4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
Lokalizacia EGR ventilu na Terrane II 2.7 Tdi r.v.1998 http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=131&t=9899 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Kapo [ Ned, 24.01.2010, 14:22 ] |
Predmet príspevku: | |
Mám doma motor RD28T z patrola z GB a tiež nemá eger. Takže ak máš motor napríklad z angličana, tak Eger mať nemusí. ![]() |
Autor: | Pepe [ Ned, 24.01.2010, 14:25 ] |
Predmet príspevku: | |
No len ten motor je original a auto kupene v SR. Ten motor na obrazku je len priklad, nie je to vskutocnosti moj motor, len presne tak vyzera. |
Autor: | Tunki [ Ned, 24.01.2010, 14:39 ] |
Predmet príspevku: | |
Tak pofoť tvoj motor. My sa radi pozeráme na obrázky:-) , lebo potom viac vieme. ![]() |
Autor: | Pepe [ Ned, 24.01.2010, 14:52 ] |
Predmet príspevku: | |
Svoj motor pofotit mozem, ale je presne taky ako ten na tych prvych 3 obrazkoch. |
Autor: | Kapo [ Ned, 24.01.2010, 15:19 ] |
Predmet príspevku: | |
Asi skúsiť pohladať manuálik a naštudovať http://www.nissanclub.cz/manuals.php?kols=1 |
Autor: | Tunki [ Ned, 24.01.2010, 15:41 ] |
Predmet príspevku: | |
Pepe píše: Svoj motor pofotit mozem, ale je presne taky ako ten na tych prvych 3 obrazkoch. Tak tam ani po polhodine hľadania nevidím EGR rúrku, a ani ventil. |
Autor: | Pepe [ Ned, 24.01.2010, 16:19 ] |
Predmet príspevku: | |
Kazdy manual co som kedy na nete nasiel je pre novsie terrana a v tych manualoch je EGR vyznaceny na mieste kde ja ziaden EGR nemam. Nuz asi sa stym budem musiet zmierit ,ze som bez EGR, takze nie je co vylepsit. |
Autor: | Tunki [ Ned, 24.01.2010, 16:41 ] |
Predmet príspevku: | |
No nebuď smutný ![]() ![]() |
Autor: | Pepe [ Ned, 24.01.2010, 17:22 ] |
Predmet príspevku: | |
Motor bezi, bezi, ale sluboval som si od toho ,ze sa mu trosku zlepsi chod v nizkych otackach. Okolo 1400 rpm je taky nejaky nepokojny a nejak dost vibruje, takze vzdy ked preradim a otacky klesnu, tak mam na chvilu kym otacky opat stupnu cez 1500 rpm vibrator ![]() Viem, ze riesenim je vytacat ho viac do otacok,ale to je zase neekonomicke. |
Autor: | Tunki [ Ned, 24.01.2010, 17:58 ] |
Predmet príspevku: | |
Asi by bolo treba kuknúť do príručky ![]() |
Autor: | Martin 4 [ Ned, 24.01.2010, 18:50 ] |
Predmet príspevku: | |
Pepe, jazdiť pod optimálnymi otáčkami je dosť vražda. Rozkladom síl na sústave piest-ojnica-kľuka sú piesty tlačené do strán a vybehajú valce do šišata. Každý motor má svoju krivku krútiaceho momentu. Jazdiť sa má na vrchole tejto krivky. podľa tohoto obrázku : ![]() má sériový motor TD27t vrchol krivky momentu pri cca 2600 a vrchol výkonu pri asi 3600 ot/min. Motor funguje najefektívnejšie práve na vrchole krivky momentu, takže sa snaž jazdiť poblíž 2600 ot/min. Voziť sa pod 2000 je prasačina. |
Autor: | Roland [ Ned, 24.01.2010, 18:59 ] |
Predmet príspevku: | |
na štvrtej fotke ta modrofialovohrdzava rurka co ide ponad zotrvacnik z jednej strany na druhu,malo by to byt prepojenie sacieho s vyfukovym a egr je na tej fotke na sacom potrubi take strieborne"ufo" s podtlakovou hadickou ciernej farby navrchu a pod tym ventilom je to take ohrdznute. Z ostatnych fotiek som si nebol isty malo vidiet na fotke ma len dva rozmery ![]() |
Autor: | makopalic [ Ned, 24.01.2010, 19:25 ] |
Predmet príspevku: | |
caute tu krivku co si tam dal je ale na 2,7 td a 2,7 tdi ma 92kw.ja tam egr ventil mam rok 97 |
Autor: | Kapo [ Ned, 24.01.2010, 19:30 ] |
Predmet príspevku: | |
Roland, si to uhádol, alebo si si to prečítal nad obrázkom? ![]() |
Stránka 1 z 2 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |