Dnes je štvrtok 29. mája 2025, meniny má Vilma a zajtra Ferdinand
Autor |
Správa |
marisko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2030 Bydlisko: Košice
|
predpokladam ze ide o palubny kompresor k vzduchovemu podvozku nie k dojazdovej pneumatike
_________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4
|
Pon, 27.12.2010, 6:44 |
|
 |
denyz
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 12.01.2010, 22:33 Príspevky: 390 Bydlisko: Rožňava
|
Ten z Audi Q7 je celkom o.k má aj tepelnú poistku ale poskladať ho po použití naspäť do krabice vyžaduje pevné nervy.
|
Pon, 27.12.2010, 10:03 |
|
 |
michi
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.10.2006, 1:17 Príspevky: 2388 Bydlisko: Zálesie
|
|
Pon, 27.12.2010, 11:21 |
|
 |
ORC
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 30.05.2007, 10:04 Príspevky: 573 Bydlisko: Bratislava
|
Takze aj ja pridam malu reklamu  : http://www.orc.sk/kategoria/vseobecne-prislusenstvo/kompresory/
Ja som po dlhorocnych pokusoch s komresormi malymi, velkymi, jednopiestovymi, dvojpiestovymi (btw to bola najhorsia skusenost), prenosnymi, alebo zabudovanymi so zasobnikmi a rozvodmi vzduchu vlastnej vyroby dospel konecne k tomuto: http://www.viaircorp.com/OffRoad/10003.html
Prakticka skusenost sice zatial ziadna, ale skusky v dielni prebehli na vybornu. Tlak 10bar fuka jak blazon a pohana v pohode vzduchove naradie.
Ozajstnu zatazkavaciu skusku mu dam az za 3 tyzdne v Afrike 
_________________..všetko pre váš OFF ROAD. www.offroad24.sk , orc@orc.skIronman4x4, Rugged Ridge, Asfir, ARB, AEV, SafariSnorkel, BullFace, Dick Cepek, Mickey Thompson, JamesBaroud, IPF, Pro Comp, Bushranger, FoxShox, Eibach, Misutonida, Delta4x4, AVM, ...
|
Pon, 27.12.2010, 13:11 |
|
 |
Jojo GR
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 31.12.2008, 0:27 Príspevky: 462 Bydlisko: Senica ,,Záhorí" SK
|
Len pre vysvetlenie: ja som čítal, presnoril vela firiem, ponuk. Chcel som vediet Vaše praktické skúsenosti, kto aky ma, ako je spokojny. Aby som vedel čo vybrat. Tot vsio. Dakujem Vám 
_________________ Toyota HDJ 80 4.2TD
|
Pon, 27.12.2010, 23:32 |
|
 |
adam85
Začínajúci koumák
Registrovaný: Pia, 20.03.2009, 16:05 Príspevky: 112 Bydlisko: SB
|
Ja mam baumaxovy, ktory tu dal Dado. Iny som nemal, tak nemozem porovnat, ale mne staci. Uplne prazdnu 31´ mi nafukal na 2 atmo. za 10-15min. Na dofukovanie pohoda.
Urcite su lepsie, ale za tu cenu som spokojny. Uvidim, kolko vydrzi.
_________________ Patrol Y60
|
Uto, 28.12.2010, 0:16 |
|
 |
pejo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21 Príspevky: 1810 Bydlisko: Lúky
|
Jojo GR píše: Len pre vysvetlenie: ja som čítal, presnoril vela firiem, ponuk. Chcel som vediet Vaše praktické skúsenosti, kto aky ma, ako je spokojny. Aby som vedel čo vybrat. Tot vsio. Dakujem Vám 
pre teba by bolo najlepšie riešenie, ako má napríklad Rado nd. Dvojvalcový kompresor z klímy poháňaný klinovým remeňom cez el-mag spojku. Na remenici na kľuke máš jedno miesto voľné a kompresor je umiestnený na tom istom čape ako alternátor. O hlavu motora sa upevní napinák.
Kompresory na 12V, to sú drahé detské hračky. Piest je vysoký niekoľko mm a nemá ani piestny čap. Piest sa vykyvuje do strán. Nie su tam ani ventily, len tenké planžetky. Je to stroj len na chvíľu a dofukovanie pri 4 kolesách na dlho.
_________________ Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny. Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!
|
Uto, 28.12.2010, 10:09 |
|
 |
erik
Koumák
Registrovaný: Pia, 13.10.2006, 18:15 Príspevky: 174 Bydlisko: skalica
|

ORC píše: Takze aj ja pridam malu reklamu  : http://www.orc.sk/kategoria/vseobecne-prislusenstvo/kompresory/Ja som po dlhorocnych pokusoch s komresormi malymi, velkymi, jednopiestovymi, dvojpiestovymi (btw to bola najhorsia skusenost), prenosnymi, alebo zabudovanymi so zasobnikmi a rozvodmi vzduchu vlastnej vyroby dospel konecne k tomuto: http://www.viaircorp.com/OffRoad/10003.html Prakticka skusenost sice zatial ziadna, ale skusky v dielni prebehli na vybornu. Tlak 10bar fuka jak blazon a pohana v pohode vzduchove naradie. Ozajstnu zatazkavaciu skusku mu dam az za 3 tyzdne v Afrike 
Ano Afrika -piesok a caste podhustovanie na 0,8 bar a po 10 km na 2,5bar a to furt dokola pri 45 st a piesku. A to najpodstatnejsi je, ze nechces, aby na ta ostatny cakali jak na debila...
Riesenie so zasobnikom je ta spravna volba. Chatar Drahos ho mal a nafuka 2 auta a este si cistil interier a elektroniku a ostatny mali len kompresory cca za 100-150 € rozpalene a len cakali, kedy im vybuchne.
Na piesku je dolezite aj rychlovypustanie tlaku s meracom... urcite nestaci zapalka a merac. Ked nic, tak aspon stare kovove cepicky na odmontovanie ventilku...
Maj sa Rado. Dlho som ta nevidel....

_________________ Defender 90 Td5 170k Old Man Emu,Warn 8274,Warn CE-M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel, MT Matador Wisenta 235x85x16,Pewag A 84SV, Roll Cage,2xARBuzaverky,CB,Garmin nuvi 660 ...
Discovery 3 ,bez skrabancu
|
Uto, 28.12.2010, 10:42 |
|
 |
Senator
Koumák
Registrovaný: Uto, 07.09.2010, 11:42 Príspevky: 178 Bydlisko: Košice-okolie
|
prave som sa vratil z metra a jeden chlapik predomnou zobral tento kompresor tak ma to zaujalo a precital som si co to je zac a presvedcil ma len dufam ze neklame:
http://www.bmshop.eu/auto-moto-prislusenstvi/kompresor-12-v-7-bar-100-psi-alpin/
v sr som to nasiel len tu ale cena rovnaka ako v metre:
http://www.autoomega.sk/index.php?id_sek=22&id_tovar=19691&uroven=3&zaradenie=22&ukaz=detail&hlzaradenie=1
Charakteristika:
- Kompresor s litým kovovým tělem
- DC - 12 Volt – 7 bar/100 PSI
- Extrémně výkonný
- Přímo zapojený motor pro rychlé huštění automobilů, dodávek, 4x4 i nákladních aut se standartním ventilkem
- Vysoce kvalitní kompresor
- Max. 21 bar
- 3 šroubovací adaptéry přibaleny
- Na gumových nožkách
- Přímý pohon pro hladký a tichý chod (69 dB)
- Díky větší velikosti válce je výkonější než běžné kompresory (40 L/min.)
- CE homologace
myslim ze je to postacujuce pre bezne uzivanie a ked sa ma podzubat tak dufam ze skor ako do 2 rokov 
_________________ Nissan patrol 2,8D (1998) Španiel
Dinli DL-802 (2010)
|
Štv, 30.12.2010, 23:48 |
|
 |
rustycj
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 27.05.2008, 18:49 Príspevky: 692 Bydlisko: TN
|
tak po 2 rokoch...
oplati sa ist do takehoto?
http://www.autodoplnky-shop.eu/kompreso ... r-12v-psi/
vyzera byt fajn prenosny, hranaty, cina asi to nie je. dofuka to 35 balony bez prehriatia?
|
Pia, 23.03.2012, 11:13 |
|
 |
MARTINO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 20:45 Príspevky: 3143 Bydlisko: VYCHOD PO
|
..neviem,ale moj nazor ,že 35" gumy bude mat velky problem dofukat ...možno sa mylim ,ale nejak takymto "hračkam" neverim a papier na škatulke znesie vela 300 PSI a 21bar ?  ..ale trebalo by snad fakt vyskušat 
_________________My car is Cherokee-Jeep Grand Cherokee ! 5,2 V8,MT Goodrich,3"liftik,CB,gurtna a dobra duša za volantom. ložiska a prislušenstvo http://www.martino-eshop.sk
|
Pia, 23.03.2012, 16:02 |
|
 |
jenki
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26 Príspevky: 2389 Bydlisko: Zvolen
|
myslím, že nie. Proste chýba objem. Ten sa nedá nahradiť žiadnou rýchlosťou, ničím. Toto je hračka pre osobné auto.
Pre teba je najnižším kandidátom 1-valec s dodávkou min. 150-160l/min. Všetko slabšie sú vyhodené prachy.
_________________ Jenki
Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané
|
Pia, 23.03.2012, 17:40 |
|
 |
efendi
Velky Kraken
Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01 Príspevky: 8013 Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
|
ak to tlaci taku hodnotu ako uvadzaju, tak potom ja som najnovsi Pápež,, tomu teda vobec nem verým,,,
300 PSI a 21bar ? to je taka prkotina akoze americania tvrdia ze pomahaju svetovemu mieru.. 
_________________ EX Suzuky Samuraj1.3 EXJeep Cheroke 2.1TDI EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60 EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited
|
Pia, 23.03.2012, 19:36 |
|
 |
JohnnyPajero
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 28.01.2009, 23:51 Príspevky: 791 Bydlisko: Preßburg
|
Ja ho mám už 3 roky, celý sa trasie, horúci je ako čert, ale tlačí a tlačí, bez poruchy. Zhorel síce vypínač, tak som to spojil na krátko a fičí ďalej. No 33-ku pneumatiku dohusťuje z 1,4 na 2,5 bar asi 10 min., takže treba čakať. Takže plne funkčný, kapacitne nedostatočný a pomalý. Chýba objem, ako píše Jenki. Lopty, matrace a člny zvláda rýchlo.
_________________ MITSUBISHI PAJERO WAGON 3.5 V6 GLSA Ex: MITSUBISHI PAJERO WAGON 3.0 V6 GLS
|
Sob, 24.03.2012, 12:51 |
|
 |
lumenos
Ťažký Profík
Registrovaný: Pia, 02.11.2007, 22:19 Príspevky: 304 Bydlisko: PO-UBLA
|
mam ho tiez uz davnejsie a zatial slape 
_________________ Land Rover Discovery 2, 2,5 TD5, lift 2" OME, Allamat 296, 235x85x16 Hankook MT RT03,
EX - Jeep Grand Cherokee WJ, limited 4,7 V8, QD +LPG, CB allamat 296, 2" lift, BFG AT 245x70x16, kompresor,svetelna rampa, navijak 12000lb
|
Sob, 24.03.2012, 21:50 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|