4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
Nissan Patrol 260 s motorom RB30 http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=132&t=14466 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | pejo [ Uto, 14.02.2012, 10:30 ] |
Predmet príspevku: | Nissan Patrol 260 s motorom RB30 |
Má s týmto autom niekto osobné skúsenosti? |
Autor: | bull GR [ Uto, 14.02.2012, 16:53 ] |
Predmet príspevku: | |
nebol Maja rescue troll 260 ? |
Autor: | pejo [ Uto, 14.02.2012, 22:00 ] |
Predmet príspevku: | |
Nie, Majo má 160tku s motorom LD28. |
Autor: | dindaj [ Uto, 14.02.2012, 23:11 ] |
Predmet príspevku: | |
Oslov Georga na CZ fore. Napr tu http://www.4x4nazory.cz/phpBB2/viewtopi ... ht=#234542 Alebo tu http://www.4x4nazory.cz/phpBB2/viewtopi ... c&&start=0 Alebo aj tu http://www.offroadforum.cz/viewtopic.ph ... lit=george ![]() |
Autor: | RADOFFROAD [ Str, 15.02.2012, 10:16 ] |
Predmet príspevku: | |
ved ja som ho aj robil a potom aj mal tento : viewtopic.php?t=90&start=30 co potrebujes vediet ? |
Autor: | pejo [ Str, 15.02.2012, 11:22 ] |
Predmet príspevku: | |
Ja viem, že si ho mal, dokonca som sa s ním aj na 10 min previezol s jedným záujemcom (ten nakoniec kúpil GRko). Vtedy ma ale ani nenapadlo, že niekedy by som chcel mať auto s týmto motorom. Zaujíma ma všetko, výkon, krútiaci moment, jazdné vlastnosti, možné úpravy, prevody v nápravách, konverzia na LPG a tiež užívateľské skúsenosti. |
Autor: | RADOFFROAD [ Str, 15.02.2012, 16:23 ] |
Predmet príspevku: | |
celkom sympaticky motor, slusny vykon aj prejav ... len vaham, ci to fakt bol 3,0 motor, sice suciastky sme vzdy objednavali na 3,0 ale literatura tvrdi, ze v tomto patrole ten motor nebol, len L 28, to boli starsie 2,8 benz. ...kazdopadne celkom slusne to islo na 37" pneu T3 vzor, malo to akurat zmenenu redukciu, na ceste to bola s tymito kolesami lemra ak sa nenabili aspon na 2,5 Bar spotrebu som nemeral, ale pocitovo asi ako RD 28 TD v mojom 3tonovom GR, ked ho nahanam... podotykam, ze ten patrol bol pomerne lahky, bol to kratas K260 Hardtop, aj ked s naraznikmi a navijakmi |
Autor: | pejo [ Štv, 16.02.2012, 8:42 ] |
Predmet príspevku: | |
Motor L 28 má kryt ventilov oblý a rozvodovú reťaz. Prevodovka je ako u 3,3d, td a zadný dif napravo. RB30 má hranatý kryt ventilov a remeň, prevodovku ako GRko a zadný dif v strede.. |
Autor: | RADOFFROAD [ Štv, 16.02.2012, 9:31 ] |
Predmet príspevku: | |
tak potom to fakt bol 3,0 |
Autor: | pejo [ Ned, 11.03.2012, 21:39 ] |
Predmet príspevku: | |
Už je doma, ale motor nejde, ako by mal. Prská, vynecháva, neťahá. Jedno zdvihátko chvíľami klepe. Zdá sa, že chyba je v palivovom systéme. Kompresné tlaky som nameral pri všetkých valcoch 10bar. Výrobca udáva minimum 8.83bar a normálny 11.96 bar. Privítal by som nejakú radu, ohľadne nastavenia motora. |
Autor: | RADOFFROAD [ Pon, 12.03.2012, 9:20 ] |
Predmet príspevku: | |
...a ktory si kupil ? ten co som mal ja ? |
Autor: | pejo [ Pon, 12.03.2012, 9:29 ] |
Predmet príspevku: | |
Nie, tento: ![]() ![]() Nejazdený v teréne. |
Autor: | trdlo600 [ Pon, 12.03.2012, 16:43 ] |
Predmet príspevku: | |
no ako turista? dorazil si domov vpohode? |
Autor: | pejo [ Pon, 12.03.2012, 21:56 ] |
Predmet príspevku: | |
Došiel, ale pred Zliechovom v noci v najväčšom stupáku zdochol a nechcel sa dať natočiť. Nebolo toho, kto by pomohol. Pre istotu nezdvihli telefóny. Patrol asi pochopil, že je zle, tak asi po 3/4 hodine naskočil, ako keby sa nič nedialo a išiel. Po ceste cez Krásnohorské Podhradie som asi ako jeden z posledných okoloidúcich videl hrad v pôvodnom stave. Potĺkalo sa tam viac pričmudlých výrastkov. Možno sa práve rozhodovali skoncovať to z hradom ![]() |
Autor: | vladlm [ Uto, 13.03.2012, 3:24 ] |
Predmet príspevku: | |
a co konkretne ta zaujima?...mam v pc ulozeny manual od hayesa,tiez je tam ten motor...sice v anglictine...keby som to vedel poslat cez internet,tak ti poslem,pripadne ti mozem zistit nejake udaje |
Stránka 1 z 2 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |