Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Str, 19.06.2019, 13:33
Dnes je streda 19. júna 2019, meniny má Alfréd a zajtra Valéria




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 20 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2
 Karburátor SJ 413 
Autor Správa
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 06.01.2018, 15:26
Príspevky: 24
Bydlisko: Malcov-Bardejov
Odpoveď s citáciou
Oživim tútp tému...Mam SJ413 a nainštalovany karburátor zo Škoda 120. Sytíč mám klasicky mechanicky ako mala 120ka....aj kym sa ako 120 nezohreje nepojde.
Moj problém spočíva v tom..ze ked jazdím do kopca a poriadne ho pozohrievam, cestou z kopca mi začne zdochynať....stačí ze premačknem spojku....može byt ze sa karburátor preplavuje? Potom v kopci musím stát na brzde aj na plnom plyne aby som ho naštartoval....
Poradí niekto???

_________________
Suzuki Samurai Santana 1,3

Myslel som že mám Japonský Samurai...
No podľa štítku mám Land Rover vyrobený v Španielsku...


Ned, 17.03.2019, 18:04
Profil
Velky Kraken
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01
Príspevky: 7222
Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka
Odpoveď s citáciou
Daj dole vrchnak karburatora a skontroluj hladinu benzinu v plavakovej komore, bo ked je vysoka hladina moze sa prelievat a to nem dobre a ked je nizka velmi tak sa necuduj,, ked budes mat dole vrchnak karburatora, tak nastavenie je vtedy spravne, ak vrch plavaka je zarovna zo spodnou castou krytu karburatora teda musi byt vo vodorovnej polohe a vtedy uz musi uzatvoryt ventylcok coje na hornej casi krytu , bo jak sa dvyha plavak s hladinou, tak pomalu vtlaca ventyl dnu k jeho sedlu, a ked je uz vo vodorovnej polohe tak musi to uzavriet,,plavak sa nesmie dotykat steny hornej casti toohoto krytu bo vtedy je vysoka hladina, cos nem dobre.. mozes to tak skontrolovat ze budes fukat dnu otvorom ako ide don benzin, a ked bude plavak vodorovne tak musi uzavriet ventyl,, jednoduche..

_________________
EX Suzuky Samuraj1.3
EXJeep Cheroke 2.1TDI
EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter
EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS
EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited
EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60
EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo
EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited


Ned, 17.03.2019, 22:37
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 06.01.2018, 15:26
Príspevky: 24
Bydlisko: Malcov-Bardejov
Odpoveď s citáciou
Ok...tak ja to teda skusim. Ako vravím...nieje nikdy problem...len ked je poriadne nahriati po nejakom dlhom výjazde do kopca ...a smerom s kopca zdochyna.
Este raz vdaka

_________________
Suzuki Samurai Santana 1,3

Myslel som že mám Japonský Samurai...
No podľa štítku mám Land Rover vyrobený v Španielsku...


Pon, 18.03.2019, 7:24
Profil
Čumil

Registrovaný: Ned, 30.12.2018, 19:08
Príspevky: 9
Bydlisko: Bardejov
Odpoveď s citáciou
Zdravím chlapi.
Chcel by som sa spýtať: nieje problém na EK ak dám do samuraja karburátor z favorita?
Pasuje ten originálny kryt z pôvodného karburátora na karburátor z favorita ?


Štv, 28.03.2019, 12:38
Profil
Čumil

Registrovaný: Štv, 22.02.2018, 18:13
Príspevky: 4
Odpoveď s citáciou
Určite ti nebude pasovať.
ja som ho kúpil už s prerobeným karbecom z fáva a mal na sebe origo filterbox z fáva.
problém bol v tom že nešla celkom dovrieť kapota,len na poistnú polohu zámku kapoty,aj to opieral filterbox o kapotu.
tak som prerobil origo prírubu zo samíka na karbec z fáva a namontoval origo filtrer box zo všetkým čo k nemu patrí (chlapík čo to predával tak mi dal všetky demontované diely.ešte že som to nevyhodil) .
Nechce mi nahrať foto.pošli email a pošlem ti fotky pred a po...


Uto, 30.04.2019, 11:17
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 20 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: