Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 27.04.2024, 14:04
Dnes je sobota 27. apríla 2024, meniny má Jaroslav a zajtra Jarmila




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 60 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4  Ďalší
 Predný diferenciál 
Autor Správa
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 27.12.2007, 21:49
Príspevky: 75
Bydlisko: Doupovsko
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Martin mozna ten hlinikovej drzak loziska mam,,,, kouknu se ti esli chces. Ale rozhodne tam nedavej ten prasklej!!!!!

Proc se divis, ze pasuje dif z Lady??? vzdyt jsou to stejne dify :lol:

Jinak, koukam T3jky,,,, zabijaci Nivackych difu...


Pon, 19.01.2009, 10:23
Profil ICQ WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 09.04.2008, 11:26
Príspevky: 376
Bydlisko: NR
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ak by si ten držiak našiel dosť by si mi pomohol :!:

Tomu difu by sa nič nestalo, keby neroztrhlo poloos..tá potom rozbila ložisko a celý košík tam potom poletoval :(
Takže s difom som spokojný :wink:

Akurát som zistil, že planétové koleso z tej starej Lady má iný počet zubov ako som mal ja, tak som tam dal to pôvodné s troma nalomenými zúbkami :lol: Hrušku sa mi meniť nechcelo..aj keď by sa tým prevod možno ani nezmenil..

vik2 píše:
Proc se divis, ze pasuje dif z Lady??? vzdyt jsou to stejne dify :lol:


Úplne rovnaké niesú, napr. je rozdiel v počtoch zubov planétového kolieska a hrušky. Ešte k tomu, ak by som mal na Nive hrubšie poloosi ako má Majo, tak by mi do toho koša nepasovali. Zistil som že môj ročník je akurát prelomový v hrúbke poloosí a možno aj v niečom inom :roll:

_________________
Niva 1.7i, LPG, gurtne, dynamická gurtňa, navijáčik, šekle, lopata, baterka, CB, PMR, motorová píla, kompresor, air jack, menič 12/230V 1500W, nejaké náradie, T3 a ďalšia výbava Samurai s navijákom 9500LB, T3 :smt124


Štv, 29.01.2009, 19:10
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 27.12.2007, 21:49
Príspevky: 75
Bydlisko: Doupovsko
Odpoveď s citáciou
Poslať 
jen upozornuju, ze soukoli se nesmi menit jak se ti hodi....
vzdycky k sobe patri konkretni hruska s talirem!!!!!!

jinej pocet zubu, to je ale prekvapeni. Asi nevis ze jsou ruzne prevody. 3.9 ; 4.1 ; 4.3 ; 4.44.

Na Nivce bys mel mit dva stejne


Sob, 31.01.2009, 13:23
Profil ICQ WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 09.04.2008, 11:26
Príspevky: 376
Bydlisko: NR
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Neboj to je mi jasné :wink:
Prevod zostal rovnaký. Použil som pôvodné planétové koliesko.
Tie prevody som čakal že budú rovnaké, nejak som sa nad tým nezamýšlal :lol:
Tie prevody sú podľa roku výroby, alebo ťažko povedať? :?

_________________
Niva 1.7i, LPG, gurtne, dynamická gurtňa, navijáčik, šekle, lopata, baterka, CB, PMR, motorová píla, kompresor, air jack, menič 12/230V 1500W, nejaké náradie, T3 a ďalšia výbava Samurai s navijákom 9500LB, T3 :smt124


Sob, 31.01.2009, 23:33
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 26.11.2006, 22:15
Príspevky: 681
Bydlisko: Zvolen
Odpoveď s citáciou
Poslať 
kazdy staly prevod, teda hruska(pastorok) a tanierove koleso su nedelitelny celok. Boli spolu vyrobene a mozu byt pouzivane len spolu. Na oboch je okrem poctu zubov a typu vyrazene 4miestne cislo, ktore musi sediet. Nemozes kombinovat rozne, zivotnost bude 0 nic.

_________________
Lada Niva MPI v prestavbe, Chevy Niva 2.0MPI


Sob, 31.01.2009, 23:44
Profil ICQ WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 09.04.2008, 11:26
Príspevky: 376
Bydlisko: NR
Odpoveď s citáciou
Poslať Dif
Nekombinoval som, hruška s tanierom zostali rovnaké :wink:

Čo je horšie tak celý víkend som sa s tým trápil a v nedeľu asi o 23 hodine som išiel na testovaciu jazdu z ktorej som sa ledva vrátil :(

Očividne tie tri nalomené zúbky nezvládli prudké stúpanie :?
Čo už, aspoň viem že to musím spraviť poriadne.

Asi by som mal prehodiť z tej klasickej Lady aj tanier aj hrušku len tým asi zmením prevod...čo by v podstate vadilo len pri použití uzávierky :roll:

Ináč ten prevod sa počíta počet zubov taniera delený počtom zubov hrušky? Ja len pre istotu :oops:

Majo, my máme prevod 3,9? Lebo ak si dobre pamätám, na tej Lade bol 4,1 :roll: To znamená že máme slabší prevod kvôli silnejšiemu motoru? :?

_________________
Niva 1.7i, LPG, gurtne, dynamická gurtňa, navijáčik, šekle, lopata, baterka, CB, PMR, motorová píla, kompresor, air jack, menič 12/230V 1500W, nejaké náradie, T3 a ďalšia výbava Samurai s navijákom 9500LB, T3 :smt124


Pon, 02.02.2009, 11:36
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 02.09.2008, 16:29
Príspevky: 99
Bydlisko: BRNO / Partizanske
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Pomalsi diff tam mozes dat, ale vseobecne sa nedoporuca pouzivat potom uzavierku. Pokial sa nemylim tak by ti isli jedny kolesa rychlejsie ako druhe co znamena ze by ta zadok tlacil alebo predok tahal a mohli by sa aj nejake zuby polamat :!:

_________________
Moje traktory do hory --> UAZ Hunter 2.5TD a Lada Niva 1.9TD


Pon, 02.02.2009, 13:36
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 27.09.2007, 12:05
Príspevky: 1818
Bydlisko: Trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Podla mna neriesit rozdielne prevody. Medzidif bude stale diferovat rozdiel medzi predkom a zadkom cize stale sa bude tocit co sa urcite velmi rychlo prejavi na zivotnosti. Maly rozdiel v prevodovych pomeroch pri zamknutom medzidife dokazu aj gumy eliminovat natolko aby nebol poskodeny medzidif. Martin nespekuluj a daj tam co tam ma ist usetris teraz na tom par korun ale doje..pokazis za raz tolko :?

_________________
"Bolesť trvá len chvíľu, víťazstvo trvá navždy"
Ex: JEEP CHEROKEE 4.0i, 4.5" lift
Ex: Patrol K260, 2.8D homemade pickup
Ex: Patrol W260, 2.8TD eMHaDecka na 33kach
Patrol Y61 3.0DTi - ma vsetko co treba


Pon, 02.02.2009, 13:48
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 01.05.2008, 22:19
Príspevky: 431
Bydlisko: Modra
Odpoveď s citáciou
Poslať 
noo s tymi rozdielnimy difmi nespekuluj, no a vec sa ma tak ja som si kupil nivku jedno vozenie na MT typu50% teren 50%cesta a zadna poloos bola v cudu potom druha a ked som dosiel k predajcovy nahradnych dielov ze zas sme ju ulomyly tak povedal ze sme blazni a ze to nieje mozne ze to sa este nastalo aby niekto behom 2voch ci 3roch mesiacoch utrhol 2ve poloosi,tak sme nad tym spekulovaly a dosly sme na to ze ten chlapik :smt075 co ju mal predomnou dal dopredu iny diferak respektive tanierove kolo a hrusku takze nespekuluj a daj tam, ked aj dif zo zigula ale nech je prevodovy pomer rovnaky na predku tak aj v zadu :D


Pon, 02.02.2009, 14:29
Profil ICQ
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 09.04.2008, 11:26
Príspevky: 376
Bydlisko: NR
Odpoveď s citáciou
Poslať 
termi4x4 píše:
Pomalsi diff tam mozes dat, ale vseobecne sa nedoporuca pouzivat potom uzavierku. Pokial sa nemylim tak by ti isli jedny kolesa rychlejsie ako druhe co znamena ze by ta zadok tlacil alebo predok tahal a mohli by sa aj nejake zuby polamat :!:


V podstate áno, ale v teréne je to nepodsatné, keďže uzávierku používam len keď musím a to znamená že kolesá môžu preklzávať :wink:

_________________
Niva 1.7i, LPG, gurtne, dynamická gurtňa, navijáčik, šekle, lopata, baterka, CB, PMR, motorová píla, kompresor, air jack, menič 12/230V 1500W, nejaké náradie, T3 a ďalšia výbava Samurai s navijákom 9500LB, T3 :smt124


Pon, 02.02.2009, 14:32
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 09.04.2008, 11:26
Príspevky: 376
Bydlisko: NR
Odpoveď s citáciou
Poslať 
masurko píše:
Podla mna neriesit rozdielne prevody. Medzidif bude stale diferovat rozdiel medzi predkom a zadkom cize stale sa bude tocit co sa urcite velmi rychlo prejavi na zivotnosti. Maly rozdiel v prevodovych pomeroch pri zamknutom medzidife dokazu aj gumy eliminovat natolko aby nebol poskodeny medzidif. Martin nespekuluj a daj tam co tam ma ist usetris teraz na tom par korun ale doje..pokazis za raz tolko :?



Ono takto..keby som vedel zohnať nový tanier prípadne aj s hruškou, tak by som to samozrejme menil, lenže mi vedia predať len celý dif za 15000SK čo mi je na tri veci :?

Takže to možno spravím tak - keď už, rozmontujem ďalšiu Ladu a vnútro difu si prehodím aj v zadnom dife, čiže zmením prevody, ale obidva :D

Ináč si ale myslím že dif je práve na to stavaný aby kompenzoval rozdielne otáčky kolies v zatáčkach, takže by som v tom problém nevidel, aspoň teoreticky :lol: :roll:

_________________
Niva 1.7i, LPG, gurtne, dynamická gurtňa, navijáčik, šekle, lopata, baterka, CB, PMR, motorová píla, kompresor, air jack, menič 12/230V 1500W, nejaké náradie, T3 a ďalšia výbava Samurai s navijákom 9500LB, T3 :smt124


Pon, 02.02.2009, 14:42
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 26.11.2006, 22:15
Príspevky: 681
Bydlisko: Zvolen
Odpoveď s citáciou
Poslať 
lenze staci par sekund kedy zaberu vsetky a je po polose.
Radsej vyhod jeden z kardanov a jazdi len na predok alebo len na zadok kym nezozenies 2rovnake diferaky...

_________________
Lada Niva MPI v prestavbe, Chevy Niva 2.0MPI


Pon, 02.02.2009, 14:45
Profil ICQ WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 09.04.2008, 11:26
Príspevky: 376
Bydlisko: NR
Odpoveď s citáciou
Poslať 
To Filipe

Nevozil si sa náhodou na zapnutej uzávierke? :smt102

Aj keď, ale zadná poloos? :shock:

_________________
Niva 1.7i, LPG, gurtne, dynamická gurtňa, navijáčik, šekle, lopata, baterka, CB, PMR, motorová píla, kompresor, air jack, menič 12/230V 1500W, nejaké náradie, T3 a ďalšia výbava Samurai s navijákom 9500LB, T3 :smt124


Pon, 02.02.2009, 14:46
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 27.09.2007, 12:05
Príspevky: 1818
Bydlisko: Trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ano samozrejme dif je na to stavany ale len na chvilkovu funkciu to znamena, ze vydiferovat a dost. Nie na permanentne diferovanie ale skusit mozes ja len, ze podla mna to moc nevydrzi cize subjektivny nazor. :wink:

_________________
"Bolesť trvá len chvíľu, víťazstvo trvá navždy"
Ex: JEEP CHEROKEE 4.0i, 4.5" lift
Ex: Patrol K260, 2.8D homemade pickup
Ex: Patrol W260, 2.8TD eMHaDecka na 33kach
Patrol Y61 3.0DTi - ma vsetko co treba


Pon, 02.02.2009, 14:49
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 09.04.2008, 11:26
Príspevky: 376
Bydlisko: NR
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Majo píše:
lenze staci par sekund kedy zaberu vsetky a je po polose.
Radsej vyhod jeden z kardanov a jazdi len na predok alebo len na zadok kym nezozenies 2rovnake diferaky...


Na tom veru niečo bude :roll:
Naštastie mám na čom jazdiť takže Nivka zas bude trčať v garáži :(
A ja pod ňou :lol:

_________________
Niva 1.7i, LPG, gurtne, dynamická gurtňa, navijáčik, šekle, lopata, baterka, CB, PMR, motorová píla, kompresor, air jack, menič 12/230V 1500W, nejaké náradie, T3 a ďalšia výbava Samurai s navijákom 9500LB, T3 :smt124


Pon, 02.02.2009, 14:50
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 60 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: