Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 27.04.2024, 14:35
Dnes je sobota 27. apríla 2024, meniny má Jaroslav a zajtra Jarmila




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 7 ] 
 Stabilizátor K260 
Autor Správa
Učeň

Registrovaný: Ned, 05.01.2014, 15:54
Príspevky: 12
Bydlisko: Trnava
Odpoveď s citáciou
Dobrý deň mám NISSAN patrol K260 (Španiel) na ktorom by som chcel odstrániť stabilizátory. Jazdím po ceste i po teréne a chcem sa spýtať- stabilizátory ponechať alebo odstrániť.

ďakujem.

_________________
Povinnosť volá.


Str, 08.01.2014, 14:03
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 04.08.2008, 15:31
Príspevky: 1393
Bydlisko: Revúca
Odpoveď s citáciou
vyskúšaj - uvidíš. ked ti nebude vyhovovať, dáš naspať.

_________________
vek: 25
ex: Wrangler 2,5i
ex: Wrangler 4,0i
ex: Cherokee 4,0i
ex: Cherokee 2,5TD
ex: Cherokee 4,0i
ex: Cherokee 4,0i závodný špeciál
ex: Grand Cherokee 4,7 WJ cestná leštenka
now: Ford Explorer


Str, 08.01.2014, 18:40
Profil ICQ
Ťažký Profík

Registrovaný: Str, 31.12.2008, 0:27
Príspevky: 462
Bydlisko: Senica ,,Záhorí" SK
Odpoveď s citáciou
Zalezí v akom stave mas auto, ako upravene. Pokial mas capy, ložiská, atd ako tak ok a auto nieje moc zdvihnuté, tak by sa s tym malo dat este v poho na ceste jazdit. Známy mal na K 260tke listy nad napravou, ciže dost ,,liftnuté" + 37"pneu, stabiky mal oba vonku. Dost sa to pri krízových situaciach uz vlnilo. Preto tam daval aspon predný stabli, vzdy pred vjazdom do terénu, to odkrucal. Okolo chotara jazdil vacsinou bez neho. Kedze auto mal prioritne ako hobby na off, lebo na cestu mal bruchoplaza. Skus tie stabíky len odpojit na tyckach, pojazdis a sam najlepsie zistis, co a ako. Drz sa, čus :smt162

_________________
Toyota HDJ 80 4.2TD


Str, 08.01.2014, 19:19
Profil
Učeň

Registrovaný: Ned, 05.01.2014, 15:54
Príspevky: 12
Bydlisko: Trnava
Odpoveď s citáciou
Ďakujem chlapi vyskúšam a uvidím auto mam zatiaľ bez úprav som vo fázy odstraňovania závad, hrdze a... číže na začiatku.

_________________
Povinnosť volá.


Štv, 09.01.2014, 12:27
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21
Príspevky: 1810
Bydlisko: Lúky
Odpoveď s citáciou
Na 260tke je stabilizáror priemeru 20 mm. Dal som ho von. Jazdil som tak asi 3 roky. Dosť sa to nakláňalo, na ceste aj v teréne. Pri naloženom aute na rýchle prechádzanie zákrut môžeš zabudnúť. A v teréne, keď bol priečny sklon terénu napr. 20° ,tak skolonomer na aute ukázal aj 40°, a to už začínajú blbé pocity. Namontoval som teda stabilizátor z typu K160, priemeru 17 mm, ktorý má zhruba 60% torznej pevnosti pôvodného stabilizátora. A to mi vyhovuje.

_________________
Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny.
Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!


Štv, 09.01.2014, 13:26
Profil
Učeň

Registrovaný: Pon, 25.07.2011, 15:40
Príspevky: 13
Bydlisko: Spišské Vlachy
Odpoveď s citáciou
Ja lietam bez nich a je to v poho. Je to o zvyku :D

_________________
Momentalne:
Nissan Patrol K260 2.8D
Byvale:
2. Opel Frontera A 2.3TD
1. Opel Frontera B 2.2DTI


Štv, 09.01.2014, 14:30
Profil
Učeň

Registrovaný: Ned, 05.01.2014, 15:54
Príspevky: 12
Bydlisko: Trnava
Odpoveď s citáciou
No veď to, určíte nie je v mojom zaujme poslať auto na strechu alebo spôsoby nehodu. K260 už je predsa len starí pánko pre istotu ich ponechám na svojom mieste a pohliadnem sa radšej po dakom dobrom lifte. :smt023

Dík pejo za postreh.

_________________
Povinnosť volá.


Štv, 09.01.2014, 16:15
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 7 ] 

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: