4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

problémy so žhavením Patrol 260
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=132&t=9651
Stránka 1 z 1

Autor:  pejo [ Ned, 20.12.2009, 0:39 ]
Predmet príspevku:  problémy so žhavením Patrol 260

po problémoch s relátkami som tieto odstavil a nainštaloval som tlačítko a spínacie relé. Na motore som odstránil krátku lištu na žhavičoch. Pôvodné 6,5V žhaviče NGK, z ktorých boli dobré už len 3ks som nahradil 12V žhavičmi Febi Bilstein č.19097, v cene 8eur/ks. Dnes ráno prvý štart pri teplote -12°C prebehol v pohode.

Autor:  pejo [ Pon, 01.11.2010, 18:56 ]
Predmet príspevku: 

žhaviče stále dobre slúžia

Autor:  ferjon [ Pon, 01.11.2010, 20:02 ]
Predmet príspevku: 

si to žhavenie teda riadne zjednodušil. Už snad ani riadiačku nepotrebuješ... :smt023
Treba aj dožhavovať alebo stači raz nažhaviť a už ide?

Autor:  PeterGRko [ Pon, 01.11.2010, 22:38 ]
Predmet príspevku: 

v pohode to slape,ja takto fachcim 2 roky a rele mam z bmw :smt101 :smt101

Autor:  pejo [ Uto, 02.11.2010, 9:09 ]
Predmet príspevku: 

teba dožhavovať, lebo motor začne vynechávať. Občas stlačiť tlačítko na 2-3 sekundy. Motor sa potom skľudní a pekne pradie.

Autor:  ferjon [ Uto, 02.11.2010, 21:32 ]
Predmet príspevku: 

Pejo presne takto som si to aj predstavoval len som sa potreboval utvrdiť!
dik.
Ešte keby napišeš ako spoľahlivo zistim či su zadne tri žhaviče dobre (žhaviče s dožhavanim) tak ťa nedam zanič! :smt023

Autor:  pejo [ Uto, 02.11.2010, 21:52 ]
Predmet príspevku:  žhavenie

relátka žhavenia a dožhavovania sú dosť na rane, hneď za pravým predným svetlom. Po rokoch sú zoxidované a môžu blbnúť. Ja som použil relé 12V 70A. Spínací prúd, možno 0,5A púšťam cez červené stop tlačítko so spínacou jednotkou.
Žhaviče odskúšaj jednotlivo na trochu silnejšej 6V nabíjačke, aj dvojpólové, pomôžeš si kúskom káblika. Po 2 sekundách musia byť rozpálené do červena.

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/