| Dnes je piatok 31. októbera 2025, meniny má Aurélia a zajtra Denis, Denisa 
 
 
 
 
	
	
		
			|   | Stránka 1 z 1 
 | [ Príspevkov: 14 ] |  |  
        
        
            | Autor | Správa |  
			| rider126 Učeň 
					Registrovaný: Ned, 30.12.2018, 19:08
 Príspevky: 10
 Bydlisko: Bardejov
   | Zdravím.Vedel by mi niekto poradiť?
 Po naštartovaní motor normálne beží .
 Zhruba po 10 minutách motor zhasne a už neide naštartovať .
 Keď postojí nejaký čas tak potom opäť funguje tak na 10 minút.
 Nestretol sa s tým už niekto?
 Je to  suzuki samurai 1.3i r.v 86.
 
 
 |  
			| Ned, 30.12.2018, 21:05 | 
					
					   |  
		|  |  
			| Iron Uaz OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Sob, 18.06.2011, 9:58
 Príspevky: 1210
 Bydlisko: Púchov
   | treba skontrolovat palivo a iskru v prvom rade moze to aj palivovy filter robit _________________
 Uaz 2,5 gurtňe 33X10.5R15 Silverstone,samoser vpredu vzadu opät 100% mechanicka uzavierka,prekopane na strunach,naviják-2x . Tel:0904136171 keby,niečo
 OFFROAD CLUB LÚKY
 
 
 |  
			| Ned, 30.12.2018, 22:03 | 
					
					     |  
		|  |  
			| Milan OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37
 Príspevky: 3315
 Bydlisko: Nitra
   | V nadrzi sitko nemas? _________________
 Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!
 
 
 |  
			| Ned, 30.12.2018, 22:53 | 
					
					   |  
		|  |  
			| rider126 Učeň 
					Registrovaný: Ned, 30.12.2018, 19:08
 Príspevky: 10
 Bydlisko: Bardejov
   | Skúšal som iskru pri stave kedy sa motor nedal naštartovať a bolo to v poriadku. Keď to zhaslo , tak to ešte pri opätovnom štartovaní trošku chytalo ale už nenaskočilo. Či je sitko v nádrži povedať neviem. Nikdy sme to nemali rozobraté. Mam tester tlaku palivového čerpadla na  felíciu , ale tá ma hrubšie palivové hadice . Budem musieť kúpiť redukované spojky a tak už budem schopný premerať čerpadlo. Skúšal som aj hýbať káblami okolo motora či náhodou nenájdem zlý kontakt , ale bežiaci motor na to nijak nereagoval . Auto je kamarátove a ja mu ho len pomáham opraviť      . Vedeli by ste mi poradiť , kde sa ten palivový filter nachádza?
 
 |  
			| Pon, 31.12.2018, 1:09 | 
					
					   |  
		|  |  
			| rider126 Učeň 
					Registrovaný: Ned, 30.12.2018, 19:08
 Príspevky: 10
 Bydlisko: Bardejov
   | Čerpadlo funguje , iskru dáva ...Nefunguje vstrekovanie paliva .
 Skúšal som motor privedením  plynu z 2 Kg PB fľaše priamo do sania nad škrtiacu klapku a motor bežal .Vedel by mi niekto povedať , aký odpor má mať dobrá cievka vstrekovača?
 Ja som nameral zhruba 1,6 ohma mínus odpor meracích káblov cca  0,7 ohma vychádza výsledný odpor: 0,9 ohma.
 Nieje to trochu málo?
 
 
 |  
			| Štv, 03.01.2019, 20:01 | 
					
					   |  
		|  |  
			| Tomáš V - mrT Frajer 
					Registrovaný: Pon, 31.12.2018, 15:41
 Príspevky: 217
 Bydlisko: TN Mitice
   | zdravím, je som mal podobný problém s mojou Fronterou 2.2 16V benzín. motor bežal, zrazu zasvietila kontrolka motora (check) a zhasol. obyčajná diagnostika ukázala chybu relé čerpadla, ktoré zopína RJ pri štartovaní.potom som to dal napichnúť na PC diagnostiku a vyhadzovalo problém s imobilizérom.
 nakoniec som ho dal odblokovať, motor párkrát naštartoval, ale potom mu preplo totálne a nie a nie naštartovať.
 potom som to odtiahol k známemu, nech to pozrie, natvrdo odblokoval RJ, vybral imobilizér, motor naskočil a zhasol (zase).
 chalan sa nakoniec vŕtal a vŕtal a zistil, že je zlý snímač otáčok kľuky.
 je možné, že mi to blblo od začiatku pre ten snímač, ale diagnostika ukázala problém s imobilizérom.
 všetko fungovalo, ako tebe, len RJ nezopla relé čerpadla, čiže ani vstrekovanie paliva. ono to na seba nejak naväzuje
 _________________OPEL Frontera A 2.2i 16V benzín http://www.strechy-tono.sk 
 
 |  
			| Štv, 03.01.2019, 23:50 | 
					
					     |  
		|  |  
			| rider126 Učeň 
					Registrovaný: Ned, 30.12.2018, 19:08
 Príspevky: 10
 Bydlisko: Bardejov
   | Našiel som jednu chybu v elektronike RJ , zajtra opravím a uvidíme      . Toto auto tuším ešte niečo take ako diagnostika a imobilizer nepozná . Je to r.v 1986 .
 
 |  
			| Pia, 04.01.2019, 1:15 | 
					
					   |  
		|  |  
			| Frantisek Ťažký Profík 
					Registrovaný: Ned, 03.01.2010, 21:01
 Príspevky: 308
 Bydlisko: GA Jelka
   | Daj prec vstrekovac nahod karburator trebars favorit a mas po starosti 
 
 |  
			| Pia, 04.01.2019, 10:49 | 
					
					   |  
		|  |  
			| rider126 Učeň 
					Registrovaný: Ned, 30.12.2018, 19:08
 Príspevky: 10
 Bydlisko: Bardejov
   | Tak zatial sa to nepodarilo opraviť .RJ stoja dosť veľke peniaze som zistil .
 Niekde v inzeráte som videl tu podložku pod karburátor z favorita.
 Vedel by mi niekto povedať , či niekde na nete nieje nejaký dobrý návod ako to prerobiť na karburátor z favorita?
 
 Predpokladám že bude treba prerobiť nasledovné veci:
 
 - čerpadlo benzínu vymeniť za nízkotlaké .
 
 - vymeniť rozdeľovač za klasicky s platinami + vymeniť  indukčnú cievku.
 
 - nahodiť tu redukčnú podložku na favorit karburátor + samotný karburátor .
 
 - upraviť nejak vrchny kryt karburátora z favorita a spojiť ho zo vzduchovým filtrom (prip filter osadiť priamo do neho ).
 
 -upraviť elektriku .
 
 Zabudol som ešte na niečo?
 
 
 |  
			| Sob, 05.01.2019, 12:54 | 
					
					   |  
		|  |  
			| Frantisek Ťažký Profík 
					Registrovaný: Ned, 03.01.2010, 21:01
 Príspevky: 308
 Bydlisko: GA Jelka
   | Otom karburatore je toho napisane veľa skús trochu hľadať a urcite nájdeš aj to ako co upravit 
 
 |  
			| Sob, 05.01.2019, 13:14 | 
					
					   |  
		|  |  
			| Syfon Frajer 
					Registrovaný: Pon, 14.07.2008, 14:10
 Príspevky: 223
 Bydlisko: BB
   | Elektronické vstrekovanie sa montovalo od ročníkov 1989/1990, v tvojom ročníku by teda nemalo byť, ale ak tam skutočne máš EFI, v poistkovej skrinke máš voľné miesto označené ako DIAG, keď tam vložíš poistku a zapneš zapaľovanie vybliká ti kód poruchy, ak nejakú eviduje. Čerpadlo je v nádrži a dá sa to celé v pohode vybrať a skontrolovať. Čerpadlo je ovládané relátkom, nachádza sa pod RJ, pri zapnutí zapaľovania sa zapne, na pár sekúnd a vypne sa, potom sa zapne pri štartovaní a vypne sa s vypnutím zapaľovania, skontroluj ho. Palivový filter je na vnútornej strane rámu za zadným pravým kolesom, hneď za nádržou, dá sa vymeniť aj za filter z Felicie. Tlak benzínu 240-280kPa - čerpadlo v chode pri vypnutom motore, 170-210kPa pri voľnobehu. Odpor vstrekovača by mal byť 0,8-1,8Ω pri teplote 20 °C, ak máš podozrenie na vstrekovač, dá sa vybrať, je na ňom akýsi filter alebo sitko, treba pozrieť a v prípade potreby vyčistiť. Keď to zaradom skontroluješ možno zistíš viac, ak máš vstrekovanie na Favo karbec by som to neprerábal. _________________
 Samurai > Jimny > Vitara
 
 
 |  
			| Str, 09.01.2019, 11:10 | 
					
					     |  
		|  |  
			| rider126 Učeň 
					Registrovaný: Ned, 30.12.2018, 19:08
 Príspevky: 10
 Bydlisko: Bardejov
   | Vďaka za vyčerpávajúcu odpoveď     .  V aute je taka plechová riadiaca jednotka so znakom Mitsubishi .  To auto je celé nejaké divne. Ma dokonca nálepky kontroly originality . Buď je to dovoz alebo len kvôli zmene farby robil predchádzajúci majiteľ kontrolu originality.
 
 |  
			| Sob, 12.01.2019, 15:46 | 
					
					   |  
		|  |  
			| Syfon Frajer 
					Registrovaný: Pon, 14.07.2008, 14:10
 Príspevky: 223
 Bydlisko: BB
   | Dá sa to aj podľa VINka zistiť, napr. JSA0SJ70********* SJ70 boli so vstrekovaním (kód motora G13BA) SJ50 s karburátorom (tuším G13B), riadiačku mal aj model s elektronicky riadeným karburátorom, ale tých je málo, väčšinou modely zo Švajčiarska. Ale je to jedno, máš tam RJ a vstrekovanie a mal by byť aj KAT. Inak je pravda, že občas riadiačky odchádzali - nebola iskra. Alebo do nich zatieklo a dačo zhorelo. Tuším, že Frankie z českého offroad fóra niektoré závady RJ vedel opraviť. _________________
 Samurai > Jimny > Vitara
 
 
 |  
			| Sob, 12.01.2019, 23:31 | 
					
					     |  
		|  |  
			| rider126 Učeň 
					Registrovaný: Ned, 30.12.2018, 19:08
 Príspevky: 10
 Bydlisko: Bardejov
   | Opravené. Prehliadol som jednu prerušenu vodivu čiaru v RJ. Tu vyžral vytečený elektrolyt z kondenzátora . Auto už ide ako nové   
 
 |  
			| Štv, 17.01.2019, 20:04 | 
					
					   |  
		|  |  
		|  |  
	
		
			|   | Stránka 1 z 1 
 | [ Príspevkov: 14 ] |  |  
 
	
		| Kto je on-line |  
		| Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |  
 
	|  | Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
 Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
 Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
 Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
 
 |  
 |