Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Uto, 23.04.2024, 19:29
Dnes je utorok 23. apríla 2024, meniny má Vojtech a zajtra Juraj




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 100 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Ďalší
 patrol spaniel 3,3td vymena turba za nieco vecsie 
Autor Správa
OFFROAD Expert

Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48
Príspevky: 2494
Bydlisko: LIPT.MIKULAS
Odpoveď s citáciou
Vyjadrene je to dobre,ale zatial by som spidymu neplietol hlavu interkolermi,prerabkami radoveho na rotacku a tak,ked ako pisal,o tom nic nevie.Najprv skusit ovladat cerpadlo tou packou minimalnej davky.Ta reaguje celkom dobre,spojit ju s tahadlom z dalsej banky a ma ovladanie(trocha primitivne)cerpadla tlakom vzduchu.To by bol zaklad a naucil by sa,co a ako s cim funguje.Potom pripadne prejst na variabilne turbo,aby bol motor sviznejsi na malych otackach.Riesit to len turbom bez moznosti ovlatat cerpadlo tlakom,podla mna nema zmysel.Potom by som pozrel dake australske fora(ja som blb a nerozumiem anglicky) a pocital by som,na aky tlak mozem to turbo hnat bez dalsich uprav motora.Pripadne,co treba na motore urobit a ci som toho schopny.Ci vobec ma zmysel riesit interkoler pri takych malych tlakoch.....ciste vodne cesty v bloku,hlave,vymenniku oleja a v chladici povazujem za samozrejmost :wink:


Štv, 15.02.2018, 18:16
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37
Príspevky: 3268
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
Nebolo by jednoduchsie tam dat silnejsi motor ako vymyslat to co uz je vymyslene a vyrobene?

_________________
Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!


Štv, 15.02.2018, 19:32
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 05.04.2013, 17:43
Príspevky: 1580
Bydlisko: Čierny Balog (Brezno)
Odpoveď s citáciou
este jedna poznamka vacsina ludi v patroloch riesi ani nie tak vacsi tlak ale skorej to kedy to turbo ten tlak vytlaci... ide o to aby mal ten motor lepsi zaber od spodu ono audinacke turbo co tam planujem napchat bude aj tak regulovane na 1,2 co mi da aj to ktore tam mam teraz... ide len o to ze patrolacke mi tolko natlaci dade pri 2500 otackach a plnej zatazi a to z audi to da o hodne skorej

_________________
PREDAJ POUZITYCH ND NISSAN PATROL Y60
0915 526 286
Nissan Patrol GR Y61 2.8 TD troska podvihnute, Maxxis CC 37x12.5, navijaky, pevnostaky, zahradka, CB, lana, sekera a vsetko ostatne
EX:Opel Frontera 2.4i, Navijak 5,5t, MT31x10,5


Štv, 15.02.2018, 19:43
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 09.09.2007, 10:31
Príspevky: 481
Bydlisko: Partizanske
Odpoveď s citáciou
ako sa dá dorobiť ovladanie variability na klasicky starši tubo diesel ???napr s turba audi 2.5tdi

_________________
L 200 - cb,hi-lift,sw9000,mt,šnorchel,


Uto, 20.02.2018, 2:58
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 05.04.2013, 17:43
Príspevky: 1580
Bydlisko: Čierny Balog (Brezno)
Odpoveď s citáciou
To turbo z audi je ovladane podtlakom
Jednoducho vymenis banku za daku ktora je ovladana tlako (napr z patrolackeho turba)

_________________
PREDAJ POUZITYCH ND NISSAN PATROL Y60
0915 526 286
Nissan Patrol GR Y61 2.8 TD troska podvihnute, Maxxis CC 37x12.5, navijaky, pevnostaky, zahradka, CB, lana, sekera a vsetko ostatne
EX:Opel Frontera 2.4i, Navijak 5,5t, MT31x10,5


Uto, 20.02.2018, 8:37
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 09.09.2007, 10:31
Príspevky: 481
Bydlisko: Partizanske
Odpoveď s citáciou
Janciak píše:
To turbo z audi je ovladane podtlakom
Jednoducho vymenis banku za daku ktora je ovladana tlako (napr z patrolackeho turba)

už to máš spravene ? keby si hodil nejake video ako funguje :smt135

_________________
L 200 - cb,hi-lift,sw9000,mt,šnorchel,


Str, 21.02.2018, 0:57
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 05.04.2013, 17:43
Príspevky: 1580
Bydlisko: Čierny Balog (Brezno)
Odpoveď s citáciou
Ja este nie stale cakam na cerpadlo zacnem ked aa vrati z repasu
Vcera bol u mna kamarat co to akurat dokoncil vo svojej y60 plus tam hodil velky IC pred chladic a ide to paradna

_________________
PREDAJ POUZITYCH ND NISSAN PATROL Y60
0915 526 286
Nissan Patrol GR Y61 2.8 TD troska podvihnute, Maxxis CC 37x12.5, navijaky, pevnostaky, zahradka, CB, lana, sekera a vsetko ostatne
EX:Opel Frontera 2.4i, Navijak 5,5t, MT31x10,5


Str, 21.02.2018, 9:58
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 18.11.2015, 12:10
Príspevky: 411
Bydlisko: doma na Orave, pracovne Bratislava + cely svet
Odpoveď s citáciou
Janciak píše:
Vcera bol u mna kamarat co to akurat dokoncil vo svojej y60 plus tam hodil velky IC pred chladic a ide to paradna

Nenasli by sa nejake foto? Ten IC bol vzduch/vzduch alebo voda? Ono zasa nie je take bezdovodne drzat sa +- objemu vzduchu v sacom potrubi po kompresii, oneskorenie plynoveho pedala nie je zanedbatelne, plus pulzy... Ale to som skor teoretik, ja osobne by som vzduchovy IC pred chladic ak to tak nebolo v originali nikdy nedaval.


Str, 21.02.2018, 18:16
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 09.09.2007, 10:31
Príspevky: 481
Bydlisko: Partizanske
Odpoveď s citáciou
Janciak píše:
Ja este nie stale cakam na cerpadlo zacnem ked aa vrati z repasu
Vcera bol u mna kamarat co to akurat dokoncil vo svojej y60 plus tam hodil velky IC pred chladic a ide to paradna

variabilitu ma riadenu tou bankou čo ovladala obtok??? ALEBO dorabal nejaku elektroniku??

_________________
L 200 - cb,hi-lift,sw9000,mt,šnorchel,


Str, 21.02.2018, 21:06
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 05.04.2013, 17:43
Príspevky: 1580
Bydlisko: Čierny Balog (Brezno)
Odpoveď s citáciou
Ano variabilita je ovladana tou bankou co ovlada obtok
Ic je vzdich/vzduch auto ma zaroven aj vacsi chladic (hlikovy co sa.pouziva pri svape za m57)
Dake vyrazne oneskorenie plyn pedalu neciti fotky hodim ked budem doma ak nezabudnem

_________________
PREDAJ POUZITYCH ND NISSAN PATROL Y60
0915 526 286
Nissan Patrol GR Y61 2.8 TD troska podvihnute, Maxxis CC 37x12.5, navijaky, pevnostaky, zahradka, CB, lana, sekera a vsetko ostatne
EX:Opel Frontera 2.4i, Navijak 5,5t, MT31x10,5


Štv, 22.02.2018, 12:11
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 18.11.2015, 12:10
Príspevky: 411
Bydlisko: doma na Orave, pracovne Bratislava + cely svet
Odpoveď s citáciou
Janciak píše:
Dake vyrazne oneskorenie plyn pedalu neciti fotky hodim ked budem doma ak nezabudnem

Dakujem, fotky budu urcite super. Pripadne aj ja dolozim svoje, mal som ich niekde na fore ale tusim nie po kompletnej montazi. Kazda overena skusenost dobra. Nemam dost dobre predstavu ako je riesene sanie na 3.3td.


Štv, 22.02.2018, 15:11
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 05.04.2013, 17:43
Príspevky: 1580
Bydlisko: Čierny Balog (Brezno)
Odpoveď s citáciou
3,3 nemam ani ja tu sa to tak trochu miesa v tejto teme toto bola 2,8
Ale co si tak zbezne pamatam 3,3 ta to je celkom priatelne co sa priestoru tyka je ho tam dost

_________________
PREDAJ POUZITYCH ND NISSAN PATROL Y60
0915 526 286
Nissan Patrol GR Y61 2.8 TD troska podvihnute, Maxxis CC 37x12.5, navijaky, pevnostaky, zahradka, CB, lana, sekera a vsetko ostatne
EX:Opel Frontera 2.4i, Navijak 5,5t, MT31x10,5


Štv, 22.02.2018, 16:22
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 09.09.2007, 10:31
Príspevky: 481
Bydlisko: Partizanske
Odpoveď s citáciou
tak že po asi 50hod na google mi vychadza že tam dostanem len turbo toyota 3.0d s tym bude asi najmenej roboty .je rovnako postavene ako na L200

_________________
L 200 - cb,hi-lift,sw9000,mt,šnorchel,


Pia, 23.02.2018, 1:36
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 17.08.2017, 0:52
Príspevky: 50
Odpoveď s citáciou
nazdarek....takpo dlhom case mam cas tu nieco napisat....dnes som dal dokopy mojeho trola kde som mal problem zcapmi na spojovacke ktore som dnes uspesne vymenil a nasadil.

bol som hned v terene vyskusat turbo....a :? :smt017 niesom nadseny


kedze sme zdolavali par mensich ale aj vecsich kopcov tak moje turbo netlaci viac ako 0,4 bar.

cize tlaci aj pri zatazi len 0,4 bar

mozem tu banku vymenit za nejaku ktora je riadena podltakovym regulatorom???

_________________
Nissan Patrol 3,3td,zdvihnuty,pneu maxxis trepador 35x12,5x15,motor po kompletnej go,pevnostne narazniky.navijak,
kompletne prerobeny interier,


Sob, 24.02.2018, 20:45
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 05.04.2013, 17:43
Príspevky: 1580
Bydlisko: Čierny Balog (Brezno)
Odpoveď s citáciou
mozem tu banku vymenit za nejaku ktora je riadena podltakovym regulatorom???[/quote]

teraz kus nechapem co pises :) ak mas v aute turbo ovladane tlakom podtlakove ovladanie nema zmysel dorabat a bolo by to komplikovane
ak chces namontovat turbo co bolo ovladane podtlakom tak ho prerobis na tlak lebo je to jednoduchsie proste prehodis banku a nastavis

Ked ti turbo tlaci len 0.4 tak skus ci nieje zaseknuty obtok turba v ciastocne otvorenej polohe ale to asi nebude tvoj problem
ak je turbo KO tak mozme uvazovat nad zmenou
zozen daco co pasuje na prirubu ovladanie ta dako extra zaujimat nemusi na tlak sa to preraba jednoducho

_________________
PREDAJ POUZITYCH ND NISSAN PATROL Y60
0915 526 286
Nissan Patrol GR Y61 2.8 TD troska podvihnute, Maxxis CC 37x12.5, navijaky, pevnostaky, zahradka, CB, lana, sekera a vsetko ostatne
EX:Opel Frontera 2.4i, Navijak 5,5t, MT31x10,5


Sob, 24.02.2018, 21:53
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 100 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: