4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

prva 4x4
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=14&t=14428
Stránka 2 z 2

Autor:  YJ KAO [ Str, 08.02.2012, 0:57 ]
Predmet príspevku:  Niva

skus Nivku a potom skus kratkeho galopa. Velkosť nieje velmi rozdielna, aj keď pohladovo možno ano, a funkčnosť je neporovnatelná. Mám na mysli blbuvzdornosť. Naplieskaš km že ani nespočítaš a meniť nebudeš nič okrem objemu nádrže a oleja v motore-a už vobec nie čapy a podobné kraviny. referencie u thundera - už mu dal čo preto a v iných terénoch tam kde sme drali wrany. spotreba identická ako niva v teréne polovičná ako Niva a osoh uplne inde. Ja si myslím že som v teréne celkom cvok ale ked zoberiem do uvahy čo všetko som videl dokázať s galopíkom tak klobúk dole-podotíkam na údržbu sa max sralo a tá krátka curva stále ide . Keby sa tak zanedbával iný car tak je asi pochovaný-to platí aj v prípade micky v danom ročníku cca 98-2000. Pokial sa nechceš stále vŕtať v motore a pod autom je to na začiatok jednoznačná volba aj ako kompromis na cestu -na AT pneu je to celkom pohodlný cesťák.
Nemám dôvod tu prezentovať akékolvek značky, ale ak by som dnes začínal ja tak to by bola moja cesta.

Autor:  Andy NM [ Str, 08.02.2012, 18:56 ]
Predmet príspevku: 

Presne tak ako Simba som pred rokmi uvazoval aj ja s tym, ze este som nepoznal forum takze mi prakticky nemal kto poradit a presne tak ako on som si isiel za svojim a kupil som si novu Nivu, lebo som ju chcel len na obcasne polovacky a bezne jazdenie do roboty cca 15 km denne. Ale teraz s odstupom casu vzhladom na skusenosti co som mal s obomi Nivami som toho nazoru, ze na ten ucel co Simba popisuje Nivu jednoznacne neoporucam. Treba mat na tie opravy najma cas, zivotnost niektroch dielov je ozaj velmi chaba a opravy sa vyzaduju dost casto. Ked som ju potom predal a kupil som si kratky Patrol Y61, dlho sa mi nechcelo verit, ze sa nic nekazi a stvaral som s nim ovela drsnejsie kusky.
Nikoho od kupy neodhovaram, ani netvrdim, ze to je zle auto, ale robia to proste rusi a vela veci na Nive je systemu DO-DO(dorob doma), co nemusi kazdemu vyhovovat. Teraz s odstupom casu by som na ucel co popisuje Simba jednoznacne volil ine auto.

Autor:  RENSO [ Str, 08.02.2012, 23:47 ]
Predmet príspevku: 

ide o to, že za tie prachy sa dá kúpiť viac ako len blbá niva. ono ani tá niva neni zlá, ale k nej musí byť majitel určitej krvnej skupiny, mať na to priestory držať dalšiu nivu na náhradné diely, cez zimu nejaku garáž a vkuse sa v nej šprtať, laborovať, nemiť, zháňať... a nikdy to nebude na tej urovni čo píše YJ KAO Pajero/Galloper. fakt, pouvažoval by som, si v tej istej cenovej relácii cca, na rok tam nepozeraj, ale na stav.

Autor:  janco [ Sob, 31.03.2012, 22:11 ]
Predmet príspevku: 

Ale zas ho neplaste :-) ja som mal nivu 2roky, hned po kupe nejake drobne opravy a potom som sa uz len vozil na ryby, na drevo atd. A 2,5m cln som vozil na streche. Preco isla z domu? Vadili mi na nej cesty nad 50km, na dlhe vypravy bola mala a s vozikom nad 500 kg slaby vykon. Teraz mam pajo wagon, komfort neporovnatelny, ale nakupna cena, ceny dielov a ceny udrzby uplne inde. Kazde auto ma plusy aj minusy. Ja som nivu predal za 2000 a terajsi majitel si doteraz pochvaluje-pouziva ju na polovacky. Ale to co hovorili ostatni je pravda- na nivu musis byt domaci majster :-)

Autor:  jenki [ Sob, 31.03.2012, 22:47 ]
Predmet príspevku: 

janco, ale za tie prachy... cena dielov, cena údržby...porovnal si aj cenu prevádzky, myslím paliva? A cena dielov ani údržby, myslím, nie je u Pajera o moc rozdielna. Tých áut sa navozilo dosť, ak sa aj niečo pototo, tak sa dá zohnať za rozumnú cenu.
Proti Nive nič nemám :-D ale za 2 a pol si viem predstaviť Pajo diesel v slušnom stave a tú loďku si môže voziť možno aj v aute :lol:
A rybársky vercajk tiež.

Autor:  Roland [ Ned, 01.04.2012, 0:47 ]
Predmet príspevku: 

ja osobne by som sa nive vyhol celkom ako autu

Stránka 2 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/