Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Štv, 30.05.2024, 9:02
Dnes je štvrtok 30. mája 2024, meniny má Ferdinand a zajtra Petronela, Petrana




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 30 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2
 G13A (47kW) zdvihnutie výkonu - Samurai 
Autor Správa
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 14.07.2008, 14:10
Príspevky: 223
Bydlisko: BB
Odpoveď s citáciou
Poslať 
na ceskom fore si karbec z favoritu velmi pochvaluju, ked sa dobre vyladi vykon ide hore a spotreba sa znizi, da sa vybavit tak, ze chlapovi posles karbec a on ti ho naladi akurat pre samca a posle spat, original karburator sa skor ci neskor dosere a je lahsie prerobit to na favo
1.3 zo swifta sa da pouzit, tam treba upravit vanu a sanie oleja

_________________
Samurai > Jimny > Vitara


Sob, 03.09.2011, 22:02
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 10.01.2008, 23:34
Príspevky: 2183
Bydlisko: Prakovce, Myjava a Vrbové
Odpoveď s citáciou
Poslať 
EE :-D Karbec z fáčka :-D . Nedaj si to ani za svet. Len kúp normálne chodiaci motor z vitarky. Nasáčkovať to do samca je v podstate malina a zapojenie je banalita. Mirec01 ti povysvetľuje.

A Samec sa ti bude stavať na zadné :twisted:

_________________
ARO m461 2.5TD CactusEdition .... Trooper 2.2TD (RIP)
.... alebo ....
*Čo z auta odpadáva ,to tam nepatrí*


Sob, 03.09.2011, 22:12
Profil
koumák

Registrovaný: Pia, 28.12.2007, 0:25
Príspevky: 1358
Bydlisko: Banska Bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Zhruba som si precital očo ide heh

Prerabka 1,3i na karbec je strata zhruba 300cm3 cize bude stoho jedno liter a to zrejme nechces ma to kopec problemov 1,3i je tlacena vysokotlakom a karbec je tlaceny vaku ovov pumpov cize je problem ze bude preplavovat cize furt daky problem.

Naj je riesit druhy motor 1,6i 2,0i vsetko 16V je to od 1,3 na neporovnanie nizsia spotreba paliva ci na ceste ci v terene ja som sa nachodil z privesom a 1.6 16V a super vzdy spom spravil spotrebu okolo 5 az 6L /100km

Ale tym ze tam capnes druhy motor este nic nekonci treba upravit spojku kedze zotrvacnik ostava samurajacky a aj prevodovka treba tam osadit keremiku a to neni lacny spas da sa jazdit aj na klasike akurat ze ten vykon uz nevie dostatocne preniest a bude horet a zbytocne ti dokruti pritlacak nebodaj aj zotrvacnik

Ked motor tak z Vitari a z HU a z jazdenej lestenky aj z kablovackov chladicom a riadiacov jednotkov mna to cele komplet aj z alterantorom zbernym a vsetkym moznym vislo na 450€ treba sa dojst kuk ako to je spravne spojeny motor z preodovkov neni tam treba robit ziadnu prirubu

A co sa tika zakonosti noo pred upravov si sprav STk ta ti plati dva roky a mozes jazdit a malo ktori prislusnik sa vizna ci je tam 1,3 1,6 2,0 stk je druha vec ale tam su normi pre CO2 a to sa da tiez krasne ojebabrit

_________________
viewtopic.php?f=4&t=3491&hilit=moj+samik
viewtopic.php?t=9904&postdays=0&postorder=asc&start=0
Nerob si starosti s tým, čo si o tebe myslia iní. Tí majú dost
starostí s tým, čo si o nich myslíš ty.


Ned, 04.09.2011, 9:16
Profil ICQ
Koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 04.10.2007, 18:35
Príspevky: 179
Bydlisko: raz tam zas tam..
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Mirec palivove cerp. si dal z Vitari ci z niecoho ineho..? to vitaracke je ked sa nemylim priamo v nadrzi..

_________________
SUSHI SAMURAI ;) -momentalne v revizii
http://www.AviatorShop.eu -profesionalne, modularne drziaky RAM MOUNT pre iPhone, iPad a ine tablety


Ned, 04.09.2011, 10:20
Profil
koumák

Registrovaný: Pia, 28.12.2007, 0:25
Príspevky: 1358
Bydlisko: Banska Bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
supik píše:
Mirec palivove cerp. si dal z Vitari ci z niecoho ineho..? to vitaracke je ked sa nemylim priamo v nadrzi..


Palivove ceprado je Mercedes G mimo nadrze kedze som mal stym furt problem a prerobil som palivovi sytem zo 6 rurky na 8mm

_________________
viewtopic.php?f=4&t=3491&hilit=moj+samik
viewtopic.php?t=9904&postdays=0&postorder=asc&start=0
Nerob si starosti s tým, čo si o tebe myslia iní. Tí majú dost
starostí s tým, čo si o nich myslíš ty.


