Dnes je nedela 28. apríla 2024, meniny má Jarmila a zajtra Lea
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 7 ] |
|
problémy so žhavením Patrol 260
Autor |
Správa |
pejo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21 Príspevky: 1810 Bydlisko: Lúky
|
po problémoch s relátkami som tieto odstavil a nainštaloval som tlačítko a spínacie relé. Na motore som odstránil krátku lištu na žhavičoch. Pôvodné 6,5V žhaviče NGK, z ktorých boli dobré už len 3ks som nahradil 12V žhavičmi Febi Bilstein č.19097, v cene 8eur/ks. Dnes ráno prvý štart pri teplote -12°C prebehol v pohode.
_________________ Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny. Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!
|
Ned, 20.12.2009, 0:39 |
|
|
pejo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21 Príspevky: 1810 Bydlisko: Lúky
|
žhaviče stále dobre slúžia
_________________ Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny. Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!
|
Pon, 01.11.2010, 18:56 |
|
|
ferjon
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 20:24 Príspevky: 604 Bydlisko: Polomka - okr. BR
|
si to žhavenie teda riadne zjednodušil. Už snad ani riadiačku nepotrebuješ...
Treba aj dožhavovať alebo stači raz nažhaviť a už ide?
|
Pon, 01.11.2010, 20:02 |
|
|
PeterGRko
Začínajúci koumák
Registrovaný: Ned, 29.03.2009, 10:09 Príspevky: 122 Bydlisko: Trencin
|
v pohode to slape,ja takto fachcim 2 roky a rele mam z bmw
|
Pon, 01.11.2010, 22:38 |
|
|
pejo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21 Príspevky: 1810 Bydlisko: Lúky
|
teba dožhavovať, lebo motor začne vynechávať. Občas stlačiť tlačítko na 2-3 sekundy. Motor sa potom skľudní a pekne pradie.
_________________ Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny. Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!
|
Uto, 02.11.2010, 9:09 |
|
|
ferjon
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 20:24 Príspevky: 604 Bydlisko: Polomka - okr. BR
|
Pejo presne takto som si to aj predstavoval len som sa potreboval utvrdiť!
dik.
Ešte keby napišeš ako spoľahlivo zistim či su zadne tri žhaviče dobre (žhaviče s dožhavanim) tak ťa nedam zanič!
|
Uto, 02.11.2010, 21:32 |
|
|
pejo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21 Príspevky: 1810 Bydlisko: Lúky
|
relátka žhavenia a dožhavovania sú dosť na rane, hneď za pravým predným svetlom. Po rokoch sú zoxidované a môžu blbnúť. Ja som použil relé 12V 70A. Spínací prúd, možno 0,5A púšťam cez červené stop tlačítko so spínacou jednotkou.
Žhaviče odskúšaj jednotlivo na trochu silnejšej 6V nabíjačke, aj dvojpólové, pomôžeš si kúskom káblika. Po 2 sekundách musia byť rozpálené do červena.
_________________ Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny. Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!
|
Uto, 02.11.2010, 21:52 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 7 ] |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|