Dnes je utorok 21. mája 2024, meniny má Zina a zajtra Júlia Juliana
výpadok motora pri jazde-rozsvieti sa kontrolka motora, 1,7i
Autor |
Správa |
Tato Peto
Čumil
Registrovaný: Uto, 26.07.2011, 22:02 Príspevky: 8 Bydlisko: Púchov
|
Pri jazde mi raz za čas vysadí motor, nezdochne, ťahá, ale šklbne s Vami a v zápätí sa rozsvieti kontrolka elektroniky motora. Auto jazdí raz do týždňa cca 50 km trasu, inak garážované, najazdené 22 tis. rok výroby 2002. Bolo to na diagnostike a tam nenašli nič ??? Ešte som si všimol, že je to skôr pri stabilnej rýchlosti cca 70 - 80 km/hod. . Ďakujem za pomoc...
|
Pon, 01.09.2014, 19:08 |
|
|
shark03
Učeň
Registrovaný: Pon, 27.01.2014, 11:45 Príspevky: 27
|
Zaujmave ze diagnostika nic neukazala ta kontrolka ss rozsvieti pri viacero zavadach :-\ to by mala upresnit diagnostika nieje to konkretna zavada takto mozes len hadat a vzdy to roby len pri tej rychlosti inokedy nie ked ides viac ako si udaval rychlost prestane?? Ono skus vycistit skrtiacu klapku najprv
_________________Dajte ma na styri ja uz pojdem sam Patrol y60
|
Pon, 01.09.2014, 19:17 |
|
|
Tato Peto
Čumil
Registrovaný: Uto, 26.07.2011, 22:02 Príspevky: 8 Bydlisko: Púchov
|
Veď to, že na diagnostike nič nevideli. Keď zasvieti chyba elektroniky a odstavím auto na cca 3 hoďky tak sa to vypne, nesignalizuje to nič... Stalo sa mi to už aj pri voľnobežných otáčkach, kedy som zchádzal dlhý kopec s miernym prevýšením a nemal som zaradenú rýchlosť... Pozerám na nete a uvažujem aj ja nad tou klapkou, aha keď tak na d tým premýšľam aj na Fabi mi som mal podobný problém a bola zanesená klapka... skákalo to ako koza... Skúsim to pozrieť... ďakujem...
|
Pon, 01.09.2014, 19:31 |
|
|
Janciak
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 05.04.2013, 17:43 Príspevky: 1579 Bydlisko: Čierny Balog (Brezno)
|
dako sa do tej diagnostiky nevyznam ale neslo by to mat zapojene pocas jazdy a skusit ze co to povie v tom momente ked sa to stane
_________________ PREDAJ POUZITYCH ND NISSAN PATROL Y60 0915 526 286 Nissan Patrol GR Y61 2.8 TD troska podvihnute, Maxxis CC 37x12.5, navijaky, pevnostaky, zahradka, CB, lana, sekera a vsetko ostatne EX:Opel Frontera 2.4i, Navijak 5,5t, MT31x10,5
|
Pon, 01.09.2014, 21:04 |
|
|
shark03
Učeň
Registrovaný: Pon, 27.01.2014, 11:45 Príspevky: 27
|
Ono da aa aj tak vyskusat ale ono ked riadiaca zaznamenala uz predtym nejaku chybu tak to tam ostane pokial to nevymazes cez diagnostiku tak by to malo ostat v pamäti chyb ci malo by to byt tak ci tak skus pozriet cez diagnostiku ci to ma hodnoty take ake mam mat predpisane vyrobcom na volnobehu a pocas jazdy hmm
_________________Dajte ma na styri ja uz pojdem sam Patrol y60
|
Pon, 01.09.2014, 22:09 |
|
|
finder
Support
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20 Príspevky: 6674 Bydlisko: PB
|
Off-top Riesim zrovna nieco podobne na firemnej diselovej ochcavke II. Za jazdy zhasne motor a bud naskoci, alebo ostane vypnuty. Da sa nornalne vypnut klucikom, nastartovat a ist dalej. Az do uplneho vytiahnutia kluca to robi tak od 20m-2km opakovane ... NA jednotkovej verzii za to moze rele 109. na II vraj nejake rele zhavenia pekne zasite niekde v motorovom priestore. V pameti chyb nic nie je. To rele 109 ma vyhradne alebo primarne zasobovat prudom palivovu pumpu (a ak sa spravi na rele studak, tak sa to potom takto sprava). To su mi veci ...
|
Uto, 02.09.2014, 7:32 |
|
|
VladoKE
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 08.02.2007, 20:56 Príspevky: 828 Bydlisko: Košice
|
Premerať zapaľovacie káble, vyčistiť sviečky a ak to má rozdeľovač tak poklop dole a očistiť kontakty na palci aj tie ktorých sa dotýka.
_________________ Dodge RAM 1500 5,7 V8 HEMI 5,4T DualBattery TV Ex.1997 Ford Explorer 4.0V6 SOHC, 6", 35" MT, 5,4T 1988 Chrysler LeBaron Convertible 2008 Jawa 555 vyladená 1991 MT8-070 13,5HP Ex.1997 Jeep ZJ 5,2 V8, RE 4,5", 32" MT, 5,4T 0904-436-669
|
Str, 08.10.2014, 14:18 |
|
|
Majo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 26.11.2006, 22:15 Príspevky: 681 Bydlisko: Zvolen
|
mne to skor pride ako vypadok napajania RJ. Inak by kazdu zavadu muselo ulozit do pamate. Poistky si kontroloval? A nemyslim len vizualne, treba povytahovat a kuknut ci nie su zaoxidovane. Poistky pre elektroniku su zvlast, pod plastovym krytom pri vodicovej lavej nohe.
Prílohy:
postk.jpg [ 11.48 KiB | Zobrazené 15445 krát ]
|
Štv, 16.10.2014, 8:19 |
|
|
Tato Peto
Čumil
Registrovaný: Uto, 26.07.2011, 22:02 Príspevky: 8 Bydlisko: Púchov
|
Ďakujem za rady tipy návody... vyčistil som relé, pozrel káble ku sviečkam - tie boli zaoxidované - vyčistil som, sviečky sa lesknú ako psovi g...., a stále je to rovnaké... čo som ešte nevyskúšal sú tie poistky... a teraz ma napadla ešte jedna myšlienka, predchádzajúci majiteľ nainštaloval tajný vypínač na zabezpečenie auta, síce som ho meral a bol OK, ale ťažko povedať ako sa to chová keď sa Niva trasie na ceste... lebo tuším je tam zrovna odpájané napájanie riadiacej jednotky. Tým reagujem na Majov príspevok... Vyskúšam to vyblokovať a uvidíme. Ešte raz vďaka... budem informovať...
|
Pia, 31.10.2014, 23:49 |
|
|
Tato Peto
Čumil
Registrovaný: Uto, 26.07.2011, 22:02 Príspevky: 8 Bydlisko: Púchov
|
Nazdar páni, tu je informácia k trhaniu a šklbaniu motora počas jazdy pri 2000 - 2100 otáčkach, ktoré mi znepríjemňovali život... Našiel som fórum v ruskom jazyku, kde nejaký odborníci z Petrohradu radia ľuďom, čo, kde a ako a aby to fungovalo... dalo mi zabrať to preložiť do azbuky, lebo googl nie je dokonalý a ja som už nejaké to desaťročie von zo školy, ale podarilo sa. Chlapík mi napísal, aby som vymenil snímač rýchlosti a tak som to kúpil (na internete cca 22,-€, v kamennom obchode chceli 33,-€) a zdá sa, že to zabralo. Prešiel som cca 10 km a zatiaľ je to OK. Snímač sa nachádza na prevodovke. Posielam foto.
|
Pon, 08.12.2014, 22:19 |
|
|
tibik
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 15.03.2009, 22:18 Príspevky: 2347 Bydlisko: Banská Štiavnica
|
Tato Peto píše: Pri jazde mi raz za čas vysadí motor, nezdochne, ťahá, ale šklbne s Vami a v zápätí sa rozsvieti kontrolka elektroniky motora. Auto jazdí raz do týždňa cca 50 km trasu, inak garážované, najazdené 22 tis. rok výroby 2002. Bolo to na diagnostike a tam nenašli nič ??? Ešte som si všimol, že je to skôr pri stabilnej rýchlosti cca 70 - 80 km/hod. . Ďakujem za pomoc... No sice nemam ladu ale mne to robí tiež a prišiel som na to ,ze je to v palivovej sustave -zle odvetrava nadrž a chitá potom potlak , stačilo my otvoriť nadrž a bolo po probleme preto teraz nedoťahujem výčko na fest.
_________________ Ex. XJ. 2,5td 1998. WJ 2,7 crd 2002. zatial leštenka . Grand Vitara 2,0td 2006 3dv. WK/WH 3crd. 2006. Prejdem kade chcem - skoro všade !
|
Pon, 08.12.2014, 22:49 |
|
|
MARTIN RK
Čumil
Registrovaný: Ned, 14.12.2014, 16:18 Príspevky: 5
|
Som tu novy a chcem poradit.Vlastnim ladu nivu 1.7i r.v.2003.Pri diagnostike motora treba zadat do pocitaca znacku Porsche pri inej znacke vam nic nehlasi.Motor trhal a zle štartoval pri diagnostike pod Porsche nahlasil poruchu snimača škrtiacej klapky a snimača klukovky.nové snímače stáli cca 70 euro.Po ich výmene auto štartuje na prvý raz ,nešklbe motorom a nesvieti kontrolka motora.
Naposledy upravil MARTIN RK dňa Ned, 14.12.2014, 17:00, celkovo upravené 1
|
Ned, 14.12.2014, 16:41 |
|
|
MARTIN RK
Čumil
Registrovaný: Ned, 14.12.2014, 16:18 Príspevky: 5
|
Odvetranie nadrže som urobil vyhodením uhlíkového filtra a predlženim hadičky ku nasávaciemu potrubiu do motora aby nebolo cítit výpary z nádrže.Nemá to žiadny vplyv na emisie motora.
|
Ned, 14.12.2014, 16:54 |
|
|
Tato Peto
Čumil
Registrovaný: Uto, 26.07.2011, 22:02 Príspevky: 8 Bydlisko: Púchov
|
V tomto bola zrada... Snímač polohy škrtiacej klapky... je to klasický potenciometer, v preklade regulátor hlasitosti na starších rádiách či telkách.... cena na nete cca 18,-€ v kamennom obchode som za to vysolil 33,-€... ale ide to...
|
Str, 24.08.2016, 21:04 |
|
|
Majo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 26.11.2006, 22:15 Príspevky: 681 Bydlisko: Zvolen
|
pri vymene bacha na spravne natocenie, idealne je to zakladat s pripojenou diagnostikou a sledovat cez "live data" polohu klapky. Predavaju sa uzasne paskvile, uz som musel aj pilnikovat dieru na srouby aby som sa dostal na spravne hodnoty. 100% neukaze ziadny(samozrejme pri plnom plyne, uspech je nad 80%) a miesto 0 ukazuju okolo 3-4-5%. Problem je, ze ked prekrocis urcite percento, RJ si mysli, ze motor uz nebezi vo volnobehu a zatvara krokovy motorcek volnobehu a volnobeh potom lieta hore dole... a samozrejme kedze je to potenciometer, da sa spravna poloha zmerat aj ohmmetrom
|
Str, 24.08.2016, 22:26 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|