Dnes je piatok 2. mája 2025, meniny má Žigmund a zajtra Galina
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 7 ] |
|
LC95 1KZ-TE nestartuje - VYRIESENE
Autor |
Správa |
Jannci
Učeň
Registrovaný: Pia, 27.11.2015, 22:35 Príspevky: 19
|

Ahojte,
mam taky mensi problem, auto mi dlhsie stalo, a kedze sa na nom casto predtym nejazdilo, vybilo mi baterie. tie som nabil, ale nemozem nastartovat. teda asi takto: - dam kluc na kontrolky, nazhavi - startuje - toci motorom, kontrolky preblikavaju, ale to je tak vsetko
co som si vsimol,tak ked dam motor na kontrolky, tak mi nejake relatko 2x cvakne (zopne rozopne, zopne rozopne). len neviem za toho pana prist, ktore relatko to je. ale mam halvne podozrenie na zadne cerpadlo, co je v nadrzi, pretoze mam dole koberec, ale nepocujem, ze by islo. dal som dole konektor, su tam 3 kontakty. vie mi niekto povedat, ako je toto cerpadlo ovladane? rad by som ho otestoval napriamo, ci ide, len neviem na ktore piny priviest napatie. pripadne, predpokladam, ze niekde bude aj relatko k tomuto cerpadlu, to by som rad pozrel tiez. inak, ked som na palivovom filtry natahal naftu (pomocou tej pumpicky) tak pri starte, prve otocenia motorom sa tvarili, ako keby sa snazil odpalit, ale po chvili zasa siel nasucho.
este som na nejakom australskom fore cital, ze to moze robit imobilizer, ak by som odpojil RJ imobilizeru, ako je to softverovo nastavene v tom aute? zablokuje RJ motora, alebo sa bude tvarit, ze vsetko je v pohode?
Dakujem
Naposledy upravil Jannci dňa Pon, 04.12.2017, 22:58, celkovo upravené 1
|
Sob, 02.12.2017, 10:55 |
|
 |
Jannci
Učeň
Registrovaný: Pia, 27.11.2015, 22:35 Príspevky: 19
|
update:
- imbolizer je asi v poriadku, spravil som diagnostiku pomocou "LED programovacieho kablika" na OBD konektore, kluce sa vsetky hlasia, ECU ich vidi, aj si vie urcit ktory je hlavny, a ktore su podruzne kluce. tak predpokladam, ze toto robit problem nebude. ine chyby ECU nehlasi. Dalej, nasiel som si EFI relatko, to je funkcne, zopina, aj cez neho prechadza prud. malo by to ist este na "circuit opening relay" ale toto neviem najst, udajne by malo byt niekde pri integration relay, ale tam to nikde nevidim, a to uz mam polku palubovky vonku. zistil som, ze aj ziadne obehove cerpadlo neexistuje, nasava to cerpadlo, co je na motore.
inak je tu nejaky prebornik na tieto cerpadla? jedine, co ma napada na tomto cerpadle otestovat, je vypinaci ventil, ci nieje stale uzavrety (ale to az cez den) inak neviem co ine tam skontrolovat, a rad by som vedel, ako to ECU riadi, ako riadi davku paliva, ako reguluje mnozstvo nafty.
|
Pon, 04.12.2017, 0:39 |
|
 |
Janciak
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 05.04.2013, 17:43 Príspevky: 1579 Bydlisko: Čierny Balog (Brezno)
|
A isto to ma v nadrzi cerpadlo ? Podla mna nie Skontfoluj zhavenie ci to realne zhavi ked to cvaka 2x potom skontroluj palivo ci ide
_________________ PREDAJ POUZITYCH ND NISSAN PATROL Y60 0915 526 286 Nissan Patrol GR Y61 2.8 TD troska podvihnute, Maxxis CC 37x12.5, navijaky, pevnostaky, zahradka, CB, lana, sekera a vsetko ostatne EX:Opel Frontera 2.4i, Navijak 5,5t, MT31x10,5
|
Pon, 04.12.2017, 10:20 |
|
 |
Jannci
Učeň
Registrovaný: Pia, 27.11.2015, 22:35 Príspevky: 19
|

nie, cerpadlo to nema v nadrzi, to som uz pisal v druhom prispevku, ten konektor je len plavak.
ale problem je asi vyrieseny. vymonytoval som dorabany alarm, ktory, ako som nakoniec zistil, bol dopojeny tak, ze blokoval ten vypinaci ventil nz cerpadle, cize palivo mi uz davkuje (prska, ked som odmontoval trubku).
Zhavice, ako si mi radil, som meral uz na zaciatku, ako prve, a mali uplne minimalne hodnoty, 1,1 Ohmu vsetky 4. ale tak som sa babral aj so startovacim rele, zacnem merat, a sup 6megaohm. neda mi to, meram este raz zhavice, a sup 8 megaohm. reku, co mam spinavy kontakt? ocisitim to, meram, a zrazu 4megaohm.meram este raz, 4kiloohm. reku toto uplne desne lieta, tak som spravil poslednhy test, zapalene noviny, a chytila, cize zhavice su asi zle, aj ked som sa este nestretol s tym, ze by takto lietali hodnoty.
Inak, ak by niekoho zaujimalo, ked sa mu nebude podavat palivo na 1KZT-E, tak su len 3 moznosti: 1. mechanicky nejde palivo do cepradla (upchate vedenie, alebo filter) 2. blokovanie imobilizeru - treba si dat LEDku na diagnosticky konektor, a ak dava kod 99 nejde IMO, alebo kod 32, 31 je tiez porucha imobilizeru. 11, 12, 13, su hlasky typu otvorene dvere, kluc v zapalovani, a 21, 22 urcuje ci je to master key, alebo sub key 3. moznost je prave vypinaci ventil na cerpadle, da sa otestovat ked sa nan pripoji priamo 12V, ci cvakne, ak hej, ventil je v pohode. ale ak necvaka pri starte, tak je problem bude v ECU (na konektore E4, pin 11 musi byt napatie, nad 9V pri zopnutej spinacke. toto ide na cerveny drot v konektore, na modry drot ide 12V z relatka, cize ak je motor na kontrolkach, ventil je zatvoreny. ECU robi po starte pulzy, cize na cievke je na modrom kably stale 12V, a na cervenom sa strieda 0 a 12V podla ECU, a takto vlastne robi davku paliva.
Hadam to niekomu pomoze v buducnosti
|
Pon, 04.12.2017, 22:57 |
|
 |
demo5
Učeň
Registrovaný: Štv, 25.10.2007, 20:01 Príspevky: 26 Bydlisko: pezinok
|
Da sa immo nejako vypnut/zablokovat?
Odoslané z SM-G800F pomocou Tapatalku
|
Štv, 08.03.2018, 13:31 |
|
 |
thorstein
Učeň
Registrovaný: Ned, 25.02.2018, 13:36 Príspevky: 31
|
tak uz len nech sluzi
|
Str, 04.04.2018, 7:12 |
|
 |
Jannci
Učeň
Registrovaný: Pia, 27.11.2015, 22:35 Príspevky: 19
|
demo5 píše: Da sa immo nejako vypnut/zablokovat?
Odoslané z SM-G800F pomocou Tapatalku co som sa docital, tak udajne to ide vyblokovat, pomocou nejakej diagnostiky, ale nikoho kto by to realne robil nepoznam. (cital som to kdesi na australskom fore)
|
Štv, 10.05.2018, 0:56 |
|
 |
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 7 ] |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|