Dnes je sobota 27. apríla 2024, meniny má Jaroslav a zajtra Jarmila
Autor |
Správa |
OFFroad4wd
Pandík
Registrovaný: Pia, 02.10.2009, 22:33 Príspevky: 3315
|
dám ešte takú blbú asi otázku
môže sa stať, že ked je tá pružina vpredu už fest nahnutá, že vyskočí??? ja sa do tých vecí nerozumiem, tak sa radšej pýtam a čítam
|
Pia, 19.02.2010, 19:01 |
|
|
pablo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 12.09.2007, 18:24 Príspevky: 1379 Bydlisko: Púchov
|
tuším že to je na nive riešene nejako takto, čiže vo vnutri pružiny tlmič,, teda to nevyskočí,, ak nie tak prosím vymazať
_________________ ~`<| _________ oooo __ ~~ | / ../ …\ … \ \ _|____\ ~~~[_ - - - ______ --- _ \ - \\\\\\ -\ ~~~~( o) ) – o - - - ( o ) ) – o ---) )
Jeep ZJ 5.2 V8,nápravy patrol Y61, 7.5" long arm,flowmaster a kopec iného.. Jeep XJ 4.0 cestná leštenka
Naposledy upravil pablo dňa Pia, 19.02.2010, 19:49, celkovo upravené 1
|
Pia, 19.02.2010, 19:35 |
|
|
jaro
Začínajúci koumák
Registrovaný: Uto, 24.10.2006, 19:53 Príspevky: 110 Bydlisko: Liptovské Revúce
|
Tie brzdové valčeky sú originál riešené takto Nerobí problém ich odvzdušniť totižto sa mi nezdá, aby odvzdušňováky vychádzali na najvyššom bode.
_________________ jaro
|
Pia, 19.02.2010, 19:48 |
|
|
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3012 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
Nie, tlmic je mimo, ale na nive nevyskoci (uplne mimo auta, ale z misky vyskocit moze), je tam dlhy doraz.
|
Pia, 19.02.2010, 19:49 |
|
|
pablo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 12.09.2007, 18:24 Príspevky: 1379 Bydlisko: Púchov
|
ano je to origo tak, a nikdy som s ovzdušnenim brzd na prednej náprave nemal problém,, klop, klop, klop
_________________ ~`<| _________ oooo __ ~~ | / ../ …\ … \ \ _|____\ ~~~[_ - - - ______ --- _ \ - \\\\\\ -\ ~~~~( o) ) – o - - - ( o ) ) – o ---) )
Jeep ZJ 5.2 V8,nápravy patrol Y61, 7.5" long arm,flowmaster a kopec iného.. Jeep XJ 4.0 cestná leštenka
|
Pia, 19.02.2010, 19:56 |
|
|
OFFroad4wd
Pandík
Registrovaný: Pia, 02.10.2009, 22:33 Príspevky: 3315
|
aha už mi to pomaly dochádza tak v tom prípade ďakujem za ochotu vysvetľovania
dobre vedieť, môže sa mi to niekdy v živote zísť taká rada
|
Pia, 19.02.2010, 20:05 |
|
|
Pato Zvolen
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 28.12.2006, 18:59 Príspevky: 586 Bydlisko: Zvolen
|
orim píše: myslel si podlozky pod capy max. 3cm alebo aj pod pruziny,, samozrejme predne,,??? ja ratam zadok zdvihnut o 5 cm...
Fúú kolego, už to tu bolo načrtnuté vyššie, ALE tak jednoducho a "bezbolestne" to asi nepôjde.
Pri pôvodných továrenských pružinách z prvovýroby a "prvoposkladania" je "varianta" nad 3cm dosť "hlučná".
Už pri 4 cm (samozrejme bereme bez akéhokoľvek prevárania úchytov a predlžovania panhardky ktoré som nebol ochotný akceptovať) sú tlmiče krátke a pri nerovnostiach (rozumej retardér a pod.), ako by som to : no sú to "jeby" poriadne ako tlmiče búchajú o svoje spodné dorazy.
Ja tam mám (po skuse so 4cm variantov) teraz myslím (zajtra preverím realitu) 3cm podložky, dlhšie a tvrdšie NIVA pružiny a plynovokvapalinové tlmiče NO Niva. takže "zadok" je ako v perinke.
_________________Z prúseru sa vytiahnem, po "svojich" však vždy domov dôjsť xcem. Nikdy nesúťažte s debilom! Stiahne vas na jeho úroveň a tam vás prevalcuje svojimi skúsenosťami! ex. Lada Niva 1.6
|
Pia, 19.02.2010, 22:25 |
|
|
orim
Čumil
Registrovaný: Str, 27.01.2010, 22:19 Príspevky: 8 Bydlisko: Hriňová
|
mam len jednu otazocku...ako sa spravaju policajti pri kontrole upraveneho podvozku ???? ma s tym niekto skusenosti??? da sa to nejako legalizovat??? mam na mysli zdvihnutie podvozku a nahrada pneu za 6,00 X 16...
|
Pon, 22.02.2010, 9:26 |
|
|
Martin
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 09.04.2008, 11:26 Príspevky: 376 Bydlisko: NR
|
Ťažko povedať, u mňa sa k podvozku ešte nedostali
Ale asi to jednoduché nebude, je to zásah do konštrukcie vozidla.
_________________Niva 1.7i, LPG, gurtne, dynamická gurtňa, navijáčik, šekle, lopata, baterka, CB, PMR, motorová píla, kompresor, air jack, menič 12/230V 1500W, nejaké náradie, T3 a ďalšia výbava Samurai s navijákom 9500LB, T3
|
Pon, 22.02.2010, 10:53 |
|
|
Martin
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 09.04.2008, 11:26 Príspevky: 376 Bydlisko: NR
|
Josse píše: Ahoj martin, to co popisujes s kardanom sa da vyriesit jednoducho. Ocelove lanko z karoserie pripevnene druhym koncom o ocko navarene na diffe, tym si spravys spodny doraz celej napravy.
Inak na chevy mam spodny doraz napravy o cca 12cm nizsie ako seriovy a ani pri prudsom brzdeni neregistrujem problemy s kardanom. Poznamenavam ze chevy aj lada maju rovnaky zadny kardan.
Urcite to je len dorazmi? Nemoze to byt v niecom inom?
Ďakujem za radu, možno to skúsim, len dúfam že mi to nevytrhne kus karosérie
Neviem, malo by to byť len tým. Mám prevarené tlmiče a pri prudkom brzdení zadok zdvyhne, trhalo mi to s prídavnou prevodovkou, takže je to zalomením. Možno mám na kardane aj trochu zlý uhol, ale ten to asi nevyrieši, resp. by s tým bolo moc roboty...
_________________Niva 1.7i, LPG, gurtne, dynamická gurtňa, navijáčik, šekle, lopata, baterka, CB, PMR, motorová píla, kompresor, air jack, menič 12/230V 1500W, nejaké náradie, T3 a ďalšia výbava Samurai s navijákom 9500LB, T3
|
Pon, 22.02.2010, 11:02 |
|
|
Josse
Ťažký Profík
Registrovaný: Pon, 16.07.2007, 22:47 Príspevky: 287 Bydlisko: Martin, Sklene pri Handlovej
|
Martin este ma napada, neprerabal si zadne ramena? Mas dobre vycentrovanu pridavnu prevodovku? Lebo mi to volako neleze do kotrby ze preco ti to moze robit...
_________________www.4x4pneu.sk - offroad príslušenstvo, doplnky, úpravy a servis 4x4 Jeep Grand Cherokee ZJ 5,2 4" lift 34" MT Jeep Grand Cherokee ZJ 4,0 5" lift 33" MT ex. Chevy Niva 3" lift 30" MT
|
Pon, 22.02.2010, 16:55 |
|
|
orim
Čumil
Registrovaný: Str, 27.01.2010, 22:19 Príspevky: 8 Bydlisko: Hriňová
|
Rad by som sa este poradil pri panhard- ke.
Zdvihol som Nivera o 5 cm na zadnej naprave....kolko musim predlzit stabilizator aby som bol v stope ???? alebo je to indivindi??? treba to len odskusat??? davate tam spanovak s lavym aj pravym zavitom, alebo staci len skrutka a matica???
Nakolko som pouzil pneu 6,00X16 OK 144 nebolo nutne dvihat aj predok, len som musel upravit lem blatnika....troska suchal pri vytocenom volante...len mam taky pocit, ze kolesa su trsku rozcapene ako na tatre ked je nalozena
|
Uto, 23.02.2010, 14:52 |
|
|
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3012 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
orim píše: Rad by som sa este poradil pri panhard- ke. Zdvihol som Nivera o 5 cm na zadnej naprave....kolko musim predlzit stabilizator :
Upresni : raz pises o panhardke a raz o stabilizatore.
Stabilizator na to nema vplyv.
Panhardku predlzovat podla toho, kolko ti ktore koleso vytrca von. Pekne si to zmeraj 2 mm hore-dole.
|
Uto, 23.02.2010, 16:18 |
|
|
Filipe
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 01.05.2008, 22:19 Príspevky: 431 Bydlisko: Modra
|
lepsie bude ked nadvaris horny uchyt na kasni o tolko co to islo hore
|
Uto, 23.02.2010, 21:14 |
|
|
orim
Čumil
Registrovaný: Str, 27.01.2010, 22:19 Príspevky: 8 Bydlisko: Hriňová
|
to tiez nie je zle riesenie,ale radsej by som urobil nastavovaciu panhardku.
je to jednoduchsie a nemusim zvarat kasnu...este mam otazku....nie je panhardka stabilizacna tyc zadnej napravy????ja som myslel ze je, ale ja sa este vo vasom slangu navyznam, tak sorry...
|
Uto, 23.02.2010, 21:23 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|