| Dnes je piatok 31. októbera 2025, meniny má Aurélia a zajtra Denis, Denisa 
 
 
 
 
	
			
	
	 Lokalizacia EGR ventilu na Terrane II 2.7 Tdi   r.v.1998 
        
        
            | Autor | Správa |  
			| Pepe Začínajúci koumák 
					Registrovaný: Uto, 12.12.2006, 12:12
 Príspevky: 134
 Bydlisko: B.Bystrica
   | Rozhodol som sa, ze si zaslepim EGR ventil na svojom Terrane, aby sa motoru lepsie dychalo.
 Prestudoval som manual, pozrel par obrazkov aby som vedel kde sa nachadza,ale velkym prekvapenim pre mna bolo, ze tam kde mal byt som nic nenasiel.
 Rocniky 1998, 1999 ako keby ten EGR ventil nemali. Na starich (97 dole) je ho pekne vidno a aj na novsich (2000 a vyssie) ho nie je problem najst.
 Tu som na nete nasiel presne moj motor vedel by mi niekdo poradit kde tam mam hladat EGR?
 MOJ motor:
       Motor 2.7 TD- EGR je pekne vidiet
   Tu je este par obrazkov z njakeho dalsieho variantu motora 2.7 Tdi
   _________________
 Nissan Terrano 2, OME, BFG AT 32".
 
 
 |  
			| Ned, 24.01.2010, 14:11 | 
					
					   |  
		|  |  
			| Kapo Recyklovaný teaneger 
					Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
 Príspevky: 3598
 Bydlisko: MY/BA
   | Mám doma motor RD28T z patrola z GB a tiež nemá eger. 
 Takže ak máš motor napríklad z angličana, tak Eger mať nemusí.   _________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.  
 
 |  
			| Ned, 24.01.2010, 14:22 | 
					
					   |  
		|  |  
			| Pepe Začínajúci koumák 
					Registrovaný: Uto, 12.12.2006, 12:12
 Príspevky: 134
 Bydlisko: B.Bystrica
   | No len ten motor je original a auto kupene v SR. Ten motor na obrazku je len priklad, nie je to vskutocnosti moj motor, len presne tak vyzera. _________________
 Nissan Terrano 2, OME, BFG AT 32".
 
 
 |  
			| Ned, 24.01.2010, 14:25 | 
					
					   |  
		|  |  
			| Tunki OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Štv, 10.01.2008, 23:34
 Príspevky: 2183
 Bydlisko: Prakovce, Myjava a Vrbové
   | Tak pofoť tvoj motor.    My sa radi pozeráme na obrázky:-)  ,  lebo potom viac vieme.  _________________
 ARO m461 2.5TD CactusEdition  .... Trooper 2.2TD (RIP)
 .... alebo ....
 *Čo z auta odpadáva ,to tam nepatrí*
 
 
 |  
			| Ned, 24.01.2010, 14:39 | 
					
					   |  
		|  |  
			| Pepe Začínajúci koumák 
					Registrovaný: Uto, 12.12.2006, 12:12
 Príspevky: 134
 Bydlisko: B.Bystrica
   | Svoj motor pofotit mozem, ale je presne taky ako ten na tych prvych 3 obrazkoch. _________________
 Nissan Terrano 2, OME, BFG AT 32".
 
 
 |  
			| Ned, 24.01.2010, 14:52 | 
					
					   |  
		|  |  
			| Kapo Recyklovaný teaneger 
					Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
 Príspevky: 3598
 Bydlisko: MY/BA
   | _________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.  
 
 |  
			| Ned, 24.01.2010, 15:19 | 
					
					   |  
		|  |  
			| Tunki OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Štv, 10.01.2008, 23:34
 Príspevky: 2183
 Bydlisko: Prakovce, Myjava a Vrbové
   | Pepe píše: Svoj motor pofotit mozem, ale je presne taky ako ten na tych prvych 3 obrazkoch. Tak tam  ani po polhodine hľadania nevidím EGR rúrku, a ani ventil._________________
 ARO m461 2.5TD CactusEdition  .... Trooper 2.2TD (RIP)
 .... alebo ....
 *Čo z auta odpadáva ,to tam nepatrí*
 
 
 |  
			| Ned, 24.01.2010, 15:41 | 
					
					   |  
		|  |  
			| Pepe Začínajúci koumák 
					Registrovaný: Uto, 12.12.2006, 12:12
 Príspevky: 134
 Bydlisko: B.Bystrica
   | Kazdy manual co som kedy na nete nasiel je pre novsie terrana a v tych manualoch je EGR vyznaceny na mieste kde ja ziaden EGR nemam.
Nuz asi sa stym budem musiet zmierit ,ze som bez EGR, takze nie je co vylepsit.
 _________________
 Nissan Terrano 2, OME, BFG AT 32".
 
 
 |  
			| Ned, 24.01.2010, 16:19 | 
					
					   |  
		|  |  
			| Tunki OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Štv, 10.01.2008, 23:34
 Príspevky: 2183
 Bydlisko: Prakovce, Myjava a Vrbové
   | No nebuď smutný      niesi sám, čo nenašiel EGR a tak stroskotali jeho plány na vylepšenie     .......Ja tiež nemám, a motor aj tak beží_________________
 ARO m461 2.5TD CactusEdition  .... Trooper 2.2TD (RIP)
 .... alebo ....
 *Čo z auta odpadáva ,to tam nepatrí*
 
 
 |  
			| Ned, 24.01.2010, 16:41 | 
					
					   |  
		|  |  
			| Pepe Začínajúci koumák 
					Registrovaný: Uto, 12.12.2006, 12:12
 Príspevky: 134
 Bydlisko: B.Bystrica
   | Motor bezi, bezi, ale sluboval som si od toho ,ze sa mu trosku zlepsi chod v nizkych otackach. Okolo 1400 rpm je taky nejaky nepokojny a nejak dost vibruje, takze vzdy ked preradim a otacky klesnu, tak mam na chvilu kym otacky opat stupnu cez 1500 rpm vibrator     Viem, ze riesenim je vytacat ho viac do otacok,ale to je zase neekonomicke._________________
 Nissan Terrano 2, OME, BFG AT 32".
 
 
 |  
			| Ned, 24.01.2010, 17:22 | 
					
					   |  
		|  |  
			| Tunki OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Štv, 10.01.2008, 23:34
 Príspevky: 2183
 Bydlisko: Prakovce, Myjava a Vrbové
   | Asi by bolo treba kuknúť do príručky     .  Ono totiž nebýva pravidlom, aby na tak nískych otáčkach diesle aj ťahali ekonomicky.  Jazdi na takých točkách, kde  je motor spokojný a zapni si nahlas rádio (nepočúvaj auto ----- pôjde lepšie:-D)_________________
 ARO m461 2.5TD CactusEdition  .... Trooper 2.2TD (RIP)
 .... alebo ....
 *Čo z auta odpadáva ,to tam nepatrí*
 
 
 |  
			| Ned, 24.01.2010, 17:58 | 
					
					   |  
		|  |  
			| Martin 4 Trvalá prekážka 
					Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10
 Príspevky: 3197
 Bydlisko: nr
   | Pepe, jazdiť pod optimálnymi otáčkami je dosť vražda. Rozkladom síl na sústave piest-ojnica-kľuka sú piesty tlačené do strán a vybehajú valce do šišata. 
 Každý motor má svoju krivku krútiaceho momentu.  Jazdiť sa má na vrchole tejto krivky. 
 podľa tohoto obrázku :
   má sériový motor TD27t vrchol krivky momentu pri cca 2600 a vrchol výkonu pri asi 3600 ot/min. 
 Motor funguje najefektívnejšie práve na vrchole krivky momentu, takže sa snaž jazdiť poblíž 2600 ot/min.  
 Voziť sa pod 2000 je prasačina._________________
 SLOW & FURIOUS
 
 
 |  
			| Ned, 24.01.2010, 18:50 | 
					
					     |  
		|  |  
			| Roland OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Uto, 03.06.2008, 20:42
 Príspevky: 521
 Bydlisko: Nitra
   | na štvrtej fotke ta modrofialovohrdzava rurka co ide ponad zotrvacnik z jednej strany na druhu,malo by to byt prepojenie sacieho s vyfukovym a egr je na tej fotke na sacom potrubi take strieborne"ufo" s podtlakovou hadickou ciernej farby navrchu a pod tym ventilom je to take ohrdznute.
 Z ostatnych fotiek som si nebol isty malo vidiet na fotke ma len dva rozmery  _________________R-servis Nitra Levická 7 +421 915 405 549 roland@r-servis.sk http://www.r-servis.sk  OPRAVY AT PREVODOVIEK, MOTOROV, AUTOSERVIS 
 
 |  
			| Ned, 24.01.2010, 18:59 | 
					
					   |  
		|  |  
			| makopalic Učeň 
					Registrovaný: Pon, 24.08.2009, 11:42
 Príspevky: 62
 Bydlisko: Prievidza
   | caute tu krivku co si tam dal je ale na 2,7 td a 2,7 tdi ma 92kw.ja tam egr ventil mam rok 97 
 
 |  
			| Ned, 24.01.2010, 19:25 | 
					
					   |  
		|  |  
			| Kapo Recyklovaný teaneger 
					Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
 Príspevky: 3598
 Bydlisko: MY/BA
   | Roland, si to uhádol, alebo si si to prečítal nad obrázkom?  _________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.  
 
 |  
			| Ned, 24.01.2010, 19:30 | 
					
					   |  
		|  |  
		|  |  
 
	
		| Kto je on-line |  
		| Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |  
 
	|  | Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
 Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
 Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
 Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
 
 |  
 |