Dnes je piatok 2. mája 2025, meniny má Žigmund a zajtra Galina
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 5 ] |
|
Autor |
Správa |
toudy
Učeň
Registrovaný: Uto, 24.10.2006, 10:42 Príspevky: 61 Bydlisko: BA
|

Land Cruiser s novým 2,8-litrovým motorom D-4D a 6-stupňovou automatickou prevodovkou
Bratislava 19.6.2015
• Nový 2,8-litrový motor D-4D je schopný vyvinúť výkon 130kW a krútiaci moment 450 Nm • Nová 6-stupňová automatická prevodovka prispieva k zníženiu spotreby paliva a zvýšeniu jazdného výkonu • Nový kožený interiér v dvojfarebnej hnedo-čiernej kombinácii • K dispozícii od augusta Vozidlo Land Cruiser s vyše 60-ročnou tradíciou v oblasti terénnej jazdy sa stalo kultom na trhu vozidiel s pohonom štyroch kolies. Vďaka bezkonkurenčnej odolnosti a terénnym jazdným vlastnostiam si vyslúžilo svoju neochvejnú reputáciu jedného z najodolnejších a najspoľahlivejších automobilov s pohonom 4 x 4 na svete.
Obe verzie modelu Land Cruiser, trojdverová aj päťdverová, sú teraz dostupné s novým 2,8-litrovým motorom D-4D od spoločnosti Toyota, ktorý prináša výkon 130 kW. Tento štvorvalec s objemom 2 755 cm3, 16 ventilmi a rozvodom DOHC je vybavený turbodúchadlom s variabilnou geometriou rozvádzacích lopatiek a medzichladičom. Zabezpečuje vylepšený prenos krútiaceho momentu v dolnom a stredom rozsahu otáčok.
V kombinácii s novou 6-stupňovou automatickou prevodovkou, vybavenou novými systémami riadenia v záujme nižšej spotreby paliva a lepších jazdných vlastností, dokáže 2,8-litrový motor D-4D vyvinúť maximálny krútiaci moment 450 Nm v rozsahu od 1 600 do 2 400 otáčok za minútu. Zrýchli z 0 na 100 km/h za 12,7 sekundy a dosahuje maximálnu rýchlosť 175 km/h. Priemernú spotrebu paliva sa podarilo znížiť o 9 % na 7,4 l/100 km (7,2 l/100 km v prípade trojdverovej verzie) a emisie CO2 na 194 g/km (190 g/km v prípade trojdverovej verzie).
V kombinácii so 6-stupňovou manuálnou prevodovkou dokáže 2,8-litrový motor D-4D vyvinúť maximálny krútiaci moment 420 Nm v rozsahu od 1 400 do 2 400 otáčok za minútu. Zrýchli z 0 na 100 km/h za 12,1 sekundy a dosahuje maximálnu rýchlosť 175 km/h. Ponúka pritom priemernú spotrebu paliva 7,5 l/100 km (7,4 l/100 km v prípade trojdverovej verzie) a emisie CO2 na úrovni 197 g/km (193 g/km v prípade trojdverovej verzie).
Land Cruiser je teraz dostupný s dvojfarebným hnedo-čiernym koženým čalúnením, ktoré dopĺňajú nové ozdobné detaily interiéru z lešteného hliníka.
Nový Land Cruiser s 2,8-litrovým motorom D-4D sa v Európe začne predávať od augusta.
_________________ TYT J120, ARB, Asfir, snorkel, K&N, SW 12000, SW 9500, OME, GY Wrangler MTR 32x10,5x17
LRD3 SE, Asfir, K&N, T-MAX 12000
|
Pon, 22.06.2015, 9:42 |
|
 |
Stefan
Ťažký Profík
Registrovaný: Pon, 25.11.2013, 8:17 Príspevky: 361 Bydlisko: Lučenecko
|
To je všetko pekné, ale do tohoto auta chýba skôr slušný šesťvalec, ako štvorvalec nahradiť, aj keď vylepšeným, ale zase len štvorvalcom.
_________________ Nikdy sa nevzdávaj! Toyota LC 95 3,4 V6 leštenka Ex. Mitsubishi Pajero II 3,5 V6 Ex. Jeep Grand Cherokee WG stock Ex. Subaru Forester MY 2007 IM Ex. TLC 90 +2" Ultimate suspension Ex. THilux +2" OME
|
Pon, 22.06.2015, 15:58 |
|
 |
toudy
Učeň
Registrovaný: Uto, 24.10.2006, 10:42 Príspevky: 61 Bydlisko: BA
|
Stefan píše: To je všetko pekné, ale do tohoto auta chýba skôr slušný šesťvalec, ako štvorvalec nahradiť, aj keď vylepšeným, ale zase len štvorvalcom. Ano zisiel by sa. Kedysi boli uvahy, ze odrezu dva vlace z V8 (LC200)...avsak pre 'hon na carodejnice', myslim tym emisie zvolili downsize z 3.0 na 2.8. Smutok. Tento novy motor ma aspon pre mna dost podstatnych zmien, napr.: namiesto rozvodoveho remena ma retaz, alternator konecne premiestnili na vyssie miesto od zeme ako mala LCJ120 a ma lepsi priebeh krutaku v sirsom spektre otacok. Samozrejme bude upchavka do vyfuku (DPF) a este k tomu ako 'bonus' mocovina. Zatial som sa o nej nedocital. LC150 nie je ziaden trhac asfaltu. Je pre majitela, ktory sa potrebuje pohodlne dopravit po cestach aj necestach. Moj nazor je: ked niekto chce mat 'SUV' a snim robit preteky tak by mal zalovit v inych vodach napr. X5, ML a podobne skovsty. Ja sa drzim hesla: ty mozes ist rychlo, ja mozem ist hocikde.
_________________ TYT J120, ARB, Asfir, snorkel, K&N, SW 12000, SW 9500, OME, GY Wrangler MTR 32x10,5x17
LRD3 SE, Asfir, K&N, T-MAX 12000
|
Uto, 07.07.2015, 20:51 |
|
 |
indian
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 25.12.2013, 16:15 Príspevky: 556 Bydlisko: Bratislava
|
Stefan píše: To je všetko pekné, ale do tohoto auta chýba skôr slušný šesťvalec, ako štvorvalec nahradiť, aj keď vylepšeným, ale zase len štvorvalcom. skor slusny 8valec
_________________ Jeep Cherokee XJ 5.3
|
Uto, 07.07.2015, 21:49 |
|
 |
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2588 Bydlisko: Vychod
|
No zeby tie toyoty behali po neakych extra terennych cestach  drvivu vacsinu stretavam na cestach a lenive to je ako fras !!!! predbehnut 2kamiony alebo nedajboze kolonu kamionov na nasich skurvenych cestach tak to si clovek 3krat rozmysli a o ,,kvalitnom,, arigo servise ani nehovorim  Mali si zobrat priklad z mercedesa G- poriadny podvozok a poriadny vyber motorov a u toyoty je to len poriadne mastna cena v servise  skusal som aj tu 200 landcrusera s 4,5litovym 8valcom s 2turbami a tiez som co sa tyka dynamiky ostal sklamany  ale zase komfort velmi dobry,ze s toyotou to ide neako do zadu a nie do predu ale prijimaci technik v servise ma stale presviedca,ze toyota je nieco viac  dokonca viac ako mercedes  sak uz len z ich nariadenia ,ze olej v automatickej prevodovke landcruisera sa nema menit lebo to je ,,Toyota,, stoji za zvazenie 
|
Uto, 07.07.2015, 22:06 |
|
 |
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 5 ] |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|