4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

patrol k160 3.3D oturbenie
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=132&t=23115
Stránka 1 z 1

Autor:  Jozko123 [ Pia, 08.06.2018, 15:43 ]
Predmet príspevku:  patrol k160 3.3D oturbenie

Nazdar chalani
Mám hladkého španiela a chcel by som tam vložiť turbo.
Má tu niekto upravenú hladkú 3.3-ku ?

Autor:  tapo [ Ned, 10.06.2018, 10:23 ]
Predmet príspevku:  Re: patrol k160 3.3D oturbenie

To by zaujimalo aj mna ci to uz niekto robil. Urcite tam budes musiet menit vstrekovacie cerpadlo. Ktovie ci ten motor ma aspon ostrek piestov...

Autor:  Milan [ Ned, 10.06.2018, 11:46 ]
Predmet príspevku:  Re: patrol k160 3.3D oturbenie

Vidim ze nie som prvy koho to bude tiez zaujimat ci je to realne aj v praxi.Motor sa musi na turbo uz vyrobit.Su tam uplne ine tlaky na piesty a kluku.Prinajhorsom ti to vypochoduje z motora.

Autor:  client33 [ Ned, 10.06.2018, 23:15 ]
Predmet príspevku:  Re: patrol k160 3.3D oturbenie

Ten motor určite niečo krátkodobo vydrží no na max.stály ťah napr.hore donovalamy s vozíkom by sa piesty roztavili.
https://youtu.be/zBtT9IGDMt4

https://youtu.be/MJpcImFEhrU

Autor:  mk96 [ Str, 04.07.2018, 10:20 ]
Predmet príspevku:  Re: patrol k160 3.3D oturbenie

V Klokanove to robili, mrkni na Patrol4x4. Preco by sa mali piesty roztavit, ked udrzis EGT pod hranicou plus minus 500-550C?

Autor:  Milan [ Štv, 05.07.2018, 20:31 ]
Predmet príspevku:  Re: patrol k160 3.3D oturbenie

mk96 píše:
plus minus 500-550C?

Na roztavenie piestov staci 450 °celzia

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/