| 
	| 
	Hľadať  • Registrovať • 
		FAQ •
		Anjeli •
		Pravidlá •
		Rapid Link
		
		 • Prihlásenie
	 | 
	
    
	
	Dnes je utorok 4. novembra 2025, meniny má Karol a zajtra Imrich  
	 
	
  
  
 
 
	
	 
  
	
	
		
			
				 
			 | 
		
			 Stránka 1 z 1
  | 
			 [ Príspevkov: 5 ]  | 
			 | 
		
	 
	 
			
	
	
	
        
        
            | Autor | 
            Správa | 
         
        
			| 
				
				 alena25 
				Začínajúci koumák 
				
					 Registrovaný: Ned, 11.11.2007, 22:08 Príspevky: 105 Bydlisko: PO - okolie
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						zdravím
 potrebujem poradiť 
 ak sa mi motor na nive  zohreje na 90+- 95 C tak ho potom nemôžem naštartovať až kým trocha nevychladne, kde môže byť zrada?    
mam nivu klasický 1,6 karburátor
 dik
 slavo    
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 27.11.2008, 22:11 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Milan 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37 Príspevky: 3315 Bydlisko: Nitra
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Mne podobne nestartoval motor v Mercedese ked sa zohrial.Vec bola ta,ze bol zohriatim riedky olej a robilo to mensie tlaky vo valcoch.Ale naftak.A tak som sparoval starter Avia-Mercedes.Bol silnejsi a vecsie otacky.Potom to islo.Ale fakt bol ten,ze na volnobeh motor ukazoval tlak oleja 0.[zohriaty]
 Mozno to nema s tvojim motorom nic spolocne,ale tiez som sa natrapil ked v mraze mi chytil na supu a teply ani zaboha    
					
						 _________________ Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!! 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 27.11.2008, 22:27 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 alena25 
				Začínajúci koumák 
				
					 Registrovaný: Ned, 11.11.2007, 22:08 Príspevky: 105 Bydlisko: PO - okolie
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						už som 2x menil motor a furt sa s tým je       m
 ako hovoríš na studeno na šupa a teplý     
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 27.11.2008, 22:30 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 pejo 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21 Príspevky: 1810 Bydlisko: Lúky
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 žiguláky štartovali vždy horšíe teplé, ako studené. Teplý motor treba štartovať s veľkým plynom, lebo pary benzínu sa dostanú do sania a vznikne bohatá zmes. To za predpokladu, že sú dobré tlaky. Ak sú pod 10 bar, tak je to tým. 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 27.11.2008, 22:58 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Milan 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37 Príspevky: 3315 Bydlisko: Nitra
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Aj foter ma ucil startovat S 100.
 Studena-sytic bez plynu
 Tepla-plny kotel bez sytica
 Ten Mercedes uz bol aj vylagrovany.tlaky cca 18 Atm a olej to zralo 1/2 L na 300 km.A 180 Aph baterka.Ked som ten motor v nudzi kupoval tak mi chlapik povedal ze olej sa nemeni,len dolieva. 
					
						 _________________ Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!! 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 27.11.2008, 23:19 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	
	
	
		
			
				  
			 | 
		
			 Stránka 1 z 1
  | 
			 [ Príspevkov: 5 ]  | 
			 | 
		
	 
	 
 
	 
	
	
		Kto je on-line | 
	 
	
		Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný  | 
	 
	 
 
	 | 
	Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
  | 
 
 
 
	 |