4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
patrol K160 3,3td problem zo zadnym diferakom http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=132&t=22588 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | spiddy [ Pon, 04.09.2017, 23:30 ] |
Predmet príspevku: | patrol K160 3,3td problem zo zadnym diferakom |
Zdravim Vas Mam dalsi problem. po sobotnom vozeni som prisiel nato ze nieco nieje v poriadku zo zadnym diff. pri jazde auto ked pri hoici akej rychosti uberiem plyn nieco dost huci v zadnom diferaku. ked som vystupil z auta a chytil kardan tak ta cast asi(hruska ) v diferencialy ma dost velku volu.ale auto ide len to je dost volne,neviete co stim? som myslel ci sa len nedaju vymenit lloziska na tej hruske aby to nemalo volu?skuste nieco poradit. |
Autor: | Andrej [ Uto, 05.09.2017, 7:31 ] |
Predmet príspevku: | Re: patrol K160 3,3td problem zo zadnym diferakom |
Čo s tým záleží ako dlho tento stav pretrváva. Niekedy stačí pomeniť ložiská doladiť zubovú vôľu a je kľud. Niekedy už výmena len ložísk nepomôže, a musíš meniť prevod ktorý je zle objazdený následkom nadmerných vôli. Každopádne popíš aké máš vôle na diferáku, dokážeš hýbať unášačom v priečnom smere a aj pozdlžnom? či myslíš len vôlu v smere otáčania kardanu? A. |
Autor: | Tomrs [ Uto, 05.09.2017, 11:54 ] |
Predmet príspevku: | Re: patrol K160 3,3td problem zo zadnym diferakom |
nemenil si gufero na hruške?, pretože už som sa stretol s takými expertami, čo zhodili unášač a potom ho doťahuje vzduchovou pištolou čo to dá. Vo vnútri je bortiaca podložka - rúrka a tú týmto postupom priveľmi stlačí a rozšteluje nastavenie prevodového pomeru. |
Autor: | spiddy [ Ned, 10.09.2017, 0:14 ] |
Predmet príspevku: | Re: patrol K160 3,3td problem zo zadnym diferakom |
Zdravim vas...tak som to rozobral a lozisko pod guferom bolo cele ropadnute.ale zuby su bez poskodenia...neviete kde zozeniem loziska a to gufero na hruske?zohnal som cely obal s hruskou nahodil poskladal vsetko funguje len cez to gufero na tom novom vyteka olej.a ako ma byt dotiahnuta matka ba hruske?ja som ju dotiahol na doraz ale rucne z racnou... |
Autor: | Tomrs [ Ned, 10.09.2017, 6:02 ] |
Predmet príspevku: | Re: patrol K160 3,3td problem zo zadnym diferakom |
podľa manuálu 196 - 245 Nm, ale doťahuj radšej na spodnú hranicu, aby si nestlačil bortiacu podložku - rúrku. Po dotiahnutí by mal ísť prevod pretočiť na hruške silou 0,5 - 1 Nm |
Autor: | palo-cherokee [ Ned, 10.09.2017, 13:10 ] |
Predmet príspevku: | Re: patrol K160 3,3td problem zo zadnym diferakom |
Tomrs píše: podľa manuálu 196 - 245 Nm, ale doťahuj radšej na sp0odnú hranicu, aby si nestlačil bortiacu podložku - rúrku. Po dotiahnutí by mal ísť prevod pretočiť na hruške silou 0,5 - 1 Nm predpäťová deformačná alebo aj bortiaca podložka je od toho bortiaca aby sa zbortila. Preto je to jednorázová vec. Ten moment platí pri vybratom koši na starých ložiskách a bez poloosí. Pre nové ložiská cca 5 Nm. |
Autor: | spiddy [ Pon, 11.09.2017, 11:05 ] |
Predmet príspevku: | Re: patrol K160 3,3td problem zo zadnym diferakom |
neviete kde zozeniem loziska a to gufero na hruske? este jeden problem.po kontrolnej jazde som zistil dalsie miesto kde unika olej-je to medzi prevodovkou na kardanovou brdzdou.zeby trebalo aj tam vyemnit gufero?volu kardan nema ani samotny bubon nema vola.....skuste mi poradit co stim. |
Autor: | Tomrs [ Pon, 11.09.2017, 15:44 ] |
Predmet príspevku: | Re: patrol K160 3,3td problem zo zadnym diferakom |
Kúpiš v každej predajni s ložiskami, alebo kontaktuj tu na fóre člena MARTINO http://www.4x4club.sk/forum/memberlist.php?mode=viewprofile&u=5 ložisko na hrušku väčšie - 35/80/31 - 32307 ložisko na hrušku menšie - 30/72/27 - 32306 gufero hrušky 40/75/10 s prachovkou gufero na výstup z prevodovky by malo byť 42/66/10 s pracovkou, ja som zohnal (Martino) len 42/66/6, tak som dal také To Palo: ![]() |
Autor: | MARTINO [ Uto, 12.09.2017, 10:41 ] |
Predmet príspevku: | Re: patrol K160 3,3td problem zo zadnym diferakom |
Tomrs ďakujem. ..ložiska nie je problem ![]() ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |