(Dovolil som si to presunut, kedze sa jedna o dost konkretny problem, konkretnej znacky auta).
Jaaa, richtig.
Asi pred mesiacom som to riesil ...
Pozeram, ze asi som to neslahol na forum ... hm ...
Nuz, hla, ja som improvizoval takto ...
Doraz (teda jeho zvysok) som odtrhol ... Srob je nenavratne zahryznuty (resp. mi nestala zato ta namaha).
Ostala dilema co tam dat ...
Problem bol, ze som nevedel vysku povodnych dorazov (uz pri kupe auta tam neboli). Tak som sa rozhodol tam dat radsej vyssie ako nizsie.
Palo chero ponukol taketo alternativy z jeepky. (cena a presny typ - otazka nanho).
Ako je vydiet na druhej fotke, sroby idu trochu zo sikma. Novy doraz na povodne zelezo dierami dosada LTT (len-tak-tak). Ale nie je to vobec na skodu, ono si to sadne.
Na dalsej fotke je vidiet, ze priecnik na povodnom zeleze ide deffacto stredom. Nie je to presne stredom, ale tiez to nevadi. Navrtal som to najblizsie kde to islo, aby to bolo akoze na stred.
To cervnene je naznacena hlava srofu. Aby mi vosla do rohu, bolo nutne ju obrusit. Tym som sucastne dosiahol, ze nemusim pri (de)montazi mat dva kluce, staci jeden (spodny pri matici).
Pokial niekedy v buducnosti zase doraz odpadne, kupim nove, pouzijem povodne sroby (som ich trochu zamazal vazelinou), a fertig.
Aha - vystredenie. No. V zasade som pri osadzani mal dve moznosti.
Bud to sadne na povodne diery (odtrhnutych srobov), alebo nie, a pribodne sa to CO-ckom vedla. Sadlo to skoro presne. Resp. Gumenny doraz si sadne na spodnu proticast dost dobre nato, aby som sa kvoli tomu nevzrusoval. Pokial by to napr. tebe osobne vadilo, nic ti nebrani pri montazi tie povodne zeleza nabodnut COckom trochu viac smerom ku kolesu. (Aby to bolo viac na stred spodnej protistrany).
(Resp. to navarit na povodne zelezo natvrdo na stred, ale ztazis si tak pripadnu dalsiu vymenu, a tiez treba musliet nato, ze zacne pracovat navulkanizovana guma od tepla COcka).
Este som to cele zastriekal sprejom (to co bolo hole od brusky ci vrtaka).
(to uz odfotene nemam, to som robil priamo na aute).
To, ze je to nabodnute COCkom na tvrdo nevadi, do buducna to budem riesit takto isto, co znamena, povolenie dvoch srobov, bez nutnosti cokolvek dorabat ci menit. (V kazdom pripade sme to pribodli tak, aby to bolo odvrtatelne, odseknutelne).
Co sa tyka prednych dorazov, tam mam horne aj dolne z avie.
Dolne celkom pasuju, bolo nutne v spodnom ramene akurat zvecsit dieru pre srob (bol hrubsi ako diera).
Horny som zvolil sice dlhsi ako povodny (teraz je tam skor kuzel, a predtym tam bola polgula), ale je zase meksi, takze v konecnom dosledku plni funkciu skor, a pri stlaceni sa aj tak zmackne asi ako povodny).
(V pripade zaujmu nafotim aj to, cena ... Spodne okolo 300-400 SK/
ks, horne 5-6 € - kazde som kupoval v iny rok, preto rozne meny).
Teraz ma napadlo, ze alternativnym riesenim pri vystredovani by bolo proste spravit vecsiu dieru na srob, aby s dorazom bolo mozne hybat do stran (teda do boku). Ale ta diera (zrejme dve diery tesne vedla seba + pilnik) by musela byt celkom velka, a treba zvazit aby nebola prilis od bokov dorazu a nebolo to velmi tenke).
_________________Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda
.
31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ...
http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html