Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Uto, 23.04.2024, 11:22
Dnes je utorok 23. apríla 2024, meniny má Vojtech a zajtra Juraj




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 100 ]  Choď na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Ďalší
 Hilux - rok 2008 - uzavierka zadku 
Autor Správa
Učeň

Registrovaný: Pon, 02.11.2009, 16:09
Príspevky: 20
Bydlisko: Presov
Odpoveď s citáciou
Zdravim vsetkych,

rad by som sa opytal, ci nemate niekto skusenosti s Hiluxom r.v. 2008 s manualnou uzavierkou zadku.

Neviem, ci je to normalne, ale ked si zaradim 4H, tak pri zatacani mam pocit akoby bol zadok uzavrety. Zadne kolesa presmykuju a s autom celkovo trha. Nabehanych ma 5000km. Ked si zapnem rucne zadnu uzavierku, tak na 4H len blika kontrolka a na 4L sa kontrolka uzavierky rozsvieti. V manualy pri tom pisu, ze by sa mala dat zaradit aj na 4H a aj na 4L (tusim)...

Pri 2L nic take nevnimam.

V Presovskej Toyote mi nevedeli povedat, ci je to ok, a nevedeli ani ako je rieseny pohon 4x4....

Diky


Pon, 02.11.2009, 16:36
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 09.04.2008, 11:26
Príspevky: 376
Bydlisko: NR
Odpoveď s citáciou
tokipo píše:
V Presovskej Toyote mi nevedeli povedat, ci je to ok, a nevedeli ani ako je rieseny pohon 4x4....

Diky



:smt121 :smt121 Klasika :roll:


Máš tam uzávierku stredného difu?

_________________
Niva 1.7i, LPG, gurtne, dynamická gurtňa, navijáčik, šekle, lopata, baterka, CB, PMR, motorová píla, kompresor, air jack, menič 12/230V 1500W, nejaké náradie, T3 a ďalšia výbava Samurai s navijákom 9500LB, T3 :smt124


Pon, 02.11.2009, 17:01
Profil
Učeň

Registrovaný: Pon, 02.11.2009, 16:09
Príspevky: 20
Bydlisko: Presov
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Urcite nie, nema to uzavierku stredneho difu.

Ja si niesom ani isty, ci to ma stredny dif. nikde o nom nic nepisu a na logu, ktore svieti na pristrojovke stredny dif nieje znazorneny, je tam len predny a zadny... A ako som uz pisal v Toyote ma nic nove o tom aute nenaucili...


Pon, 02.11.2009, 17:24
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 06.01.2009, 11:01
Príspevky: 848
Bydlisko: Bratislava - Dubravka
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Stredovy dif ma len L200, Hilux ma len zadnu uzavierku ak nie LSD.


Pon, 02.11.2009, 18:11
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:50
Príspevky: 822
Bydlisko: SK
Odpoveď s citáciou
Poslať .
Nechcem byť múdry, ale to, čo píšeš, že Ti trhá autom (predpokladám na asfalte) pri zaradenom 4H zodpovedá tomu, že Hilux medzidif nemá.
Pri zaradenom 4H sa zadná uzávierka nedá zapnúť ani v LC a kontrolka bliká. Pri zaradenom 4L sa dá uzavrieť aj zadná uzávierka a kontrolka svieti neprerušovane.

_________________
Kde ostatní končia ...


Pon, 02.11.2009, 18:14
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 16.03.2008, 18:21
Príspevky: 705
Bydlisko: Banská Bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
2tokipo: Tak sa sprava aj patrol.

_________________
Patrol GR Y61, 2,8TD


Pon, 02.11.2009, 18:52
Profil WWW
Koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 10.01.2007, 17:57
Príspevky: 175
Bydlisko: okr. SABINOV
Odpoveď s citáciou
Poslať 
V Prešovskej Toyote sú iní machry :lol: hlavne na prime do servisu ta pani sa tam vyzná ale ostatní slabota :?

_________________
TODAY TOMORROW TOYOTA LJ 70 PROTO (napravy Unimog
404 ,Warn 8274 mechanika BRDM ,tlmice FOX,Optima,Tripmaster atd;-) www.terennytim.sk
http://www.youtube.com/channel/UCCvWshSIJC5DKhAwDOi4L5g
PREDAJ NÁPRAV A DIELOV DO NÁPRAV Z UNIMOGU 404


Pon, 02.11.2009, 20:21
Profil ICQ
Učeň

Registrovaný: Pon, 02.11.2009, 16:09
Príspevky: 20
Bydlisko: Presov
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Hilux ma bud LSD, ale pevnu uzavierku, ja mam s pevnou.

To MiroZA : Autom trha na asfalte, na mokrom, na strku... (nieje to citit na blate, tam plynule presmykuju kolesa) Pri tych vytocenych kolesach ma problem sa pohnut, hybe sa ovela horsie... Jazdil som LC120 s uzavierkou medzinapravoveho difu a tam sa to dalo zavriet aj pri 4H a aj pri 4L.


Skusal som si zaradit 4L a zapnut zadnu uzavierku, tak sa auto spravalo tak isto ako ked je na 4H vypnuta....

V navode sa pise, ze na mokrom a klzkom povrchu mam zaradit 4H (bez neho sa jazdi tazko), tiez este pisu, ze mozem jazdit na 4H do rychlosti 165km/h. Tak sa teda bojim, ci to nieje stale zavrete a ci nevyletim v nejakej ostrejsej zatacke :)


Pon, 02.11.2009, 21:54
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 06.01.2009, 11:01
Príspevky: 848
Bydlisko: Bratislava - Dubravka
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Neviem no 4H a 165km/h sa mi dako nepozdava, aby si nebol v servise castejsie ako mechanici.


Pon, 02.11.2009, 22:55
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:50
Príspevky: 822
Bydlisko: SK
Odpoveď s citáciou
Poslať .
Tak potom už len vyskúšať auto na zdvihák a točiť kolesami pri rôznych režimoch a uvidíš čo to robí.

_________________
Kde ostatní končia ...


Uto, 03.11.2009, 8:57
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01
Príspevky: 1932
Bydlisko: TO
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tiež sa mi nepozdáva tá 165-ka pri 4H. Bez medzidifu by to mohlo veľmi zle dopadnúť.

_________________
Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
L200 - pracovné, a to doslova!


Uto, 03.11.2009, 10:30
Profil
Učeň

Registrovaný: Pon, 02.11.2009, 16:09
Príspevky: 20
Bydlisko: Presov
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Vazne pisu tu 165ku pri motore 1KD(3LITER) a 151(2,5LITER), je tam tabulka pre 4H a 2H - maximalne povolene rychlosti na jednotlivych rychlostnych stupnoch a su tam rychlosti aj pre 4L (tam su uz rychlosti samozrejme vyrazne nizsie)....

V casti system pohonu styroch kolies pisu:

H2 - normalna jazda na zpevnenych cestach
H4 - poloha pre vysoke rychlosti - pouzit pre normalnu jazdu na mokrych, zladovatelych alebo zasnezenych vozovkach, tato poloha zaistuje vyssi prenos hnacej sily ako pri pohone 2 kolies
L4 - prudke kopce, teren, piesok, bahno, hlboky sneh

Zadna uzavierka pracuje len pri L4, samozrejme pisu, ze ju nemam pouzivat na zpevnenych cestach, inak bude treba vynalozit vyssiu silu pri riadeni a opatrnosti pri zatacani.. Tiez pisu, ze ho mam pouzivat len vtedy ak sa pretaca jedno koleso a druhe stoji...

Pisu aj , ze radit z 2H do 4H mozem do 80km/h, preradit zo 4H do 2H pri hociakej rychlosti.... 4H do 4L len do 8km/h

Perlicky na zaver :

- auto je vyrobene v Juznej Afrike, zaruka na prehrdzavenie je 6 rokov namiesto 12 (ako je zvykom)
- k autu bol objednany tempomat, ktory nieje namontovany, nakolko nam v Zlinery (Toyota Zlin, CR) oznamili, ze nefunguje .....
- na streche je na svetlom tapacirungu bud hrdza, alebo preraza lepidlo
- auto ked doslo, tak malo hrdzavy cely vyfuk
- motor je strasne hlucny, za studena klepe ako traktor, v aute je celkovo velmi hlucne
- pruzenie je velmi tvrde, auto skace na kazdej nerovnosti
- vyhrievanie sedadiel je nepouzitelne, nema regulaciu, to znamena, ze chvilu pecie ako dive (niekedy sa to neda ani vydrzat), potom zasa isty cas necitit vyhrievanie
- motor 2,5l 88kW je tragedia na dnesnu dobu, ma sice 325Nm, ale je to neskutocny lenoch. Pokial v nom idem sam a s prazdnym autom, tak je ako tak pruzny, ale staci ho troska nalozit a auto je mrtve ako nejaky FIAT s malym motorom..... Na Soroske bojujem s Aviami :)))
- spracovanie interieru je na velmi nizkej urovni
- volant sa da nastavovat len vertikalne, tzn. ze ak si pri mojej vyske 185cm nastavim sedadlo, tak by to bolo dobre pre nohy, tak nedociahnem na volant :)))
- HILUX nema vonkajsi teplomer!!!!
- urcite za tie peniaze nestoji!!!

_________________
Kde ostatni zacinaju, tam ja koncim, ale mame korbu!


Naposledy upravil tokipo dňa Uto, 03.11.2009, 23:32, celkovo upravené 2



Uto, 03.11.2009, 20:34
Profil
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 16:12
Príspevky: 204
Odpoveď s citáciou
Poslať 
tokipo píše:
- motor 2,5l 88kW je tragedia na dnesnu dobu, ma sice okolo 400Nm, ale je to neskutocny lenoch. Pokial v nom idem sam a s prazdnym autom, tak je akoa tak pruzne, ale staci ho troska nalozit a auto mrtve ako nejaky FIAT s malym motorom....


....to mi nejde nejako dokopy,prilis malo kW a dost Nm. Niekde na webe som videl 88kW a 325Nm,co je realnejsi pomer pre 2,5l. A vobec,to si kupil akoze nove / zanovne? Vypada to na pekny srot, bez urazky....Jazdil som na 3,0l po modernizacii (automat)...parada,islo to ako "delo" s troskou nadsazky.

_________________
EX: Nissan Patrol GR
SUVčkár...


Uto, 03.11.2009, 22:55
Profil
Učeň

Registrovaný: Pon, 02.11.2009, 16:09
Príspevky: 20
Bydlisko: Presov
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Igor píše:
tokipo píše:
- motor 2,5l 88kW je tragedia na dnesnu dobu, ma sice okolo 400Nm, ale je to neskutocny lenoch. Pokial v nom idem sam a s prazdnym autom, tak je akoa tak pruzne, ale staci ho troska nalozit a auto mrtve ako nejaky FIAT s malym motorom....


....to mi nejde nejako dokopy,prilis malo kW a dost Nm. Niekde na webe som videl 88kW a 325Nm,co je realnejsi pomer pre 2,5l. A vobec,to si kupil akoze nove / zanovne? Vypada to na pekny srot, bez urazky....Jazdil som na 3,0l po modernizacii (automat)...parada,islo to ako "delo" s troskou nadsazky.



mas pravdu, preklepol som sa, je to 325....

Auto je nove, mam ho od 10km, je to sluzobne, ja by som si ho nikdy nevybral, jazdim po stoziaroch mobilnych operatorov a na tento ucel sa podla mna nehodi, je prilis dlhe, velky raid, neobratne v lese, vsade sucham zadok/tazne. Pokial do neho nenalozis pol tony, tak sa ten zadok vsade smyka, a ked ho zatazis, tak zasa motor nevladze :(.... Na beznych komunikaciach je neisty, naklana sa statocne a je strasne tvrdy (v moose teste sa skoro prevratil na strechu)...

V manualy dokonca pisu, ze spotreba 1l oleja na 1000km je normal....

Co sa toho srotu tyka, tak je to auto na uplne iny ucel, ja ho volam "sen českýho farmáře" :)) . Nalozis seno a ides :)

Dostal som ho po LC 3.0 D4D automat, mali sme smolu na kus a na 92 tisic km / 4rocne auto sa zadrel motor, praskol blok motora a aj hlava.... Vedenie sa rozhodlo pre mna z nepochopitelnych pricin pre Hiluxa... V toyote ich oblbli, odkupili LC na protihodnotu za smiesne prachy + doplatok a ako nahradu ponukli Hilux.... Nakecali im, ze je lepsi v terene, ze je to pracovne auto do tereneu a ze LC je "silnicni vuz"...

_________________
Kde ostatni zacinaju, tam ja koncim, ale mame korbu!


Uto, 03.11.2009, 23:21
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01
Príspevky: 1932
Bydlisko: TO
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Podľa tých pokynov pri preraďovaní tam na 100% máš medzidif. A podľa opisu interiéru asi v najnižšej výbave.

_________________
Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
L200 - pracovné, a to doslova!


Uto, 03.11.2009, 23:33
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 100 ]  Choď na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: