4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

Nissan Patrol 260 s motorom RB30
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=132&t=14466
Stránka 1 z 2

Autor:  pejo [ Uto, 14.02.2012, 10:30 ]
Predmet príspevku:  Nissan Patrol 260 s motorom RB30

Má s týmto autom niekto osobné skúsenosti?

Autor:  bull GR [ Uto, 14.02.2012, 16:53 ]
Predmet príspevku: 

nebol Maja rescue troll 260 ?

Autor:  pejo [ Uto, 14.02.2012, 22:00 ]
Predmet príspevku: 

Nie, Majo má 160tku s motorom LD28.

Autor:  dindaj [ Uto, 14.02.2012, 23:11 ]
Predmet príspevku: 

Oslov Georga na CZ fore.
Napr tu http://www.4x4nazory.cz/phpBB2/viewtopi ... ht=#234542
Alebo tu http://www.4x4nazory.cz/phpBB2/viewtopi ... c&&start=0
Alebo aj tu http://www.offroadforum.cz/viewtopic.ph ... lit=george
:smt162

Autor:  RADOFFROAD [ Str, 15.02.2012, 10:16 ]
Predmet príspevku: 

ved ja som ho aj robil a potom aj mal

tento : viewtopic.php?t=90&start=30

co potrebujes vediet ?

Autor:  pejo [ Str, 15.02.2012, 11:22 ]
Predmet príspevku: 

Ja viem, že si ho mal, dokonca som sa s ním aj na 10 min previezol s jedným záujemcom (ten nakoniec kúpil GRko). Vtedy ma ale ani nenapadlo, že niekedy by som chcel mať auto s týmto motorom. Zaujíma ma všetko, výkon, krútiaci moment, jazdné vlastnosti, možné úpravy, prevody v nápravách, konverzia na LPG a tiež užívateľské skúsenosti.

Autor:  RADOFFROAD [ Str, 15.02.2012, 16:23 ]
Predmet príspevku: 

celkom sympaticky motor, slusny vykon aj prejav

... len vaham, ci to fakt bol 3,0 motor, sice suciastky sme vzdy objednavali na 3,0 ale literatura tvrdi, ze v tomto patrole ten motor nebol, len L 28, to boli starsie 2,8 benz.


...kazdopadne celkom slusne to islo na 37" pneu T3 vzor, malo to akurat zmenenu redukciu, na ceste to bola s tymito kolesami lemra ak sa nenabili aspon na 2,5 Bar

spotrebu som nemeral, ale pocitovo asi ako RD 28 TD v mojom 3tonovom GR, ked ho nahanam...

podotykam, ze ten patrol bol pomerne lahky, bol to kratas K260 Hardtop, aj ked s naraznikmi a navijakmi

Autor:  pejo [ Štv, 16.02.2012, 8:42 ]
Predmet príspevku: 

Motor L 28 má kryt ventilov oblý a rozvodovú reťaz. Prevodovka je ako u 3,3d, td a zadný dif napravo. RB30 má hranatý kryt ventilov a remeň, prevodovku ako GRko a zadný dif v strede..

Autor:  RADOFFROAD [ Štv, 16.02.2012, 9:31 ]
Predmet príspevku: 

tak potom to fakt bol 3,0

Autor:  pejo [ Ned, 11.03.2012, 21:39 ]
Predmet príspevku: 

Už je doma, ale motor nejde, ako by mal. Prská, vynecháva, neťahá. Jedno zdvihátko chvíľami klepe. Zdá sa, že chyba je v palivovom systéme. Kompresné tlaky som nameral pri všetkých valcoch 10bar. Výrobca udáva minimum 8.83bar a normálny 11.96 bar. Privítal by som nejakú radu, ohľadne nastavenia motora.

Autor:  RADOFFROAD [ Pon, 12.03.2012, 9:20 ]
Predmet príspevku: 

...a ktory si kupil ? ten co som mal ja ?

Autor:  pejo [ Pon, 12.03.2012, 9:29 ]
Predmet príspevku: 

Nie, tento:
Obrázok
Obrázok
Nejazdený v teréne.

Autor:  trdlo600 [ Pon, 12.03.2012, 16:43 ]
Predmet príspevku: 

no ako turista? dorazil si domov vpohode?

Autor:  pejo [ Pon, 12.03.2012, 21:56 ]
Predmet príspevku: 

Došiel, ale pred Zliechovom v noci v najväčšom stupáku zdochol a nechcel sa dať natočiť. Nebolo toho, kto by pomohol. Pre istotu nezdvihli telefóny. Patrol asi pochopil, že je zle, tak asi po 3/4 hodine naskočil, ako keby sa nič nedialo a išiel. Po ceste cez Krásnohorské Podhradie som asi ako jeden z posledných okoloidúcich videl hrad v pôvodnom stave. Potĺkalo sa tam viac pričmudlých výrastkov. Možno sa práve rozhodovali skoncovať to z hradom :( .

Autor:  vladlm [ Uto, 13.03.2012, 3:24 ]
Predmet príspevku: 

a co konkretne ta zaujima?...mam v pc ulozeny manual od hayesa,tiez je tam ten motor...sice v anglictine...keby som to vedel poslat cez internet,tak ti poslem,pripadne ti mozem zistit nejake udaje

Stránka 1 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/