4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
zadný difer.samík http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=143&t=13516 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | fireman1 [ Pon, 15.08.2011, 18:07 ] |
Predmet príspevku: | zadný difer.samík |
Ahojte,nemá niekto skúsenosti zo zadným samosvorným difer. na samurai 413 bez uzávierky? ten môj sa správa ako stále otvorený.A vraj sa dá vnútri difer.nastaviť nejakými podložkami aby bol ,,tuhší".vopred vďaka. |
Autor: | MIrec01 [ Pon, 15.08.2011, 22:40 ] |
Predmet príspevku: | |
Ale mas seriovi dif ci dorabany alebo kupeny |
Autor: | bado [ Pon, 15.08.2011, 23:02 ] |
Predmet príspevku: | |
blbost, žiadne podložky fungovať nebudú, akurát to celé tým tlakom rozhasíš.. jedine čo je tak vymeniť planétové ozubenie za kolíkový člen ![]() alebo niečo manuálne ovládateľné.. (calmini LSD) ![]() alebo tretia možnosť, ale len na terén je 100% lock, ktorý sa vypnúť nedá.. ![]() minispool od dgtuning.com - to je tvrdá "spojka" polosí |
Autor: | fireman1 [ Uto, 16.08.2011, 6:47 ] |
Predmet príspevku: | |
Dif.mám sériový,ale je už asi vybehaný tak obe zadné kolesá hrabú len v idealnej rovine-trocha viac záberu alebo náklonu a hrabe len jebno koleso,pri dif. so zvýšenou svornosťou by to malo dlhšie držať zavreté nie?Ja len či sa nedá takýto dif. nejak zrepasovať,naštelovať aby dlhšie ostal zavrety-zatial dakujem |
Autor: | sarvi [ Uto, 16.08.2011, 20:36 ] |
Predmet príspevku: | |
no ja ti neviem ale nefunguje diferak prave tak ze sa pretaca koleso na ktore je najmensi odpor? zatazenie? |
Autor: | Tunki [ Uto, 16.08.2011, 20:55 ] |
Predmet príspevku: | |
Sarvi čítaj ho poriadne! ..... On tu od začiatku píše o samosvornom dife. Apropó ..... Samuraj mal aj samoser??? ![]() |
Autor: | bado [ Uto, 16.08.2011, 20:58 ] |
Predmet príspevku: | |
nemal urcite, bud bol lock na uzsej naprave alebo na jednotkovom motore, alebo klasika otvoreny diff. fireman, niekde som videl na webe spravenu zadnu rucnu brzdu, ale paku na kazde koleso zvlast.. ak ti to pomoze ![]() |
Autor: | sarvi [ Str, 17.08.2011, 17:38 ] |
Predmet príspevku: | |
Hups - diky za postrech, nejak mi to trochu uslo, jak skoro pred piatimy rokmy ![]() ![]() ![]() |
Autor: | fireman1 [ Str, 17.08.2011, 20:17 ] |
Predmet príspevku: | |
Ďakujem za postrehy s tou ručnou brzdou rozmýšlam už dlhšie,ale teraz si ma dostal do pomykova-som v tom že samik ma oba dif.so zvýšenou svornosťou alebo sa mýlim? |
Autor: | bado [ Str, 17.08.2011, 20:46 ] |
Predmet príspevku: | |
nema, je to otvoreny dif., 4 planetove kolesa. inak, dalsia, najlacnejsia volba trvaleho locku je zavarit to tymto spôsobom.. co je ale len na terén a len na zadnú nápravu.. .. o tom, ci to ale funguje, neviem ![]() ![]() |
Autor: | sarvi [ Str, 17.08.2011, 21:44 ] |
Predmet príspevku: | |
hej take nieco urobyli raz na lade v jednom programe na Discovery aby mohli prekonavat teren a naklony ![]() |
Autor: | fireman1 [ Štv, 18.08.2011, 13:04 ] |
Predmet príspevku: | |
-bado- ďakujem Ti za rady,sú pre mňa užitočné.Skôr bude asi jednoduhšie zohnať úzku napravu s uzávierkou a prehodiť brzdy-ak sa to dá.prajem všetkým pekný deň. |
Autor: | pneukaktus [ Štv, 18.08.2011, 13:24 ] |
Predmet príspevku: | |
niektore vitari mali samoser od vyroby, pravdepodobne by sa mal dat pouzit aj do samca. |
Autor: | bado [ Štv, 18.08.2011, 21:04 ] |
Predmet príspevku: | |
tie uzke napravy nedavaj, su tam slabe polosi, polames to ako nič, ak tam dáš T3ky. a tá uzávierka tiež nevydržala veľa.. večšinou bude zodratá. |
Autor: | sarvi [ Štv, 18.08.2011, 21:20 ] |
Predmet príspevku: | |
s tou uzaverou suhlasim ale neviem nic o tich slabych poloosach, mam tam T3 a idu pekne a taky Radek z CZ fora neda na litra, ako celok dopustit a na svojom ma ties T3 |
Stránka 1 z 2 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |