Dnes je sobota 27. apríla 2024, meniny má Jaroslav a zajtra Jarmila
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 7 ] |
|
Autor |
Správa |
Filip k260
Učeň
Registrovaný: Ned, 05.01.2014, 15:54 Príspevky: 12 Bydlisko: Trnava
|
Dobrý deň mám NISSAN patrol K260 (Španiel) na ktorom by som chcel odstrániť stabilizátory. Jazdím po ceste i po teréne a chcem sa spýtať- stabilizátory ponechať alebo odstrániť.
ďakujem.
_________________ Povinnosť volá.
|
Str, 08.01.2014, 14:03 |
|
|
RENSO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 04.08.2008, 15:31 Príspevky: 1393 Bydlisko: Revúca
|
vyskúšaj - uvidíš. ked ti nebude vyhovovať, dáš naspať.
_________________ vek: 25 ex: Wrangler 2,5i ex: Wrangler 4,0i ex: Cherokee 4,0i ex: Cherokee 2,5TD ex: Cherokee 4,0i ex: Cherokee 4,0i závodný špeciál ex: Grand Cherokee 4,7 WJ cestná leštenka now: Ford Explorer
|
Str, 08.01.2014, 18:40 |
|
|
Jojo GR
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 31.12.2008, 0:27 Príspevky: 462 Bydlisko: Senica ,,Záhorí" SK
|
Zalezí v akom stave mas auto, ako upravene. Pokial mas capy, ložiská, atd ako tak ok a auto nieje moc zdvihnuté, tak by sa s tym malo dat este v poho na ceste jazdit. Známy mal na K 260tke listy nad napravou, ciže dost ,,liftnuté" + 37"pneu, stabiky mal oba vonku. Dost sa to pri krízových situaciach uz vlnilo. Preto tam daval aspon predný stabli, vzdy pred vjazdom do terénu, to odkrucal. Okolo chotara jazdil vacsinou bez neho. Kedze auto mal prioritne ako hobby na off, lebo na cestu mal bruchoplaza. Skus tie stabíky len odpojit na tyckach, pojazdis a sam najlepsie zistis, co a ako. Drz sa, čus
_________________ Toyota HDJ 80 4.2TD
|
Str, 08.01.2014, 19:19 |
|
|
Filip k260
Učeň
Registrovaný: Ned, 05.01.2014, 15:54 Príspevky: 12 Bydlisko: Trnava
|
Ďakujem chlapi vyskúšam a uvidím auto mam zatiaľ bez úprav som vo fázy odstraňovania závad, hrdze a... číže na začiatku.
_________________ Povinnosť volá.
|
Štv, 09.01.2014, 12:27 |
|
|
pejo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21 Príspevky: 1810 Bydlisko: Lúky
|
Na 260tke je stabilizáror priemeru 20 mm. Dal som ho von. Jazdil som tak asi 3 roky. Dosť sa to nakláňalo, na ceste aj v teréne. Pri naloženom aute na rýchle prechádzanie zákrut môžeš zabudnúť. A v teréne, keď bol priečny sklon terénu napr. 20° ,tak skolonomer na aute ukázal aj 40°, a to už začínajú blbé pocity. Namontoval som teda stabilizátor z typu K160, priemeru 17 mm, ktorý má zhruba 60% torznej pevnosti pôvodného stabilizátora. A to mi vyhovuje.
_________________ Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny. Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!
|
Štv, 09.01.2014, 13:26 |
|
|
Hunter551
Učeň
Registrovaný: Pon, 25.07.2011, 15:40 Príspevky: 13 Bydlisko: Spišské Vlachy
|
Ja lietam bez nich a je to v poho. Je to o zvyku
_________________ Momentalne: Nissan Patrol K260 2.8D Byvale: 2. Opel Frontera A 2.3TD 1. Opel Frontera B 2.2DTI
|
Štv, 09.01.2014, 14:30 |
|
|
Filip k260
Učeň
Registrovaný: Ned, 05.01.2014, 15:54 Príspevky: 12 Bydlisko: Trnava
|
No veď to, určíte nie je v mojom zaujme poslať auto na strechu alebo spôsoby nehodu. K260 už je predsa len starí pánko pre istotu ich ponechám na svojom mieste a pohliadnem sa radšej po dakom dobrom lifte. Dík pejo za postreh.
_________________ Povinnosť volá.
|
Štv, 09.01.2014, 16:15 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 7 ] |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|