Dnes je sobota 27. apríla 2024, meniny má Jaroslav a zajtra Jarmila
Autor |
Správa |
masurko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 27.09.2007, 12:05 Príspevky: 1818 Bydlisko: Trencin
|
Caute majstri. Trosku vzkriesim tuto temu. Nema niekto nahodou servisny manual k 260ke?
_________________ "Bolesť trvá len chvíľu, víťazstvo trvá navždy" Ex: JEEP CHEROKEE 4.0i, 4.5" lift Ex: Patrol K260, 2.8D homemade pickup Ex: Patrol W260, 2.8TD eMHaDecka na 33kach Patrol Y61 3.0DTi - ma vsetko co treba
|
Ned, 07.06.2015, 8:24 |
|
|
qickshare
Začínajúci koumák
Registrovaný: Štv, 30.07.2009, 22:03 Príspevky: 116 Bydlisko: Kokava nad Rimavicou
|
Zdar mam problem s patrolom 3,0 benzin otacky motora su tak na 1200-1300 a neviem kde by sa to dalo zostelovat alebo neviete mi poradit kto by sa mi na to vedel pozriet.Dakujem
|
Štv, 10.03.2016, 0:05 |
|
|
pejo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21 Príspevky: 1810 Bydlisko: Lúky
|
Je tam moc komplikovaný karburátor. U nás ich je málo, ale napríklad v Austrálií, kde sú tieto motory v GRkách robia konverziu na vstrekovanie, prípadne aj s turbom, bežne na cca 150-200 kW. Ja by som vyskúšal osadiť motor nejakým jednoduchším karburátorom, napríklad z ARO M461, Volga 24...
_________________ Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny. Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!
|
Štv, 10.03.2016, 8:34 |
|
|
qickshare
Začínajúci koumák
Registrovaný: Štv, 30.07.2009, 22:03 Príspevky: 116 Bydlisko: Kokava nad Rimavicou
|
|
Pia, 11.03.2016, 21:41 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|