každy kopeček je noční můra Dobre viem o com hovoris
A chces to riesit ako ? Precipovanim ? BTW - (to je otazka do plena) - ako je to s LPG, ked ma vyssie oktanove cislo? Bavime sa samozrejme o sekvencke ... Len sa motoru lahsie dycha, alebo to je naozaj trochen poznat ? |
|
| Autor: | Tyky [ Str, 24.09.2008, 8:50 ] |
| Predmet príspevku: | |
myslim ze jednotkove terrano sa neda chipnut, teda zalezi od riadiacej jednotky. tam sa davali este Zexel a s tymi je problem. ja som pridaval kuler a je to citit, ale moznosti je vela. zalezi od financii. |
|
| Autor: | romo11 [ Str, 24.09.2008, 9:50 ] |
| Predmet príspevku: | |
tyky: on tu pise o benzine 2,4i...tam mu cooler nepomoze kym to nema turbo...ja by som zacal asi u vzduchoveho filtra, prip. nieco poriesit s vyfukom |
|
| Autor: | Tyky [ Str, 24.09.2008, 11:04 ] |
| Predmet príspevku: | |
ved ja viem, ja som len napisal co som ja dorabal ako pises, zacal by som filtrom, pokracoval vyfukom, potom by som tam pridal turbo ), zmenil kompresny pomer atd..., ale Dave a jeho Herbie neni su zelenaci
|
|
| Autor: | Tomrs [ Str, 24.09.2008, 11:35 ] |
| Predmet príspevku: | |
Filter, zvody atď, myslím, že nejaký veľký nárast výkonu nehrozí, turbo atď zas - životnosť motoru a vysoké náklady na prerábku to už radšej ten VG 30. Možno by som skúsil prevody v difoch z nejakého diesla. Inak kombinácia VG30 + prevody z hladkého diesla 2,5 (pickupa, terrano sa nerobilo) = 35" pneu bez problémov - v USA bežná prax |
|
| Autor: | prcek Dave [ Str, 24.09.2008, 19:38 ] |
| Predmet príspevku: | |
finder píše: A chces to riesit ako ? Precipovanim ? BTW - (to je otazka do plena) - ako je to s LPG, ked ma vyssie oktanove cislo? Bavime sa samozrejme o sekvencke ... Len sa motoru lahsie dycha, alebo to je naozaj trochen poznat ? Mam tam motor s jednobodovým vstřikem (defakto el.řizeny karburator) tudiž přečipovani ani sekvenčni LPG neni možne.. LPG je klasicke mix do sáni s řidici jednotkou TRONIC od lambda sondy.... vzduchovy filtr je už lehčí a vyfuk je už taky předělany..a viditelně ten motor ožil Me uvahy jsou zatim koupit stejny motor po smrti a od zakladu si ho udělat(vybrus kliky,valcu nove pisty,snižit hlavu kvuli zvyšeni kompresniho poměru (součastny je 8,1:1)popřipadě pokud se da tak i ostřejší vačku,nebo tam vyměnit hlavu válcu z NISSANU 200 SX..typove označeni je shodne ,rozdil je že to SX ma 16 ventilu.....ale jak už jsem psal je to ve stadiu uvah a začal jsem to řešit s tuningařema co ty motory na NISSANY předělavaji a tuní... každopadně ta vyměna hlavy je takove spiše laborování......nejde mi o nárust 50 koni a více ale stačí 10-15 koní navíc....(i když ta 2,4 z toho SX ma 150 koní )
Ono ty motory Z24I jsou dost poddimenzovane a klika i šálky vydrži daleko víc....tak mi to bylo řečeno...
|
|
| Autor: | Kapo [ Str, 24.09.2008, 22:06 ] |
| Predmet príspevku: | |
prcek Dave píše: ....Ono ty motory Z24I jsou dost poddimenzovane a klika i šálky vydrži daleko víc....tak mi to bylo řečeno... ![]() ...asi si chcel povedať predimenzované. A neuvažoval si zmeniť radšej auto? |
|
| Autor: | prcek Dave [ Str, 24.09.2008, 22:18 ] |
| Predmet príspevku: | |
Uvažoval....ale už jsem do terrka vrazil tolik že prodejem bych přišel o gatě na prdeli..
a navic mam jen toto auto,a je to idealni kompromis (z fin.hlediska) nezi cestou a terenem...na cestě se snim jezdi pohodlně a v terenu se taky neztrati... |
|
| Stránka 1 z 1 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|