4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

Nissan Navara d40 - ironman lift kit?
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=133&t=13568
Stránka 2 z 2

Autor:  Gotrek [ Uto, 28.02.2012, 10:08 ]
Predmet príspevku: 

neviem posudit automat, mne do terenu viac vyhovuje manual, ale kazdemu podla chuti. urcite by som to nepovzoval za tragediu. len skoda ze do D40 sa 3l 6V motor robi len v automate.

rozdiel medzi D22 a D40 je podla mna dost velky. kamarat ma D22 r.v. 2003 a aj mam D40 r.v. 2006 takze to mozem porovnat. co sa tyka motora, do D22 sa daval hlavne 2,5l 98kW, 5 rychlostny manual, je jednoduchsi,menej elektroniky. D40 2,5l 128kW, 6 rychlostny manual, vyssi vykon, mensia spotreba ale viac elektorniky. podvozok podobny, no nie rovnaky je u D22 uz v serii o dost vyssi. korba ma skoro rovnake rozmery, no kabina je v D40 o dost vacsia a pohodlnejsia. asi navacsou slabinou D40 ja spojka ktora je poddimenzovana. ja som ju vymenil za zosilnenu a zotrvacnik za 1hmotovy a ide bez problemov. takisto radenie 4x4 je na D22 manualne a na D40 elektricke.
tazko povedat ktora je lepsia, alebo horsia, podla toho na co to chces. takisto zalezi od upravy konretneho auta, so seriovou D40 toho v terene vela neporiesis, ale samozrejme to zalezi aj od sofera.

Autor:  lubor [ Uto, 28.02.2012, 19:38 ]
Predmet príspevku: 

Rozdiel v prevodovkach je aj v ich roznych prevodovych pomeroch. Napr. 5 AT je zhodne s 6 Mt ale 4 AT je nieco medzi 5-4 MT a 1 AT je nieco rychlejsia ako 1 MT.
Mna osobne manual moc nenadchol jazdou po meste, ak dodrzujes limit 5 nebere a 4 pretacas. Este som nemal moznost zajazdit s AT ale som rozhodnuty pre AT ale je to vec pohladu a vyuzitia.
D40 je na ceste pohodlnejsia ako D22 ale D40 ma mensiu nosnost ak sa nemylim.

Autor:  Gotrek [ Str, 29.02.2012, 9:17 ]
Predmet príspevku: 

no rozhodne Navara nie je auto do mesta, ak nerobis extremne velke nakupy v Tescu. tym som chcel povedat, ze asi nikto si nekupi Navaru len do mesta, ale chce jazdit hlavne mimo a v terene aj s nakladom. a hlavne v terene mne osobne MT vyhovuje viac a to z dovodu, ze ja teren pred sebou vidim a podla toho radim, zapinam, vypinam technicke instrumentarium kdezto AT reaguje az na vzniknutu situaciu, ked uz moze byt neskoro. ale je to len moj osobny nazor, verim ze moderne automaty su sikovne.
co sa tyka nosnosti, zalezi na konkretnom aute, ja mam podvozok IM "C" ktory zvysuje nosnost permanentne vpredu o 100kg a vzadu o 300kg.

Autor:  lubor [ Str, 29.02.2012, 17:28 ]
Predmet príspevku: 

Ono je lahke kupit dve auta, ked na to clovek ma. Ja si musim vystacit s jednym do roboty, mesta aj na dovolenku.
Vyhoda AT / MT v terene je diskutabilna, v krajoch kde sa OFFy pouzivaju bezne je AT casto ale cisto pracovne auta su MT aj koli cene.
S upravenym podvozkom uz tazko porovnavat rozdiel D40 / D22 :wink:

Autor:  Maco [ Str, 04.04.2012, 15:48 ]
Predmet príspevku:  lift kit

:) prosim zainteresovanych o nazor na tento kit:

http://www.purenissan.com/new_page_12.htm

takto to ma vyzerat namontovane:

http://www.caloffroad.com.au/customer_r ... G_8437.jpg

mne sa IM velmi paci a viem ze sa mozem spolahnut na kvalitu.. ale 5" je 5" ..no neviem o calmini vobec nic a mozno mi poviete ze to nemam radsej ani riesit a mozno naopak??
dik za postrehy..

Stránka 2 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/