4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

Ake napätie ide do H4 ziaroviek tlmene/dialkove?
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=139&t=9482
Stránka 2 z 2

Autor:  palo-cherokee [ Str, 02.12.2009, 18:38 ]
Predmet príspevku: 

niektoré US autá mali takú vifikundáciu, že pre denné svietenie (DRL = daylight running ligts) používali polovičné napätie
riešilo sa to nejakým extra relátkovým bazmekom, čo spájal žiarovky do série.
Používalo sa to len pri 9004 žiarovkách a bolo to nejak závislé na nejakom prepínači
presné info nemám, musel by som posnoriť

Autor:  remco [ Str, 02.12.2009, 18:40 ]
Predmet príspevku: 

hej o tom DRL sa mi nieco vynara v suvislosti s broncom... pozriem to v manualy. Ale asi to aj tak prekablujem....

Autor:  Martin 4 [ Str, 02.12.2009, 19:24 ]
Predmet príspevku: 

pjekná blbosť ... :? Halogénová žiarovka na menšom napätí ako je návrhové pôjde rýchlo do bažin. Sklo žiarovky sa nezahreje, nebude fungovať halogénový cyklus a sklíčko bude zakrátko zvnútra začiernené.

Autor:  romo11 [ Str, 02.12.2009, 19:44 ]
Predmet príspevku: 

ak by tam bolo polovicne napatie na denne svietenie tak by tam asi bol aj nejaky snimac intenzity vonkajsieho svetla a po zozmeni by mal prepnut na plne napatie aby bolo aj po tme vidno...tot moj laicky nazor :roll:

Autor:  palo-cherokee [ Str, 02.12.2009, 20:23 ]
Predmet príspevku: 

martin, romo... máte v prostate pravdu, ale jednak v roku 91 sa o nejakom čidle intenzity vonkajšieho osvetlenia nikomu nesnívalo a podžhavovanie žiaroviek tiež nikto neriešil.
Proste bolo treba vyhovieť nejakej legislatíve, tak sa vymyslelo hento oné.
a bol na to nejaý prepínač

Autor:  romo11 [ Str, 02.12.2009, 20:25 ]
Predmet príspevku: 

...tak potom je nacase precitat si navod :-D

Autor:  remco [ Str, 02.12.2009, 20:37 ]
Predmet príspevku: 

ej veru :twisted:

Autor:  MoostanQue [ Štv, 03.12.2009, 21:55 ]
Predmet príspevku: 

palo-cherokee píše:
niektoré US autá mali takú vifikundáciu, že pre denné svietenie (DRL = daylight running ligts) používali polovičné napätie (...)


no, tak presne toto mam na patrole (y6o)

Autor:  remco [ Štv, 03.12.2009, 22:32 ]
Predmet príspevku: 

no tak nic som na tom nenasiel....iba zmienku ze sa tam davali ale vacsinou na canadske verzie. Ludia pisali ze stym bol casto problem, ktory sa ale castejsie prejavoval tak ze ked zastavili a zaparkovali dali noznu brzdu tak im ostali svietit predne svetla.... Ale fungovalo to naozaj tak ze sa pri spustenom DRL znizila intenzita stretavaciek o 60percent. Ale nedocital som sa zatial nikde kde sa to prepinalo pripadne ako to fungovalo:(

Autor:  palo-cherokee [ Pia, 04.12.2009, 15:28 ]
Predmet príspevku: 

Citácia:
When my DRI module on my 91 started acting up I just unplugged it and it didn't seem to affect anything else.It is a little black box with cooling fins about 3"x4" located on the upper rad support behind the driver's headlight in the engine compartment.



[url]
http://www.topgearautosport.com/part/A1 ... d_LED.html[/url]

Autor:  remco [ Pia, 04.12.2009, 18:20 ]
Predmet príspevku: 

no ziadnu taku krabisku tam neviem najst:(

inak tie svetla su na 92-96 a tieto bronca maju uplne iny predok. Na 87-91 neexistuju ziadne aftermarket svetla.... :(

Autor:  Martin 4 [ Pia, 04.12.2009, 21:14 ]
Predmet príspevku: 

inak ... hľadať chybu v kabeláži je na cvokáreň :evil:. Ak nebude chyba nejaký banálny problém v prechodových odporoch na kontaktoch, tak by som asi radšej našiel posledné miesto kde to funguje správne a natiahol nové dráty. Trebárs aj nové relátko.

Autor:  remco [ Uto, 08.12.2009, 23:57 ]
Predmet príspevku: 

dindaj píše:
A druhe cislo neviem najst ale funguje v zakrute ked ides od martinskeho cintorina podjazdom na Trnavku pred krizovatkou na lavej strane.Uvidis tam reklamu.


Tak bol som za nim a vo stvrtok sa na to pojde pozriet. Naozaj ochotny chalan. Vdaka za tip....

Stránka 2 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/