4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

niva
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=14&t=6244
Stránka 1 z 1

Autor:  alena25 [ Štv, 27.11.2008, 22:11 ]
Predmet príspevku:  niva

zdravím
potrebujem poradiť
ak sa mi motor na nive zohreje na 90+- 95 C tak ho potom nemôžem naštartovať až kým trocha nevychladne, kde môže byť zrada? :x
mam nivu klasický 1,6 karburátor
dik
slavo :-D

Autor:  Milan [ Štv, 27.11.2008, 22:27 ]
Predmet príspevku: 

Mne podobne nestartoval motor v Mercedese ked sa zohrial.Vec bola ta,ze bol zohriatim riedky olej a robilo to mensie tlaky vo valcoch.Ale naftak.A tak som sparoval starter Avia-Mercedes.Bol silnejsi a vecsie otacky.Potom to islo.Ale fakt bol ten,ze na volnobeh motor ukazoval tlak oleja 0.[zohriaty]
Mozno to nema s tvojim motorom nic spolocne,ale tiez som sa natrapil ked v mraze mi chytil na supu a teply ani zaboha :smt135

Autor:  alena25 [ Štv, 27.11.2008, 22:30 ]
Predmet príspevku: 

už som 2x menil motor a furt sa s tým je :-D :-D m
ako hovoríš na studeno na šupa a teplý :twisted:

Autor:  pejo [ Štv, 27.11.2008, 22:58 ]
Predmet príspevku: 

žiguláky štartovali vždy horšíe teplé, ako studené. Teplý motor treba štartovať s veľkým plynom, lebo pary benzínu sa dostanú do sania a vznikne bohatá zmes. To za predpokladu, že sú dobré tlaky. Ak sú pod 10 bar, tak je to tým.

Autor:  Milan [ Štv, 27.11.2008, 23:19 ]
Predmet príspevku: 

Aj foter ma ucil startovat S 100.
Studena-sytic bez plynu
Tepla-plny kotel bez sytica
Ten Mercedes uz bol aj vylagrovany.tlaky cca 18 Atm a olej to zralo 1/2 L na 300 km.A 180 Aph baterka.Ked som ten motor v nudzi kupoval tak mi chlapik povedal ze olej sa nemeni,len dolieva.

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/