Dnes je sobota 27. apríla 2024, meniny má Jaroslav a zajtra Jarmila
Autor |
Správa |
bull4x4
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40 Príspevky: 2320 Bydlisko: Sliač
|
Michal KE píše: No, môj osobný názor je, že "offroad" je vozidlo, ktoré bolo vyrobené za účelom používania viac mimo cesty. Moja predstava? začnem od kráľovnej V3S, niečo menšie UAZ, niečo dostupnejšie NIVA.
na zaciatok doporucujem previezt sa aj na inom aute ako niva
a je fakt super ako si sa dostal od V3S k nive, maju vela spolocneho co...
_________________http://www.4x4offroad.skRasto Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9 ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon
|
Sob, 22.11.2008, 23:15 |
|
|
Michal KE
Učeň
Registrovaný: Štv, 24.01.2008, 12:11 Príspevky: 16 Bydlisko: Košice
|
Ďakujem,
už sa aspoň nečudujem, prečo mi hovorili, že tu na toto fórum radšej nech nepíšem, naozaj to nemá zmysel. Človek vyjadrí vlastý názor a dobre, že ho nezjedia, pretože sa niekto odvážil oponovať majstrom. Máte pravdu, naj autá sú tie vaše.
Mrzí ma to, mohlo to byť prospešné pre tých ktorý hľadajú vhodné vozidlo, napísať aj pozitívum toho strašného auta, ktorého sa hurá niekto zbavil, lebo nieje dostatočne honosné a luxusné.
|
Sob, 22.11.2008, 23:24 |
|
|
michi
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.10.2006, 1:17 Príspevky: 2388 Bydlisko: Zálesie
|
Čo sa hneď ofukuješ, nikto Ťa nejde jesť. Ale to čo som Ťi vyčervenil sú úplné bludy. Ale máš pravdu v tom, že naj autá sú vždy tie naše.
|
Sob, 22.11.2008, 23:32 |
|
|
bull4x4
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40 Príspevky: 2320 Bydlisko: Sliač
|
Michal KE píše: Ďakujem, už sa aspoň nečudujem, prečo mi hovorili, že tu na toto fórum radšej nech nepíšem, naozaj to nemá zmysel. Človek vyjadrí vlastý názor a dobre, že ho nezjedia, pretože sa niekto odvážil oponovať majstrom. Máte pravdu, naj autá sú tie vaše. Mrzí ma to, mohlo to byť prospešné pre tých ktorý hľadajú vhodné vozidlo, napísať aj pozitívum toho strašného auta, ktorého sa hurá niekto zbavil, lebo nieje dostatočne honosné a luxusné.
ja mam skor dojem, ze to Ty nechces pripustit iny nazor len ten svoj - aspon na NIVU, a tu predsa nejde o luxus a honosnost, ale o terenne vlastnosti, o ktorych mas trochu skreslenu predstavu
_________________http://www.4x4offroad.skRasto Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9 ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon
|
Sob, 22.11.2008, 23:37 |
|
|
lop21
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 29.08.2007, 20:54 Príspevky: 435 Bydlisko: Lučenec/Nitra
|
to Michal: ja jazdím na starom UAZ-e a tiež občas prevetrám parťákovu nivu...tieto autá sú v teréne doma...ale keď ma prevezie kamoš v patrole ....ten sa v teréne narodil...žije v ňom a aj v ňom zostarne...Nejde tu o cenu auta...aj staré a lacné môže byť dobre...no nesmieš byť pyšný len na svoje auto...ani keby to bol mercedes ani volga...a rady typu prevez sa v inom alebo niva je nič -ber ako radu nie výčitku...každý behá na tom na čo má...každé auto má niečo do seba...a to že Ti niekto napísal že na tomto fóre nemáš nič písať ti radil zle...len nesmieš isť hlavou proti múru...
Ps: ak ti niva sedí je jedno čo sa tu píše no nie?
_________________ Človek je najmenej sám sebou ked hovorí za seba, dajte mu masku a povie Vám pravdu. O.Wilde
Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 (LPG), 2,5"lift, AT , nejaká výbava
|
Sob, 22.11.2008, 23:39 |
|
|
Milos
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 21:15 Príspevky: 2569 Bydlisko: Handlová
|
bud sa drzte temy alebo nepiste, ake auto je najlepsie do terenu je rozoberane inde a to napr tu: http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?t=5617&postdays=0&postorder=asc&start=0
_________________ Jeep Grand Cherokee 4,7 V8 - zatial sa zoznamujeme
|
Ned, 23.11.2008, 1:34 |
|
|
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3012 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
To Micahl KE : Nedaj sa odradit prvým rozporom. Nivkarov je tu malo a kazda skusnost sa chodi. Skor sa jedna o to ze si vybral len konkretne 3 druhy a z nich je dokonca jedno nakladne. Ale ako pise Milos, debatu o tom ktore je lepsie treba rozobrat v danom vlakne.
|
Ned, 23.11.2008, 8:55 |
|
|
Filipe
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 01.05.2008, 22:19 Príspevky: 431 Bydlisko: Modra
|
Michal KE píše: Ahojte. Dovolim si nesúhlasiť, ja mám tiež Nivku a nemyslím si, že je to niečo menejcenné. Ano, ak je takto nevhodne upravená ako vidieť na tych fotkách, odchádzajú nanej veci. Pri takomto zodvihnutí vpredu sú tie poloosi tak vyšpanované, že je otázkou času kedy to povolí. O čo sú lepšie iné terénne autá jedine komfort a pohodlie cestovania. Je veľmi málo typov áut, ktoré boli vyrobené predovšetkým do terénu ako napr. NIVA. Väčšina tkzv offroadov má náhon na jednú nápravu a v prípade potreby sa môže pripojiť aj druhá, už to svedčí otom, že čo je určené na aké jazdenie. Nechcem nejako vychvalovať Nivu, ale myslím si , že pokiaľ má človek trošku zdravého rozumu, prejde aj z Nivou kam che. Netvrdím, že úpravy sú zlé, veď aj na moju hovoria že je to "hybrid blížiaci sa k satelitu" ale úpravy v rámci možností materiálu.
pocuj ja som nenapisal ze je to menejcenne auto,ale fakt na hard jazdenie to neni, toz neni to len moja skusenost,inak k tej uprave: to nebolo len zdvihnute ale bol aj spusteny diferak kolko sa dalo,dalej pevnostny obal difu a veci s tym spojene,len pre zaujimavost na predku odysiel klb len raz,ale na zadku to strihalo poloosi na pockanie inak ked chces nieco kritizovat tak vymysly nieco lepsie a potom sa mozeme o niecom bavit,nehovorim ze je to nejaka super uprava ale ucel to splnilo bracho inak nic v zlom
|
Ned, 23.11.2008, 14:59 |
|
|
pejo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21 Príspevky: 1810 Bydlisko: Lúky
|
Niva nebola stavaná do ťažkého terénu, ale len na nespevnené ruské cesty. Niečo v tomto zmysle je aj napísané v návode na obsluhu. Preto má tiež 80% komponetov hnacieho agregátu použitých z cestných žigulíkov. Preto má aj takú rýchlu redukciu, aby nestúpol veľmi krútiaci moment na kardany a rozvodovky. Používať Nivu často v ťažkom teréne znamená rýchlu likvidáciu súčastí pohonu.
Kto mi neverí a bude s nivou jazdiť hard, po čase sa presvedčí o pravdivosti mojich slov.
|
Ned, 23.11.2008, 20:00 |
|
|
PeterPO
Koumák
Registrovaný: Sob, 14.04.2007, 8:29 Príspevky: 162 Bydlisko: Prešov
|
Začínal som s jednou Nivkou,potom pribudli ďalšie dve-páčila sa mi hlavne ich obratnosť v lese a dosť veľká prejazdnosť terénom-ale pri viac ako 50Km presune po ceste som vedel,že to nie je to pravé/rybačka,hubárčenie atď./
Preto som sa rozhodol pre Patrol-neľutujem a ani nikdy nebudem-je to úplne o niečom inom,ale dve Nivky mám zatiaľ aj tak-čisto na vyblbnutie,lebo viem,že ich mám s čím z prúseru vytiahnuť-hlavne ak sa niekde s niektorou vyberie môj syn,viem že záchranná akcia nasleduje a Patrol zatiaľ nesklamal.
Ale niekedy na začiatku mi raz Michi napísal:citujem:Ser na Nivi a venuj sa krásavcovi-môžem potvrdiť,že mal pravdu.
Na mňa trochu dlhý príspevok,ale je to tak.
_________________ Patrol Y60,2xLada Niva.
|
Ned, 23.11.2008, 20:20 |
|
|
Majo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 26.11.2006, 22:15 Príspevky: 681 Bydlisko: Zvolen
|
Kazdy tu ma svojim sposobom pravdu.
Niva ci zdvihnuta ci nie, nie je primarne urcena do tazkeho terenu. Ale ak do nej vlozis dostatok usilia, nezostane neodmenene.
Od roku 2002 ma Niva pevnostne predne polosy/rozumej hrubsie/ co ale zase dobre neznesie predny diferencial. Mam 30" M/Tcka aroztrhol som prave dif(v tisovci v jednom hardcore vyjazde, co mimochodom ziadny tazky Patvor ani Toy nedali - ja som vysiel az hore, avsak uz only 4x2).
Odkedy som dal stary dif a tenke polosy, tak som uz 2 zlomil. Preto som si dal vyrobit na zakazku predny diferencial do Offrotecu - so styrmi satelitmi a uzavierkou. To uz urcite vydrzi. Navyse tam mam pevnostny obal diferaku pretoze hlinikovy by sa porucal velmi rychlo.
Zhrnul by som to tak, ze seriova Niva je stavana na polne a lesne cesty a v tazsom terene sa bez strat neobide. Ak clovek voli upravy s rozumom moze z nej vyrobit velmi solidny off do lahkeho a stredne tazkeho terenu.
|
Ned, 23.11.2008, 21:07 |
|
|
PetoK
Začínajúci koumák
Registrovaný: Pon, 20.11.2006, 23:54 Príspevky: 132 Bydlisko: Piešťany
|
Majo ja som si myslel že niva ľahký a stredne ťažký terén zvláda dobre.
_________________ Toyota Land Cruiser Hj 60, hladký diesel 4l zatial pred úpravou.
|
Ned, 23.11.2008, 21:42 |
|
|
vik2
Učeň
Registrovaný: Štv, 27.12.2007, 21:49 Príspevky: 75 Bydlisko: Doupovsko
|
Niva je auto, ktery vyzaduje pravidelnou udrzbu. I kdyby pod ni clovek jen vlezl a prekontroloval zakladni veci. - Pak slouzi.
Pohodli??? neni problem, Majo ma skoro novou a je perfektni. Nekdo si koupi, nebo ma doma "starou vrazdu" o kterou se nikdo nestaral a divi se....
Pejo ma pravdu, podvozek je zvetsiny klasickej Zigul. A s tim se proste pocitat musi. Pri upravach i pri samotne jizde....
Ale poloosy sem netahej, na kazdem srazu praskaji poloosy vsem. nejen Nivam...
Vzkaz pro "Michi" Rumunsko Nivama uz se planuje... klidne te pak budu informovat...
|
Ned, 23.11.2008, 21:49 |
|
|
Majo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 26.11.2006, 22:15 Príspevky: 681 Bydlisko: Zvolen
|
PetoK píše: Majo ja som si myslel že niva ľahký a stredne ťažký terén zvláda dobre.
asi mame kazdy inu mierku
za lahky teren pre nivu povazujem miesta ktore su extremne tazkym terenom pre zigulaka
|
Ned, 23.11.2008, 21:53 |
|
|
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4356 Bydlisko: ZA
|
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt
|
Ned, 23.11.2008, 22:04 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|