Dnes je štvrtok 17. júla 2025, meniny má Bohuslav a zajtra Kamila
Autor |
Správa |
traktoristaa
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 10.06.2010, 20:24 Príspevky: 295 Bydlisko: Piestany
|
romo11 píše: S gumami sú niekedy spojené záhady. Keď som mal Gallopera mal som dve sady. Elektróny so zimnými gumami ťahali stále doprava. Keď som prehodil predné za zadné, alebo ľavé za pravé stále to ťahalo doprava. Keď som dal plecháče s MT tak auto išlo krásne rovno. Túto záhadu sa mi nepodarilo rozlúsknuť, auto išlo pred 2 rokmi preč.
V diskoch by to nemalo byt. Dost zavisi od tvaru dezenu.
|
Štv, 24.11.2011, 20:56 |
|
 |
romo11
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25 Príspevky: 1805 Bydlisko: Bratislava
|
traktoristaa: bohužiaľ to už nerozlúštim, ale chcel som tým dať na vedomie že nemusí byť vždy problém v geometrii a vôlach na náprave a môže to robiť psie kusy  )
_________________ Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG
|
Štv, 24.11.2011, 21:02 |
|
 |
danben7
Čumil
Registrovaný: Sob, 17.08.2013, 7:15 Príspevky: 4
|
Som tu nový.Kúpil som samíka,vin JSA0SJ80V00100312,v TP je SJ 50V/VX,IČM G13BA,51KW s katalizátorom.Tiež mi roztriaslo po nabehnutí na nerovnosť prednú nápravu.Vyriešilo sa to dotiahnutím vôle v skrinke riadenia.Je to pružínový podvozok bez tlmiča riadenia.Keďže je maximálne zachovalý/posledný model,aspoň si myslím/,plánujem si ho dať do poriadku/bezpečnosť/.Stále mi ale podvozok -pláva-.Chcel som meniť predné tlmiče,neviem zohnať ,len originál v Suzuki-ks-210€.Sú to tlmiče so spodným-tanierom-,kde dosadá pružina.Potreboval by som -machra-čo by sa na to pozrel-LC,RS,RA,PT,RV.Po dohode dôjdem.Najbližšie budem na vebe zajtra po 21,00hod.Určite sa dohodneme,vďaka.
|
Pon, 19.08.2013, 21:58 |
|
 |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4321 Bydlisko: ZA
|
janoma1 píše: mne to robil tlmic riadenia velky omyl nekontrolovatelne roztrasenie auta, inak aj DEATH WOBBLE - je situácia, kedy sa vlastná frekvencia kmitov dostane do rezonancie s nejakou inou a s každým ďalším nárazom sa amplitúda zväčšuje. Vždy sú k tomu potrebné dve (a viac) voľných miest. Častá kombinácia sú zvislé čapy plus panhardka, alebo čapy riadenia plus niečo iné, uloženia ramien... ale aj kolesové ložiská alebo zlé disky...ale VŽDY minimálne dve veci. Tlmič riadenia v tomto prípade NEHRÁ ŽIADNU ÚLOHU okrem čiastočného zakrytia iného problému. Na ceste musí riadenie fungovať rovnako s tlmičom aj bez. Popísalo sa o tom tisíce príspevkov na snáď všetkých off fórach sveta
|
Pon, 19.08.2013, 22:29 |
|
 |
danben7
Čumil
Registrovaný: Sob, 17.08.2013, 7:15 Príspevky: 4
|
Panhardka to určite nie ja.Skôr zvislé čapi riadenia.Mechanik vravel,že sú tam len púzdra,nie ložiská. Pravá strana je trocha volnejšia,bude oprava nákladná?
|
Pon, 19.08.2013, 22:43 |
|
 |
samurai303
Učeň
Registrovaný: Str, 27.11.2013, 19:07 Príspevky: 55
|
Caute mam tento isty problem ale niekdedy ked prejdem cez nerovnost na ceste tak je vsetko v poriadkku ale ked si samik zmysli tak musim prudko zabrzdit a potom ist max 20km/h este som to neriesil ale casom sa idem pustit do go prednej napravy len musia byt financie  a uvidim co potom
_________________ Suzuki Samurai 1,6 OffRoad
|
Pia, 04.04.2014, 7:48 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|