Ned, 04.09.2011, 10:27
Profil ICQ
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 14.07.2008, 14:10
Príspevky: 223
Bydlisko: BB
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ale on ma motor G13A co je verzia s karburatorom a co je horsie pravdepodobne je to riadeny karburator cize to ma lambdu aj katalyzator, pokial ide tak fajn, ale ked zacne haprovat tak to vacsina ludi prerobi lebo dat to do kopy vie len malokto

_________________
Samurai > Jimny > Vitara


Ned, 04.09.2011, 12:01
Profil WWW
Ťažký Profík

Registrovaný: Sob, 14.05.2011, 7:40
Príspevky: 285
Bydlisko: TT kraj stred
Odpoveď s citáciou
Poslať 
To Syfon: Ano mam G13A je to karburator ale bez katu. Hovoris teda ze ta 1.3 karburatorova ked sa zacne sypat tak je to tazko liecitelne? Neviem ci je to realny udaj ale na tachometri mam cca 30tis km a rok vyroby je to 88. tak neviem. na ujdene KM je to este mladík, no vek nezatajis.

motor po studenom starte chvilku koktavy (minutka jazdy a je to OK) a este jedna vec nepatral som zatial po tom, ale ked zapnem svetla tak sa mi dvihne volnobeh na otacky okolo 1800.

podla vsetkeho ma fakt zacala ta 1.6 lakat, a ked je to uprava do 500eur tak to je ozaj parada.... len ten otaznik ze to neni papierovo košer.

_________________
Samurai 88: motor G16A (Vitara) + servo
Mazda 3 Z6 2007

rozpredávam vitaru 1,6 16V 5D 97


Ned, 04.09.2011, 22:11
Profil
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 14.07.2008, 14:10
Príspevky: 223
Bydlisko: BB
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ja mam striekacku takze uplne osobnu skusenost nemam, ale vela ludi ma problemy s origo karburatormi, su dost komplikovane a podla toho co som sa docital tak skor ci neskor kazdy karbec odide. Ked som kupoval samca tak sme boli pozriet jedneho karburatoroveho, vraj mal nabehanych 50 tisic, no vacsina podtlakov bola nefunkcna, sice siel celkom dobre spotrebu mi majitel nechcel prezradit :) Aj ked kuknem nejakeho samika z US snad vsetky su prerobene na weber karb.
Este som nasiel par tem z ceskeho fora ohladom karburatora z favorita, je toho dost, ale tak precitaj a sam uvidis :)
http://www.offroadforum.cz/viewtopic.php?f=16&t=13701
http://www.offroadforum.cz/viewtopic.php?f=16&t=4058
http://offroadforum.cz/viewtopic.php?f=16&t=22071

_________________
Samurai > Jimny > Vitara


Ned, 04.09.2011, 22:35
Profil WWW
Ťažký Profík

Registrovaný: Sob, 14.05.2011, 7:40
Príspevky: 285
Bydlisko: TT kraj stred
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No silno som študoval. Po tom co som cital je to tak 1:1 pre a proti karburatoru z fava. BTW sice som mal velke nutkanie, ale nakoniec som si rozmyslel ze tu vymenu za 1.6neurobim. Za tie komplikacie z STK atd mi to nestoji.

rozhodol som sa takto, zakial stary karbec funguje necham ho dozit, neplanujem sa samika tak skoro zbavit, takze si ma to urcite pocka. Tym padom mam cas zohnat si potrebny material na moju verziu.

konkretne jednobod z swifta 1.3, vcetne palivoveho cerpadla, riadiacej jednotky, celej motorovej elektriky a lamdy.

ozivit swiftovu elektriku je maso, ale uz som to raz uspesne robil. Nikdy som nemal vztah k favom a ten ich motor mi nejaky zazracny nepride. Furt je to len skodovica. A japonec je japonec.

Zatial postaci novy vyfuk, sportovy filter, nove sviecky k nim nove kable k rozdelovacu, inducka sa mi zo swifta doma vala. Necakam ze sa bude samik brat na zadne, no robim si to pre seba tak to chcem mat v najlepsom moznom stave nech sa samik dozije co najviac. A zimne vecery su dlhe.

_________________
Samurai 88: motor G16A (Vitara) + servo
Mazda 3 Z6 2007

rozpredávam vitaru 1,6 16V 5D 97


Pon, 12.09.2011, 13:28
Profil
Ťažký Profík

Registrovaný: Sob, 14.05.2011, 7:40
Príspevky: 285
Bydlisko: TT kraj stred
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Dnes som sa dostal k tlakomeru kompresneho pomeru.
Na všetkých valcoch som nameral 6atm. :smt022 :smt022 podla dieleneskej priučky som vycital ze by to malo byt okolo 11-12

Uz mi je uplne jasny ten slaby vykon.

Teraz otazka. Kupit cely taky isty motor 1,3 alebo investovat do prekružkovania, repasu hlavy z ventylmi? prip vymeny piestov a lozisk. Obavam sa ze ked kupim druhy motor tak to bude zase vreco zajacov a aby som nemal doma 2x rovnaky vydychuty motor.

BTW motor startuje dobre, aj chod ma pravidelny, do otačok sa berie, len mu proste chyba vykon... ten pravidelny chod bude sposobeny najskorej tym ze su vsetky valce vydychnute rovnako...

_________________
Samurai 88: motor G16A (Vitara) + servo
Mazda 3 Z6 2007

rozpredávam vitaru 1,6 16V 5D 97


Pon, 10.10.2011, 21:49
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40
Príspevky: 2031
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
6 bar na studenom motore je podľa mňa v pohode, a 11-12 ? to by bol iný kompresor

_________________
Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4


Uto, 11.10.2011, 5:12
Profil WWW
Ťažký Profík

Registrovaný: Sob, 14.05.2011, 7:40
Príspevky: 285
Bydlisko: TT kraj stred
Odpoveď s citáciou
Poslať 
meral som to na zahriatom, na pracovnu teplotu

a k tym tlakom
Kód:
http://www.samurai.terenaky.cz/technika/datanastavenimotor.htm

_________________
Samurai 88: motor G16A (Vitara) + servo
Mazda 3 Z6 2007

rozpredávam vitaru 1,6 16V 5D 97


Uto, 11.10.2011, 8:13
Profil
koumák

Registrovaný: Pia, 28.12.2007, 0:25
Príspevky: 1358
Bydlisko: Banska Bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
KIRA píše:
Dnes som sa dostal k tlakomeru kompresneho pomeru.
Na všetkých valcoch som nameral 6atm. :smt022 :smt022 podla dieleneskej priučky som vycital ze by to malo byt okolo 11-12

Uz mi je uplne jasny ten slaby vykon.

Teraz otazka. Kupit cely taky isty motor 1,3 alebo investovat do prekružkovania, repasu hlavy z ventylmi? prip vymeny piestov a lozisk. Obavam sa ze ked kupim druhy motor tak to bude zase vreco zajacov a aby som nemal doma 2x rovnaky vydychuty motor.

BTW motor startuje dobre, aj chod ma pravidelny, do otačok sa berie, len mu proste chyba vykon... ten pravidelny chod bude sposobeny najskorej tym ze su vsetky valce vydychnute rovnako...



skus autostangl.sk ty predavaju GC kruzky na suzuki

_________________
viewtopic.php?f=4&t=3491&hilit=moj+samik
viewtopic.php?t=9904&postdays=0&postorder=asc&start=0
Nerob si starosti s tým, čo si o tebe myslia iní. Tí majú dost
starostí s tým, čo si o nich myslíš ty.


Uto, 11.10.2011, 10:48
Profil ICQ
Ťažký Profík

Registrovaný: Sob, 14.05.2011, 7:40
Príspevky: 285
Bydlisko: TT kraj stred
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No páni, tak výmenu mám za sebou:

-piestnych krúžkov,
-tesnenia pod hlavou
-pod sanim
-pod karburatorom
-pod zvodami
-gufera na vačke
-o kruzkov na rozdelovaci
-vanu som nalepil na silikon
-tesnenie benzinovej pumpy
-tesnenia dierkov ventilov
-filtre
-olej
-chladiaca zmes
-sviecky
-palivovy filter

výfuk este stale neprisiel (utorok ocakavam UPSku) no auto ma uz teraz podstatne lepsší výkon než doteraz. a to mám provizorne namontovany len prvý tlmič výfuku ktorý je totálne zhrdzavený

Prosba nasledovná
na samuraia 47kW 1,3 karburator. rv. okolo 88

uz pri rozoberani som si vsimol, ze tie tenke hadicky co su na karburatore uz niekto vylepsoval. (je tam Téčko z ktoreho je jedna hadička ucvaknutá, dalsie 2 vyvody su spojene uplne inou hadickou). Motor uz ide na 100% aj za studena aj za tepla, napriek nezapojenym niektorym hadickam, no rad by som to mal naporiadku.


no secteno podtrzeno potrebujem aspon podrobnejsie fotky karburatora z kazdej strany aby som to dal doporiadku z novymi hadickami. BTW mam moznost si pozicat podtlakomer no uprimne neviem kde mam co merat a ake hodnoty su tie spravne. Dielenska priucka v tomto smere sklamala, lebo je v nej popisany odlisny karburator nez mam ja.


Prip nemate niekto nejaku dokundamentaciu k tomuto karburatoru.


konkretne ide o tento karburator http://www.samurai.terena...izator/karburator13/1.jpg

_________________
Samurai 88: motor G16A (Vitara) + servo
Mazda 3 Z6 2007

rozpredávam vitaru 1,6 16V 5D 97


Str, 12.10.2011, 23:15
Profil
Ťažký Profík

Registrovaný: Sob, 14.05.2011, 7:40
Príspevky: 285
Bydlisko: TT kraj stred
Odpoveď s citáciou
Poslať 
to tu vazne nie je nikto, kto by mal samuraia z karburatorom?

_________________
Samurai 88: motor G16A (Vitara) + servo
Mazda 3 Z6 2007

rozpredávam vitaru 1,6 16V 5D 97


Pon, 26.12.2011, 13:07
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 30 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: