4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
odpojovač baterie http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=141&t=3532 |
Stránka 1 z 4 |
Autor: | stefan80 [ Sob, 26.01.2008, 18:46 ] |
Predmet príspevku: | odpojovač baterie |
ahoj je zapotreby mat k navijaku aj odpojovač ak ano tak prečo? |
Autor: | RADOFFROAD [ Sob, 26.01.2008, 19:17 ] |
Predmet príspevku: | |
ahoj je potrebny 1) bezpecnost 2) bezpecnost 3) bezpecnost |
Autor: | stefan80 [ Sob, 26.01.2008, 19:32 ] |
Predmet príspevku: | |
RADOFFROAD píše: ahoj je potrebny 1) bezpecnost 2) bezpecnost 3) bezpecnost |
Autor: | RADOFFROAD [ Sob, 26.01.2008, 20:43 ] |
Predmet príspevku: | |
mechanicky (nedoporucujem koli tomu, ze je povodne konstruovany na kostru) na navijak do 3,6 t = cca 370,- mechanicky (nedoporucujem koli tomu, ze je povodne konstruovany na kostru) na navijak nad 3,6 t = cca 470,- elektricky (origo solenoid) u mna = 900,- dat ho treba do cesty plusoveho privodu do navijaka (resp. do riadiacky navijaka) |
Autor: | DanoDEF [ Sob, 26.01.2008, 21:15 ] |
Predmet príspevku: | |
RADOFFROAD píše: mechanicky (nedoporucujem koli tomu, ze je povodne konstruovany na kostru) ... a v com je problem ? |
Autor: | RADOFFROAD [ Sob, 26.01.2008, 21:25 ] |
Predmet príspevku: | |
si robis prdel ? ![]() ![]() ...ja len , ze viem , ze sa vyznas celkom a este si aj od elektroniky, tak ma zaskocilo, ze ty sa pytas... vysvetlim teda je povodne konstruovany na kostru , cize izolacia nie je primarne stavana na to aby sa pri 400-500 A nemohol prerazit voci kostre, co by bol pri takom kabli vazny problem (najhorsi scenar = zhorene auto) a tiez iskrenie = mechanicky nie je stavany na odpojenie pod zatazou , ale len na odpojenie bez zataze (moze zostat zlepeny,prip. mala zivotnost) naproti tomu elektr. soplenoidy maju konstrukcne dispozicie na odpajanie pod zatazou a eliminaciu iskrenia trnsformatorovym olejom |
Autor: | DanoDEF [ Sob, 26.01.2008, 21:33 ] |
Predmet príspevku: | |
RADOFFROAD píše: si robis prdel ? ![]() ![]() ...ja len , ze viem , ze sa vyznas celkom a este si aj od elektroniky, tak ma zaskocilo, ze ty sa pytas... vysvetlim teda je povodne konstruovany na kostru , cize izolacia nie je primarne stavana na to aby sa pri 400-500 A nemohol prerazit voci kostre, co by bol pri takom kabli vazny problem (najhorsi scenar = zhorene auto) a tiez iskrenie = mechanicky nie je stavany na odpojenie pod zatazou , ale len na odpojenie bez zataze (moze zostat zlepeny,prip. mala zivotnost) naproti tomu elektr. soplenoidy maju konstrukcne dispozicie na odpajanie pod zatazou a eliminaciu iskrenia trnsformatorovym olejom ... no prdel si nerobim ale je tu viacej ludi co to cita... - nie vsetky odpojovace su konstruovane na kostru, suhlasim - ano nie je stavany na odpojenie pod zatazou... pri prude 400-500A je nemozne ho rozpojit, suhlasim - ano jednoznacne na taky ucel patri solenoid, suhlasim a odporucam cena solenoideu nie je az taka strasna aby to pre tu bezpecnost nestalo. |
Autor: | Kapo [ Sob, 26.01.2008, 21:41 ] |
Predmet príspevku: | |
Rado ? a nemáš fotku , ako ten tvoj selenoid vypadá ? |
Autor: | RADOFFROAD [ Sob, 26.01.2008, 21:43 ] |
Predmet príspevku: | |
cize so mnou suhlasis a pytal si sa len aby som to vysvetlil ![]() ![]() samozrejme myslel som mechanicky bezne dostupny , pretoze mechanicky special bude drahsi ako nas solenoid a väcsina ludi pozna klasicke nakladakove , tak ten som aj opisoval = celkom pochopitelne nie ? |
Autor: | DanoDEF [ Sob, 26.01.2008, 21:54 ] |
Predmet príspevku: | |
RADOFFROAD píše: cize so mnou suhlasis a pytal si sa len aby som to vysvetlil ![]() ![]() samozrejme myslel som mechanicky bezne dostupny , pretoze mechanicky special bude drahsi ako nas solenoid a väcsina ludi pozna klasicke nakladakove , tak ten som aj opisoval = celkom pochopitelne nie ? ano presne tak, podla ceny mi to bolo jasne. |
Autor: | Jano JP [ Sob, 26.01.2008, 21:54 ] |
Predmet príspevku: | |
inak pre zakladateľa témy - nemyslíš, stefan, že téma patrí do sekcie elektrika, elektronika a nie do samuraja? - týka sa všeobecne offroadu ako takého... poznámka: fajn, že ste to už presunuli, pozrú si aj tí, čo do suzuki nechodia a info je to bezpochyby zaujímavá |
Autor: | RADOFFROAD [ Sob, 26.01.2008, 21:56 ] |
Predmet príspevku: | |
![]() |
Autor: | Jano JP [ Ned, 27.01.2008, 0:25 ] |
Predmet príspevku: | |
Radko, tuším sa to už kedysi o tom písalo, ale nepamätám kde - ten solenoid má elektrické ovládanie, ktoré si možno vyviesť do kabíny? - čo teda znamená, že spolu s diaľkovým, alebo tiež do kabíny vyvedeným mechanickým ovládaním navijaka je možné všetko (okrem vytiahnutia a upevnenia háku s lanom) ovládať bez vystúpenia z auta? |
Autor: | DanoDEF [ Ned, 27.01.2008, 9:27 ] |
Predmet príspevku: | |
Jano JP píše: Radko, tuším sa to už kedysi o tom písalo, ale nepamätám kde - ten solenoid má elektrické ovládanie, ktoré si možno vyviesť do kabíny? - čo teda znamená, že spolu s diaľkovým, alebo tiež do kabíny vyvedeným mechanickým ovládaním navijaka je možné všetko (okrem vytiahnutia a upevnenia háku s lanom) ovládať bez vystúpenia z auta? ...presne tak ako pises Janko. ...dokonca aj vytiahnutie a ukotvenie lana sa da dialovo... ak mas spravneho spolujazdca ![]() |
Autor: | diesel [ Ned, 27.01.2008, 9:50 ] |
Predmet príspevku: | |
alebo: ![]() |
Stránka 1 z 4 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |