4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

patrol 260 problém s elektrikou
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=132&t=9505
Stránka 1 z 1

Autor:  pejo [ Štv, 03.12.2009, 8:13 ]
Predmet príspevku:  patrol 260 problém s elektrikou

V poslednej dobe mi začali haprovať prístroje, otáčkomer, teplomer, tlakomer oleja, palivomer a voltmeter. Za jazdy, alebo hocikedy pri bežiacom motore idú všetky razom do polohy 0. Zistil som, že vtedy nejde prúd ani do zapaľovača. Po chvíli sa prístroje zase nahodia, ako keby nič.
Mal som dole prístrojový panel a zistil som, že kostrou to nebude. Ocenil by som, keby mi niekto rozumne poradil.

Autor:  dindaj [ Štv, 03.12.2009, 19:01 ]
Predmet príspevku: 

A PREDSA SA TOCI.(bude to kostrou)

Autor:  romo11 [ Štv, 03.12.2009, 19:06 ]
Predmet príspevku: 

ja by som asi hladal niekde na ukostreni motora

Autor:  Kapo [ Pia, 04.12.2009, 0:06 ]
Predmet príspevku: 

Pejo, túto bábovku si budeš musieť upiecť sám. :wink:

Jedine pekne rozhádzať a prekontrolovať všetky spoje....
....pravdepodobne si to už prekostril prídavnou kostrou, a blblo ďalej, tak potom to už skoro máš. :-)

Autor:  Juraj Surovec [ Pia, 04.12.2009, 0:54 ]
Predmet príspevku:  .

pejo presne toto isté robí aj mne ,všetko razom vypne celá prístrojovka .

Autor:  Kapo [ Pia, 04.12.2009, 1:21 ]
Predmet príspevku: 

Kapo píše:
Pejo, túto bábovku si budeš musieť upiecť sám. :wink:


Takže nie sám, s Jurkom... :-D

Autor:  bacilpyrin [ Pia, 04.12.2009, 11:36 ]
Predmet príspevku: 

Začal by som poistkami a potom káblik po kábliku. :shock:

Autor:  bull4x4 [ Pia, 04.12.2009, 12:09 ]
Predmet príspevku: 

podla mna radia dobre, bude to ta kostra

neviem ci to tak ma aj patrol, ale vsetky tie ukostrenia byvaju zvedene dolu pod palubovku na lavej strane

vyzeraju sice byt v poriadku, ale vacsinou na starsich autach treba sem tam vycistit, prip. precvakat ocka spojky....

Autor:  pejo [ Pia, 04.12.2009, 12:50 ]
Predmet príspevku: 

či je to kostra, alebo nie, zistím, keď zmeriam či ide do zapaľovača + pól.

Autor:  Juraj Surovec [ Pia, 04.12.2009, 15:03 ]
Predmet príspevku:  .

Zabudol som že ked mi to začalo robiť dost často tak som kontroloval kontakty odborným spôsobom čize som smíkal s každým káblom ktorí mi prišiel pod ruku . Teraz ked to urobí kopnem do poistkovej skrine potahám pár káblov a ide. Takže pejo môj profesionálny názor je ,kopat a škubat :smt126 :smt127 :smt127 podakovať mi môžeš neskôr. Ps;rád som ti poradil.

Autor:  dindaj [ Pia, 04.12.2009, 17:40 ]
Predmet príspevku: 

Jurko a mas v aute hasicak? :roll:

Autor:  pejo [ Ned, 06.12.2009, 9:46 ]
Predmet príspevku:  vyriešené !

vďaka odborníkovi z odboru elektrotechniky-Radovi nd. Bolo to nefunkčné spínacie relé, umiestnené za pravým reflektorom. Keďže Rado takéto súčiastky vozí bežne v aute (kdyby náhodou...) hneď mi ho aj vymenil a prístroje už idú!!!

Autor:  Kapo [ Ned, 06.12.2009, 10:32 ]
Predmet príspevku: 

Bravó. By ma zaujímalo, ktorý je podla teba pravý reflektor.

A je zaujímavé, že sa budíky a zapalovač spínajú cez relé. Dobre vedieť. :smt023
/používal si do zásuvky dajaký silný spotrebič? /

Autor:  pejo [ Ned, 06.12.2009, 11:00 ]
Predmet príspevku: 

pravý reflektor je ten pred spolujazcom (v anglickej verzii pred vodičom), alebo aj pred akumulátorom. Zápínal som do zásuvky občas kompresor a neskôr navigáciu. Keď prístroje padli, aj navi hlásila odpojenie prúdu.

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/