4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
niva http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=14&t=6244 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | alena25 [ Štv, 27.11.2008, 22:11 ] |
Predmet príspevku: | niva |
zdravím potrebujem poradiť ak sa mi motor na nive zohreje na 90+- 95 C tak ho potom nemôžem naštartovať až kým trocha nevychladne, kde môže byť zrada? ![]() mam nivu klasický 1,6 karburátor dik slavo ![]() |
Autor: | Milan [ Štv, 27.11.2008, 22:27 ] |
Predmet príspevku: | |
Mne podobne nestartoval motor v Mercedese ked sa zohrial.Vec bola ta,ze bol zohriatim riedky olej a robilo to mensie tlaky vo valcoch.Ale naftak.A tak som sparoval starter Avia-Mercedes.Bol silnejsi a vecsie otacky.Potom to islo.Ale fakt bol ten,ze na volnobeh motor ukazoval tlak oleja 0.[zohriaty] Mozno to nema s tvojim motorom nic spolocne,ale tiez som sa natrapil ked v mraze mi chytil na supu a teply ani zaboha ![]() |
Autor: | alena25 [ Štv, 27.11.2008, 22:30 ] |
Predmet príspevku: | |
už som 2x menil motor a furt sa s tým je ![]() ![]() ako hovoríš na studeno na šupa a teplý ![]() |
Autor: | pejo [ Štv, 27.11.2008, 22:58 ] |
Predmet príspevku: | |
žiguláky štartovali vždy horšíe teplé, ako studené. Teplý motor treba štartovať s veľkým plynom, lebo pary benzínu sa dostanú do sania a vznikne bohatá zmes. To za predpokladu, že sú dobré tlaky. Ak sú pod 10 bar, tak je to tým. |
Autor: | Milan [ Štv, 27.11.2008, 23:19 ] |
Predmet príspevku: | |
Aj foter ma ucil startovat S 100. Studena-sytic bez plynu Tepla-plny kotel bez sytica Ten Mercedes uz bol aj vylagrovany.tlaky cca 18 Atm a olej to zralo 1/2 L na 300 km.A 180 Aph baterka.Ked som ten motor v nudzi kupoval tak mi chlapik povedal ze olej sa nemeni,len dolieva. |
Stránka 1 z 1 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |