Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pia, 24.05.2024, 0:15
Dnes je piatok 24. mája 2024, meniny má Ela a zajtra Urban




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 4 ] 
 Land Cruiser V8 - technika, popis, parametre 
Autor Správa
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 24.10.2006, 10:42
Príspevky: 61
Bydlisko: BA
Odpoveď s citáciou
Oznacenie modelu je J200
Motor: V8 4,5L 32V DOHC
-pohon rozvodov: retaz
-biturbo s VGT, chladene vodou, 2xvodou chladene EGR, 2 EGR ventily
-2 solenoidove skrtacie klapky
-vysokotlake palivove cerpadlo HP4
-9otvorove vstrekovace, priemer jednej dierky je 0,113mm
-hlavne olejove cerpadlo 2rotorove trochoidne
-vyrovnavacie olejove cerpadlo-sluzi len pre dvojicu turb, sys. zamedzuje zadrzovaniu oleja v turbe pri jazde v naklone
-palivovy filter so spätnym ohrevom paliva vracajuci sa do nadrze (len pre niektore trhy)
-vodny chladic paliva umiestneny medzi valcami, chladic paliva vzduchovy umiestneny pod podlahou (v rame)
-elektro-hydr zaves motora-znizuje vibracie pri volnobehu a pri jazde, tzv. VSV
-vykon 210kW/3600RPM, verzie s upchavkou do vyfuku (DPF) len 195kW/3600RPM
-toc. moment 650Nm/1600~2800RPM2xvodou chladene EGR,
je aj benzin V8 4,7l...no fuj.

Prevodovka:
-iba automaticka, 6st pre diesel, 5st. pre benzin

4WD system:
-rozvodovka prebrata z LC120
-medzinapravovy dif. TORSEN LSD, staly pohon 4x4
-pomer prenosu sily (p:z): 41%:59%-normalne podmienky, ak rychlost prednych kolies>rychlost zadnych kolies je pomer 30%:70%, a naopak 53%:47%, uzavrety dif. 50%:50%
-moznost volby rezimov pohonu:H4F (high-Free), H4L (high-Lock), L4F (low-Free), L4L (low-Lock)

Podvozok:
-pevnostny ram

Brzdy:
-kotucove brzdy na 4 kolesach
-novy system Multi Terrain ABS
-novy system CRAWL, automaticky udrzuje konstantnu nizku rychlost, pre povrchy ako kamene, smyklava vozovka, 3 rezimy min 1km/h az max. 5km/h,-len pre benzin 4,7l motor
-prebraty system z LC120-Hill-start tzv. HAC
-prebraty system z LC120-DownHill-start tzv. DAC

Pruzenie:
-novy system KDSS (vynute pruziny s kineticko dynamickym systemom-aktivne stabilizatory vpredu a vzadu)
-novy system hydro-pneumatickeho pruzenia s adaptivnym variabilnym ovladanim pruzenia AVS
-zlepseny system nastavenia vysky vozdila AHC

System KDSS a system AVS, AHC NIE JE mozne kombinovat spolu.

KDSS:
-sys. optimalizuje nastavenia stabilizatorov bez zasahu vodica
-2 ovladacie valca stabilizatorov spjene vysoko tlakovym potrubim so zasobnikmi
-prevadzkovy tlak systemu je 2,9MPa

AHC/AVS:
-je pocitacom riadene nastavnie vysky AHC (6 urovni z toho 3 automaticke a 3 rucne) a sys. AVS na ovladanie sily utlmu a nastavnia tuhosti pruzin
-rozsah zdvihu na prednej naprave -60mm az +70mm
-rozsah zdvihu na zadnej naprave -40mm az +80mm
Zavisi to od zvolenej urovne ovladaca AHC a rychlosti vozdila
-tlak plynu v prednych zasobnykoch 2,26MPa, v zadnych 1,9MPa
-v pomocnom zasobniku plynu v predu je tlak az 13,5MPa, v zadnom az 10MPa
-dobra rada: zmenou pozicie snimaca polohy o 1mm sa zmeni hodnota zdvihu vozidla o 5mm

Sytemy KDSS a AHC/AVS maju vsetky dolezite komponenty uchytene na rame, a nie su extra chranene proti poskodeniu. V terene je zranitelst systemu znacna. Takze prve co treba spravit je to cele zakryt poriadnym plechom.

RSCA:
-ochrana posadky pri bocnom naraze a prevratenia vozidla

PCS:
-prednarazovy bezpecnostny system-aktivuje napinanie bezp. pasov

_________________
TYT J120, ARB, Asfir, snorkel, K&N, SW 12000, SW 9500, OME, GY Wrangler MTR 32x10,5x17
LRD3 SE, Asfir, K&N, T-MAX 12000


Naposledy upravil toudy dňa Pon, 16.01.2012, 20:49, celkovo upravené 1



Str, 20.02.2008, 9:44
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 15.02.2007, 19:45
Príspevky: 679
Bydlisko: BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
prave som videl na TA3 test a zacinam setrit! nenormalny motorcek

http://autoviny.zoznam.sk/cl/100203/186 ... 8-Yokozuna

_________________
Patrol 3,0 TDi


Štv, 28.02.2008, 23:12
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 09.12.2007, 22:40
Príspevky: 1125
Bydlisko: Nové Zámky
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tak to je autíčko !!! Aj mňa zaujalo. Už len našetriť naň!!! :smt102
A už len mať 2,4mil.

_________________
TOYOTA 4 Runner 3.0V6 , off road club NZ, www.4x4nz.sk


Naposledy upravil marcus dňa Štv, 28.02.2008, 23:38, celkovo upravené 1



Štv, 28.02.2008, 23:36
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 20:45
Príspevky: 3148
Bydlisko: VYCHOD PO
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tiež som to dopozeral na TA3 :smt023 ale ,,zakladny,, model 2,5 mega :smt017 Inač celkom zaujimava spotreba // V8 to musi strašne vela žrat :-D //

_________________
My car is Cherokee-Jeep Grand Cherokee ! 5,2 V8,MT Goodrich,3"liftik,CB,gurtna a dobra duša za volantom.

ložiska a prislušenstvo http://www.martino-eshop.sk


Štv, 28.02.2008, 23:36
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 4 ] 

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: