Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pia, 29.03.2024, 3:52
Dnes je piatok 29. marca 2024, meniny má Miroslav a zajtra Vieroslava




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 23 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2
 samurai 1.9 diesel 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 11.10.2006, 22:19
Príspevky: 886
Bydlisko: Šoma - východ SR
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tá kontrolka žhavenia svieti aj potom pri zohriatom motore? Ako to, že svieti aj po naštartovaní, to znamená, že žhaví stále? To predsa treba pozrieť. Asi ostáva vysieť relatko žhavenia, čo môže byť dôvod, prečo sa motor nechce dostať do otáčok. Ak tie žhaviče žhavia po naštartovaní, tak dlho nevydržia a niektorý určite odíde.

_________________
"Každý z nás je len taký človek, ako vníma a posudzuje iných ľudí okolo seba."
https://www.youtube.com/channel/UCI80j8 ... y0FyRKt0Xg


Ned, 09.12.2007, 19:55
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 01.12.2007, 21:33
Príspevky: 43
Bydlisko: Martin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
GaboSB píše:
Tá kontrolka žhavenia svieti aj potom pri zohriatom motore? Ako to, že svieti aj po naštartovaní, to znamená, že žhaví stále? To predsa treba pozrieť. Asi ostáva vysieť relatko žhavenia, čo môže byť dôvod, prečo sa motor nechce dostať do otáčok. Ak tie žhaviče žhavia po naštartovaní, tak dlho nevydržia a niektorý určite odíde.


Áno kontrolka svieti aj po naštartovaní ale nežhaví malo by to signalizovať nejakú chybu motora ale diagnostika nevypisuje žiadnu chybu. Źhaviče sú ok.


Ned, 09.12.2007, 20:16
Profil
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Neviem, či kompetentne poradím, ale mohlo by to robiť čidlo teploty motora (ak nevisí to relátko a nežhaví).
Na motore sú asi dve čidlá - jedno na teplotoukazateľ a to druhé na žhavenie. Ak je na kontakte prechodový odpor (alebo v drôtiku) môže to robiť galibu a vytrvalo požadovať sekvenciu žhavenia, aj keď tá je už urobená. Ak ho úplne odpojíš, mal by si žhaviť furt. Veľmi jednoduché čidlo - najčastejšie sa dáva na vývody vody z hlavy! valcov.

-ka-

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Ned, 09.12.2007, 22:35
Profil WWW
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 01.12.2007, 21:33
Príspevky: 43
Bydlisko: Martin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
dakujem všetkým za ochotu dlho som tu nebol problem so samcom so vyriešil je predaný ale až po tom čo som ho zavesil na strom


Ned, 23.11.2008, 23:30
Profil
Čumil

Registrovaný: Str, 12.09.2018, 9:25
Príspevky: 1
Odpoveď s citáciou
Caute
!!! prosim info ci poznate odbornika co skontroluje vstrekovacie cerpadlo nie len mechanicku cast ale aj s elektronikou? !!!

mam rovnaky problem ako pisal liskal - po nastartovani 1,9D motor nejde do otacok, ma nepravidelny chod, kolisu otacky a svieti kontrolka zhavenia.
Tuto chybu sa zatial nepodarilo odstranit. Riesim to tak ze nazhavim motor a naslede vypnem zapalovanie a po otoceni kluca do polohy zhavenia do 3 s. nastartujem - motor bezi normalne.
Snazil som sa tuto zavadu riesit preslo to niekolko servisov boli vymenene trysky, cidla teploty, zhavice, az nakoniec sa podarilo majstrom vyskratovat riadiacu jednotku takze bola vymenena aj riadiaca jednotka. problem stale pretrvava.

Dalsie skusenosti s 1,9D.
- tratila sa voda - prasknute tesnenie pod hlavou
- chladiaci system brutalne natlakovany - prasknute tesnenie pod hlavou druhy krat. bola skontrolovana rovinnost hlavy a bloku motora s vysledkom v norme ale aj tak som dal hlavu prebrusit
- v zime neslo nastartovat - boli namontovane nespravne "pomale" zhavice vymene za "rychle" + vymemenene relatko zhavenia s dlhsou dobou zopnutia

Najnovsi problem motor ma vysoku dymivost, ma podstatne nizsi vykon, na volnobeh kolisu otacky.
Zatial boli skontrolovane trysky, ocistene sanie, tlaky vo valcoch. Dalsi krok je vstrekovacie cerpadlo ktoreho sucastou je elektronika.

!!! prosim info ci poznate odbornika co skontroluje vstrekovacie cerpadlo - nie len mechanicku cast ale aj s elektronikou? !!!

Sumar - na zaklade stale nejakych problemov neodporucam samurai vyrobeny v spanielsku s motorom od Renaultu a cerpadlom od PSA, pricom spotreba sa zasadne nelisi od benzinovej verzie.
dakujem


Str, 12.09.2018, 9:59
Profil
Čumil

Registrovaný: Pon, 27.04.2020, 20:15
Príspevky: 6
Odpoveď s citáciou
Zdravím Vás, chcem sa spýtať, mám komplet podvozok suzuki samurai 1,3 benzín a aj prevodovky a chcem na to použiť motor renault mégane 1,9D 47 kw. Keď použijem celú spojku renault a lamelu zo samurai, tak mi prevodovky sadne na blok, akurát musím trochu upraviť diery, aby to šlo utiahnuť, chcem z toho urobiť traktor, mám ale otázku...
Originál samurai ma na zotrvaku ložisko, kde vojde hriadel prevodovky, na zotrvaku z renault to nie je mám tam urobiť puzdro, aby sa prevodovky navybila? Hriadel prevodovky ktorá ide do spojky je v celku cez celú prevodovku, alebo je to len kúsok? A je v prevodovke pokuskovana ?


Pon, 27.04.2020, 21:02
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Pon, 28.12.2009, 20:22
Príspevky: 1037
Bydlisko: Pezinok Lošonec
Odpoveď s citáciou
Ahoj Riešil som podobný problém keď som chcel jeden motor nasadiť na jednu prevodovku no Pohorel som práve na tom ze ta prevodovka nemala uloženie v kluke
Takže som nevedel zaistiť že bude prevodovka a motor v jednej osi tak som to vzdal pretože v domácich podmienkach by to bolo asi nemozne tak aby to vydržalo funkcne

_________________
Jeep zj 4.0 1994
Jeep xj 4.0 H.O.1996
Mazda 323 bf turbo 4wd
Multipla CNG
Ex. Jeep cherokee 2.1
Ex.LKT 81 T
Ex.UKT 6340
Ex .suzuki samurai 1,3 sj510
0904976223


Pon, 27.04.2020, 21:38
Profil
Čumil

Registrovaný: Pon, 27.04.2020, 20:15
Príspevky: 6
Odpoveď s citáciou
Klokan píše:
Ahoj Riešil som podobný problém keď som chcel jeden motor nasadiť na jednu prevodovku no Pohorel som práve na tom ze ta prevodovka nemala uloženie v kluke
Takže som nevedel zaistiť že bude prevodovka a motor v jednej osi tak som to vzdal pretože v domácich podmienkach by to bolo asi nemozne tak aby to vydržalo funkcne


Ahoj, mne sa podarilo spojiť motor a prevodovku a tiež urobiť aj ložisko do zotrvačník, ale nastal problém a to ze spojkovy pedal ma dlhý chod na prázdno a keď sa už ložisko oprie o pritlacak, tak ma veľký odpor a keď ho horko ťažko zmäkne tak iba kúsok a hneď nohu tlači spat a nejde to plynule... neviem ako to vyriešiť... motor renault F8Q prevodovka samurai 5 stupňov. Mam tam pritlacak a zotrvak z motora a lamela je zo samurai kvôli drážka...
Vie mi niekto poradiť?


Štv, 21.04.2022, 7:40
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 23 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron