4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
Oprava alternatoru http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=141&t=5524 |
Stránka 5 z 7 |
Autor: | Milan [ Ned, 06.09.2009, 0:19 ] |
Predmet príspevku: | |
Nasadenie zadneho loziska. Po naklepani na doraz je v jednej rovine ako uhliky. Nebuchat po vonkajsej strane ale po vnutri loziska. |
Autor: | Milan [ Ned, 06.09.2009, 1:03 ] |
Predmet príspevku: | |
Remenica je na kuzeli bez kajla a matka ma pravotocivy zavit. Druhy sposob montaze. Nalisujeme predne lozisko do predneho krytu,zasrobujeme krytku predneho loziska a lozisko aj z prednym deklikom nalisujeme na rotor. Nezabudnut tam dat vymedzovaci kruzok medzi predne lozisko a rotor a cele to nasadit do statora a zadneho krytu. |
Autor: | Milan [ Ned, 06.09.2009, 1:11 ] |
Predmet príspevku: | |
ps.Nekrytizovat za upravu,som rad ze som to neako sem dostal. Alternator dobija 1.2 volt na volnobehu a teraz ide pekne ticho.Pri demontazi mi asistovala moja dobra flexa a z dvomi pajsrami som konzultoval problemy.Noo,ani autogen sa nezahanbil,ale predne lozisko ani tak neislo.Tak som mu dohovoril |
Autor: | Milan [ Ned, 06.09.2009, 1:17 ] |
Predmet príspevku: | |
Disco píše: Milan citam ze si si poradil a drzim palce ,aby ti to dopadlo OK. To dufam aj ja.Musel som si dat REDBUL |
Autor: | Tunki [ Ned, 06.09.2009, 8:20 ] |
Predmet príspevku: | |
Teda dobíja ti to poriadne? 14V majú obvykle tieto alternátory. Ale to napätie dosiahneš až ked je akumulátor nabitý. Demontovaný usmerňovač bolo dobré nechať premerať. Mne takýto Hitachi altík, podobný tvojmu strpčoval život pred dvoma týždňami. A využitie donucovacích prostriedkov pri demontáži nekomentujem To je každého odśobná úchylka. A pájkujem 25 rokov Trafopájkou 120W, takže mi najprv nešlo do hlavy, ako je možné, že Efendi písal o ťažkostiach a kiseline . Ale tvoje foto mi vyjasnilo situáciu. http://www.4x4club.sk/pictures/viewer ... w93g3a.jpg Pájkovačku 75W mám, ale je to taký ten tichoprd. Možno by ti šla lepšie ak použiješ ešte dlhší drôt, alebo aj tenší. |
Autor: | Milan [ Ned, 06.09.2009, 8:35 ] |
Predmet príspevku: | |
Presne to je takto,13.90 V =volnobeh,12.7 V =zhasnuty motor,1.2 V =dobijaci prud na volnobeh.Dobijalo mi to dobre aj predtym ale odporucalo sa lozisko. |
Autor: | Tunki [ Ned, 06.09.2009, 8:42 ] |
Predmet príspevku: | |
Aha. Ja len , že ak je to už rozmontované, tak nie je toľko práce s tým meraním. Ale ak to dobíjalo aj predým dobre, tak nič Jedna výčitka však je. Mal si ojazdený kolektor? Ak čo i len trochu hádže povrch voči osi hriadele rotora, bude prerušovať komutáciu. A to hlavne pri vyšších otáčkach. Bolo dobré to škrabnúť na sústruhu (samozrejme na ňom to vycentrovať s pomocou odchýlkomera) Súososť kolektora s Rotorom je dôležitá pre životnosť uhlíkov. |
Autor: | Milan [ Ned, 06.09.2009, 8:51 ] |
Predmet príspevku: | |
Tunki píše: Súososť kolektora s Rotorom je dôležitá pre životnosť uhlíkov. 1/uhliky su halierova zalezitost. 2/nemam sustruh a aby som v sobotu niekoho zhanal,sral som na to.Vybrusil som to vo vrtacke a druhy koniec som si upol aby nehadzal. 3/ak odidu uhliky,vnutorna zbernica bola tak vydrbana,ze na sustruhu by mi aj z tej dobrej obrusili 1/2 mm,no a po odideni uhlikov sa smusia vymenit cele zbernice.Aj tak |
Autor: | Tunki [ Ned, 06.09.2009, 9:00 ] |
Predmet príspevku: | |
Ja som tiež neutekal na sústruh Jediné auto mám a k sústruhu by som ten altík pešo nenosil. Postupoval som tak , ako radil výrobca. Zľahka prečistiť jemným šmirgľom a vybavené. Môj altik ale mal vypálený elektronický regulátor, a to bola iná sranda tam transplantovať regler zo škodovky. Hlavne , že dobíja. |
Autor: | Milan [ Ned, 06.09.2009, 9:14 ] |
Predmet príspevku: | |
Podstata je,aby to fachalo.Myslim ze Coperfild je oproti nam amater.Z hovna upletias bic a este aj plieska Pomoz si sam,aj panboh ti pomoze. |
Stránka 5 z 7 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |