Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Štv, 25.04.2024, 1:38
Dnes je štvrtok 25. apríla 2024, meniny má Marek a zajtra Jaroslava




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 100 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Ďalší
 patrol spaniel 3,3td vymena turba za nieco vecsie 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 12.11.2012, 15:39
Príspevky: 911
Bydlisko: Vranov nad Toplou
Odpoveď s citáciou
Hadam to tak bude co sme bavili tak to cerpadlo bol problem ...

_________________
Toyota Land Cruiser LJ70


Pon, 12.02.2018, 12:32
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37
Príspevky: 3268
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
Janciak píše:
Dade sa tam musi dat pridat nafta
Bude vacsi volnobeh bude to viac hulit od spodu a bude to trosku zivsie

Otom,potom :smt018 Pokial sa nedostane z otackami nad 2 000 tak ten motor ledva taha.Ja teda nemam pocit ze ta masina je neako leniva a to mam na nej cca 460 000km.Ale musim sa dostat nad 2 000 ot a plin vyladit aby som zbytocne nevalil naftu do masiny.Obcas s plinom uberem a zistim ci nedavam moc alebo malo.

_________________
Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!


Pon, 12.02.2018, 21:50
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 05.04.2013, 17:43
Príspevky: 1580
Bydlisko: Čierny Balog (Brezno)
Odpoveď s citáciou
milan to je pravda u 2,8 lebo turbo zacne riadne fukat okolo 2000 otacok a cerpadlo si upravuje davku podla tlaku turba :) preto tam ludia pchaju variabilne turba z audi aby to zaberal pri nizsich otackach comu samozrejme aj patricne upravuju aj cerpadla aby to davalo dostatok nafty
akurat do toho idem aj ja (cerpadlo sa akurat sklada a robi sa vstreky, turbo a zvody uz su doma) este uvazujem ze tam narvem pridavne cerpadlo do nadrze lebo ten palivovy system v patrole ma kusok vytaca
neviek ako je regulovana davka paliva v 3,3

_________________
PREDAJ POUZITYCH ND NISSAN PATROL Y60
0915 526 286
Nissan Patrol GR Y61 2.8 TD troska podvihnute, Maxxis CC 37x12.5, navijaky, pevnostaky, zahradka, CB, lana, sekera a vsetko ostatne
EX:Opel Frontera 2.4i, Navijak 5,5t, MT31x10,5


Pon, 12.02.2018, 22:48
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37
Príspevky: 3268
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
Janciak píše:
lebo ten palivovy system v patrole ma kusok vytaca

Mi hovor,dnes som nacuval karu nad jamu v garazi a idem vykopnut nadrz aby som sa dostal k trubkam co su dost hrdzave a asi mi tade saje vzduch.Len stale mi nejde do hlavy ci mam tak malu garaz alebo velke auto,ledva otvorim dvere na jednej strane.

_________________
Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!


Pon, 12.02.2018, 23:00
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 05.04.2013, 17:43
Príspevky: 1580
Bydlisko: Čierny Balog (Brezno)
Odpoveď s citáciou
mne spaduje nafta a samozrejme do garaze sa nezmestim.... podvozok vyschne az dakedy v lete tak tu dieru nenajdem kazdopadne uvazujem ze do nadrze hodim ponorne cerpadlo potiahnem hadicu oz nadrzi az na filter a budem dufat ze to pojde
len co neviem je ze ci ked tak bachnem cerpadlo z benzinaku ci to nebude mat velky tlak a dake neziaduce ucinky

_________________
PREDAJ POUZITYCH ND NISSAN PATROL Y60
0915 526 286
Nissan Patrol GR Y61 2.8 TD troska podvihnute, Maxxis CC 37x12.5, navijaky, pevnostaky, zahradka, CB, lana, sekera a vsetko ostatne
EX:Opel Frontera 2.4i, Navijak 5,5t, MT31x10,5


Pon, 12.02.2018, 23:13
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 17.08.2017, 0:52
Príspevky: 50
Odpoveď s citáciou
Som rád že sa ti zapájajú nový ľudia...takže malo by mi fungovať to vecsie turbo?a mám vlastne na cerpadle ti skrutku alebo nie?nechcel.by som kúpiť turbo a potom zistiť že sa nedá pridať nafta.tak vás poprosím o rady....alebo aká iná možnosť tam je?lebo už som vyšiel pár upravených spanielov len neviem ako pokračovali v prácach a čo všetko bolo potrebné zmeniť.

_________________
Nissan Patrol 3,3td,zdvihnuty,pneu maxxis trepador 35x12,5x15,motor po kompletnej go,pevnostne narazniky.navijak,
kompletne prerobeny interier,


Uto, 13.02.2018, 10:47
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 12.11.2012, 15:39
Príspevky: 911
Bydlisko: Vranov nad Toplou
Odpoveď s citáciou
V prvom rade zisti ci dokazes zvysit davku nafty a az potom ries turbo

_________________
Toyota Land Cruiser LJ70


Uto, 13.02.2018, 12:40
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 16.03.2012, 15:55
Príspevky: 384
Bydlisko: Prievidza
Odpoveď s citáciou
Janciak píše:
preto tam ludia pchaju variabilne turba z audi aby to zaberal pri nizsich otackach comu samozrejme aj patricne upravuju aj cerpadla aby to davalo dostatok nafty
akurat do toho idem aj ja

mas aj vacsi chladic? bez neho to ani nemusis robit, so seriovym to neuchladi. a co dvojity okruh vody, ten si neriesil? tiez sa chcem do toho pustit, no chcem najskor nazbierat info co vsetko je treba aby to ozaj fungovalo tak ako ma. chladic uz mam, turbo nieje problem, ovladanie tiez nie, no stale sa pohravam s myslienkou ako najlepsie spravit ten dvojokruh vody.

to s tym chladicom sa tyka aj speedyho

_________________
Jeep Cherokee 2,5 TD (motor Croma)
Nissan Patrol Y60 2,8


Uto, 13.02.2018, 13:42
Profil WWW
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 17.08.2017, 0:52
Príspevky: 50
Odpoveď s citáciou
Asi tak jak píšeš...s turbom problém nemám..ani zo spojkou,ani z chladičom to všetko sa dá zohnať.len by som mal problém z tím čerpadlom lebo neviem ci sa na ňom dá nastavovať dávka nafty.a chcem.najprv nazbierať potrebné informácie a potom sa pustiť do realizácie..niesomm profik a preto chcem začať takto...mne to nesuri ....kde dávaš robiť to čerpadlo?alebo sa spýtam tak aké turbo by tam pasovalo?už som počul že dávali aj z nejakého traktora new Holandsko.
Samozrejme sa len pytam lebo o tomto veľmi neviem nic

_________________
Nissan Patrol 3,3td,zdvihnuty,pneu maxxis trepador 35x12,5x15,motor po kompletnej go,pevnostne narazniky.navijak,
kompletne prerobeny interier,


Uto, 13.02.2018, 14:21
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48
Príspevky: 2494
Bydlisko: LIPT.MIKULAS
Odpoveď s citáciou
Jojdo píše:
Janciak píše:
preto tam ludia pchaju variabilne turba z audi aby to zaberal pri nizsich otackach comu samozrejme aj patricne upravuju aj cerpadla aby to davalo dostatok nafty
akurat do toho idem aj ja

mas aj vacsi chladic? bez neho to ani nemusis robit, so seriovym to neuchladi. a co dvojity okruh vody, ten si neriesil? tiez sa chcem do toho pustit, no chcem najskor nazbierat info co vsetko je treba aby to ozaj fungovalo tak ako ma. chladic uz mam, turbo nieje problem, ovladanie tiez nie, no stale sa pohravam s myslienkou ako najlepsie spravit ten dvojokruh vody.

to s tym chladicom sa tyka aj speedyho


Ja si myslim,ze pokial je ten chladic cisty,tak musi zvladnut 2nasobny vykon toho motora.V rumunsku som videl aro,v ktorom bol narvaty ten 3.3td s dobastlenym rotocerpadlom a chladic tam mal origo arovy.Ma daleko mensiu plochu,ako ten patrolovy a uchladil mu to.Len mal vetrak elektricky....mozno ten patrolovy taha malo vzduhu cez chladic.Ale ja som zxa patrolom tahal aj nalozeny traktor a dako som nezbadal,zeby sa prehrieval.Len mam ten chladic naozaj cisty a motor zvnutra tiez.


Uto, 13.02.2018, 16:32
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31
Príspevky: 2593
Bydlisko: Vychod
Odpoveď s citáciou
Seriovy chladic je na 2,8td podobny ako na 4,2benzinovej a mne ak su vacsie horucavy tak seriovy nestiha,ze ked sa zvysi vykon na tej 2,8 ci 3,3 tak v terene v horucave pri pomalych jazdach podla mna seriovy nebude stacit. Spiddy na ceskom fore par ludi malo 3,3td a aj ju upravovali ,ze opytaj sa tam


Uto, 13.02.2018, 17:40
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37
Príspevky: 3268
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
spiddy píše:
len by som mal problém z tím čerpadlom lebo neviem ci sa na ňom dá nastavovať dávka nafty.

Vidim ze to tu uplne vsetko necitas.Nemozes zvysovad davku nafty len tak.Potom na volnobehu nebudes mat 600 ot ale 1 200 ot.Som zvedavy ako budes davat rychlosti.Vyskusaj si to najprv.A v cerpadle su nastavene elementy na urcitu davku nafty ktora je sparovana z triskami.Aj trisky dokazu dat len presne stanovenu davku preto nie su vsetky cerpadla jednako velke a kubikovanie nie je jednake.Na lodi som mal 1 cerpadlo na 1 valec ako 1.5 litrovu flasu a triska mala na vysku pol metra.Asi tak preco?Pretoze do piesta ktory bol ako 60 litrovy sudok bolo treba cca 10 mL.na 1 vstrek a preto bola spotreba na 24 hod.3 700 litrov.Zbytocne budes valit naftu ked ostanu povodne piesty a system.Jedno bez druheho nejde.Turbo tam mozes dat aj z lokomotivy ale si myslis ze razom ti motor zdvojnasobi vykon?Nie je ti to cudne?

_________________
Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!


Uto, 13.02.2018, 19:53
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48
Príspevky: 2494
Bydlisko: LIPT.MIKULAS
Odpoveď s citáciou
Sak preto som pisal,ze davku nafty podvihnut tou malou packou na boku cerpadla.ktorou sa nastavuje minimalna davka.Napr.do 2000 otacok nechat taku,ako je nastavena v zaklade(aby motor nehulil v malych obratkach) a potom vo vyssich otackach by ju tahadlo od tlakovej banky trocha pohlo a zvysilo by to davku.Muselo by sa to vylaborovat....ale bola by to taka nahrada turbokorektora v rotacke.Variabilne turbo by pomohlo zvysit krutak od nizzsich otacok a mohlo by dobre ozivit toho lekvara :wink: .Ten motor musi zniest par koni navyse....je tuhy,ostrek piestov ma...chladenie je vyriesene lepsie,ako na 2.8ke...no a ked motor behal statisice km v nakladaku a drzal :wink: .....
Milan,ten motor na lodi bol 2,ci 4takt?Kolko tocil otacok a aky bol objem jedneho valca?


Naposledy upravil bahno dňa Uto, 13.02.2018, 21:52, celkovo upravené 1



Uto, 13.02.2018, 21:50
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 17.08.2017, 0:52
Príspevky: 50
Odpoveď s citáciou
Chalani ešte mi povedzte koľko má tlačiť klasické turbo z patrola 3.3td?

_________________
Nissan Patrol 3,3td,zdvihnuty,pneu maxxis trepador 35x12,5x15,motor po kompletnej go,pevnostne narazniky.navijak,
kompletne prerobeny interier,


Uto, 13.02.2018, 21:51
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37
Príspevky: 3268
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
bahno píše:
Milan,ten motor na lodi bol 2,ci 4takt?Kolko tocil otacok a aky bol objem jedneho valca?

4 takt.Fotka ked sa vysrali ojnicne loziska.Vedla piesta je opreny mobil.Otacky cca 320 ,teplota vyfukovych plinov cca 350 C.Uz pri 350 ot teplota vybehla na 400 C a pri max otackach 370 teplota vybehla na 450 C co mohol ist motor 20 minut.Prakticky pri havarijnej situacii to niekam napalit do brehu ak by sa lod potapala.Tak este raz tie teploty.
320 ot teplota vyfukov 350 C
350 ot teplota vyfukov 400 C
370 ot teplota vyfukov 450 C to sa uz prepalovaly piesty.
To iste sa deje v kazdom motori.A nehovorim uz o tom ako sa voda zacala varit a olej uz ani nemazal pretoze ho nestihalo chladit.Par krat sme tu maximalku dali.A nepisem to preto ze som to niekde pocul.
http://www.4x4club.sk/pictures/viewer.p ... x4k1n5.jpg

_________________
Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!


Uto, 13.02.2018, 22:33
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 100 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: