Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 27.04.2024, 13:34
Dnes je sobota 27. apríla 2024, meniny má Jaroslav a zajtra Jarmila




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 7 ] 
 problémy so žhavením Patrol 260 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21
Príspevky: 1810
Bydlisko: Lúky
Odpoveď s citáciou
po problémoch s relátkami som tieto odstavil a nainštaloval som tlačítko a spínacie relé. Na motore som odstránil krátku lištu na žhavičoch. Pôvodné 6,5V žhaviče NGK, z ktorých boli dobré už len 3ks som nahradil 12V žhavičmi Febi Bilstein č.19097, v cene 8eur/ks. Dnes ráno prvý štart pri teplote -12°C prebehol v pohode.

_________________
Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny.
Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!


Ned, 20.12.2009, 0:39
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21
Príspevky: 1810
Bydlisko: Lúky
Odpoveď s citáciou
Poslať 
žhaviče stále dobre slúžia

_________________
Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny.
Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!


Pon, 01.11.2010, 18:56
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 20:24
Príspevky: 604
Bydlisko: Polomka - okr. BR
Odpoveď s citáciou
Poslať 
si to žhavenie teda riadne zjednodušil. Už snad ani riadiačku nepotrebuješ... :smt023
Treba aj dožhavovať alebo stači raz nažhaviť a už ide?


Pon, 01.11.2010, 20:02
Profil ICQ
Začínajúci koumák

Registrovaný: Ned, 29.03.2009, 10:09
Príspevky: 122
Bydlisko: Trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
v pohode to slape,ja takto fachcim 2 roky a rele mam z bmw :smt101 :smt101


Pon, 01.11.2010, 22:38
Profil ICQ
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21
Príspevky: 1810
Bydlisko: Lúky
Odpoveď s citáciou
Poslať 
teba dožhavovať, lebo motor začne vynechávať. Občas stlačiť tlačítko na 2-3 sekundy. Motor sa potom skľudní a pekne pradie.

_________________
Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny.
Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!


Uto, 02.11.2010, 9:09
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 20:24
Príspevky: 604
Bydlisko: Polomka - okr. BR
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Pejo presne takto som si to aj predstavoval len som sa potreboval utvrdiť!
dik.
Ešte keby napišeš ako spoľahlivo zistim či su zadne tri žhaviče dobre (žhaviče s dožhavanim) tak ťa nedam zanič! :smt023


Uto, 02.11.2010, 21:32
Profil ICQ
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21
Príspevky: 1810
Bydlisko: Lúky
Odpoveď s citáciou
relátka žhavenia a dožhavovania sú dosť na rane, hneď za pravým predným svetlom. Po rokoch sú zoxidované a môžu blbnúť. Ja som použil relé 12V 70A. Spínací prúd, možno 0,5A púšťam cez červené stop tlačítko so spínacou jednotkou.
Žhaviče odskúšaj jednotlivo na trochu silnejšej 6V nabíjačke, aj dvojpólové, pomôžeš si kúskom káblika. Po 2 sekundách musia byť rozpálené do červena.

_________________
Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny.
Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!


Uto, 02.11.2010, 21:52
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 7 ] 

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: