Dnes je štvrtok 30. mája 2024, meniny má Ferdinand a zajtra Petronela, Petrana
G13A (47kW) zdvihnutie výkonu - Samurai
Autor |
Správa |
Syfon
Frajer
Registrovaný: Pon, 14.07.2008, 14:10 Príspevky: 223 Bydlisko: BB
|
na ceskom fore si karbec z favoritu velmi pochvaluju, ked sa dobre vyladi vykon ide hore a spotreba sa znizi, da sa vybavit tak, ze chlapovi posles karbec a on ti ho naladi akurat pre samca a posle spat, original karburator sa skor ci neskor dosere a je lahsie prerobit to na favo
1.3 zo swifta sa da pouzit, tam treba upravit vanu a sanie oleja
_________________ Samurai > Jimny > Vitara
|
Sob, 03.09.2011, 22:02 |
|
|
Tunki
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 10.01.2008, 23:34 Príspevky: 2183 Bydlisko: Prakovce, Myjava a Vrbové
|
EE Karbec z fáčka . Nedaj si to ani za svet. Len kúp normálne chodiaci motor z vitarky. Nasáčkovať to do samca je v podstate malina a zapojenie je banalita. Mirec01 ti povysvetľuje.
A Samec sa ti bude stavať na zadné
_________________ ARO m461 2.5TD CactusEdition .... Trooper 2.2TD (RIP) .... alebo .... *Čo z auta odpadáva ,to tam nepatrí*
|
Sob, 03.09.2011, 22:12 |
|
|
MIrec01
koumák
Registrovaný: Pia, 28.12.2007, 0:25 Príspevky: 1358 Bydlisko: Banska Bystrica
|
Zhruba som si precital očo ide heh
Prerabka 1,3i na karbec je strata zhruba 300cm3 cize bude stoho jedno liter a to zrejme nechces ma to kopec problemov 1,3i je tlacena vysokotlakom a karbec je tlaceny vaku ovov pumpov cize je problem ze bude preplavovat cize furt daky problem.
Naj je riesit druhy motor 1,6i 2,0i vsetko 16V je to od 1,3 na neporovnanie nizsia spotreba paliva ci na ceste ci v terene ja som sa nachodil z privesom a 1.6 16V a super vzdy spom spravil spotrebu okolo 5 az 6L /100km
Ale tym ze tam capnes druhy motor este nic nekonci treba upravit spojku kedze zotrvacnik ostava samurajacky a aj prevodovka treba tam osadit keremiku a to neni lacny spas da sa jazdit aj na klasike akurat ze ten vykon uz nevie dostatocne preniest a bude horet a zbytocne ti dokruti pritlacak nebodaj aj zotrvacnik
Ked motor tak z Vitari a z HU a z jazdenej lestenky aj z kablovackov chladicom a riadiacov jednotkov mna to cele komplet aj z alterantorom zbernym a vsetkym moznym vislo na 450€ treba sa dojst kuk ako to je spravne spojeny motor z preodovkov neni tam treba robit ziadnu prirubu
A co sa tika zakonosti noo pred upravov si sprav STk ta ti plati dva roky a mozes jazdit a malo ktori prislusnik sa vizna ci je tam 1,3 1,6 2,0 stk je druha vec ale tam su normi pre CO2 a to sa da tiez krasne ojebabrit
_________________viewtopic.php?f=4&t=3491&hilit=moj+samikviewtopic.php?t=9904&postdays=0&postorder=asc&start=0 Nerob si starosti s tým, čo si o tebe myslia iní. Tí majú dost starostí s tým, čo si o nich myslíš ty.
|
Ned, 04.09.2011, 9:16 |
|
|
supik
Koumák
Registrovaný: Štv, 04.10.2007, 18:35 Príspevky: 179 Bydlisko: raz tam zas tam..
|
Mirec palivove cerp. si dal z Vitari ci z niecoho ineho..? to vitaracke je ked sa nemylim priamo v nadrzi..
_________________SUSHI SAMURAI -momentalne v revizii http://www.AviatorShop.eu -profesionalne, modularne drziaky RAM MOUNT pre iPhone, iPad a ine tablety
|
Ned, 04.09.2011, 10:20 |
|
|
MIrec01
koumák
Registrovaný: Pia, 28.12.2007, 0:25 Príspevky: 1358 Bydlisko: Banska Bystrica
|
supik píše: Mirec palivove cerp. si dal z Vitari ci z niecoho ineho..? to vitaracke je ked sa nemylim priamo v nadrzi..
Palivove ceprado je Mercedes G mimo nadrze kedze som mal stym furt problem a prerobil som palivovi sytem zo 6 rurky na 8mm
_________________viewtopic.php?f=4&t=3491&hilit=moj+samikviewtopic.php?t=9904&postdays=0&postorder=asc&start=0 Nerob si starosti s tým, čo si o tebe myslia iní. Tí majú dost starostí s tým, čo si o nich myslíš ty.
|
Ned, 04.09.2011, 10:27 |
|
|
Syfon
Frajer
Registrovaný: Pon, 14.07.2008, 14:10 Príspevky: 223 Bydlisko: BB
|
ale on ma motor G13A co je verzia s karburatorom a co je horsie pravdepodobne je to riadeny karburator cize to ma lambdu aj katalyzator, pokial ide tak fajn, ale ked zacne haprovat tak to vacsina ludi prerobi lebo dat to do kopy vie len malokto
_________________ Samurai > Jimny > Vitara
|
Ned, 04.09.2011, 12:01 |
|
|
KIRA
Ťažký Profík
Registrovaný: Sob, 14.05.2011, 7:40 Príspevky: 285 Bydlisko: TT kraj stred
|
To Syfon: Ano mam G13A je to karburator ale bez katu. Hovoris teda ze ta 1.3 karburatorova ked sa zacne sypat tak je to tazko liecitelne? Neviem ci je to realny udaj ale na tachometri mam cca 30tis km a rok vyroby je to 88. tak neviem. na ujdene KM je to este mladík, no vek nezatajis.
motor po studenom starte chvilku koktavy (minutka jazdy a je to OK) a este jedna vec nepatral som zatial po tom, ale ked zapnem svetla tak sa mi dvihne volnobeh na otacky okolo 1800.
podla vsetkeho ma fakt zacala ta 1.6 lakat, a ked je to uprava do 500eur tak to je ozaj parada.... len ten otaznik ze to neni papierovo košer.
_________________ Samurai 88: motor G16A (Vitara) + servo Mazda 3 Z6 2007
rozpredávam vitaru 1,6 16V 5D 97
|
Ned, 04.09.2011, 22:11 |
|
|
Syfon
Frajer
Registrovaný: Pon, 14.07.2008, 14:10 Príspevky: 223 Bydlisko: BB
|
Ja mam striekacku takze uplne osobnu skusenost nemam, ale vela ludi ma problemy s origo karburatormi, su dost komplikovane a podla toho co som sa docital tak skor ci neskor kazdy karbec odide. Ked som kupoval samca tak sme boli pozriet jedneho karburatoroveho, vraj mal nabehanych 50 tisic, no vacsina podtlakov bola nefunkcna, sice siel celkom dobre spotrebu mi majitel nechcel prezradit Aj ked kuknem nejakeho samika z US snad vsetky su prerobene na weber karb.
Este som nasiel par tem z ceskeho fora ohladom karburatora z favorita, je toho dost, ale tak precitaj a sam uvidis
http://www.offroadforum.cz/viewtopic.php?f=16&t=13701
http://www.offroadforum.cz/viewtopic.php?f=16&t=4058
http://offroadforum.cz/viewtopic.php?f=16&t=22071
_________________ Samurai > Jimny > Vitara
|
Ned, 04.09.2011, 22:35 |
|
|
KIRA
Ťažký Profík
Registrovaný: Sob, 14.05.2011, 7:40 Príspevky: 285 Bydlisko: TT kraj stred
|
No silno som študoval. Po tom co som cital je to tak 1:1 pre a proti karburatoru z fava. BTW sice som mal velke nutkanie, ale nakoniec som si rozmyslel ze tu vymenu za 1.6neurobim. Za tie komplikacie z STK atd mi to nestoji.
rozhodol som sa takto, zakial stary karbec funguje necham ho dozit, neplanujem sa samika tak skoro zbavit, takze si ma to urcite pocka. Tym padom mam cas zohnat si potrebny material na moju verziu.
konkretne jednobod z swifta 1.3, vcetne palivoveho cerpadla, riadiacej jednotky, celej motorovej elektriky a lamdy.
ozivit swiftovu elektriku je maso, ale uz som to raz uspesne robil. Nikdy som nemal vztah k favom a ten ich motor mi nejaky zazracny nepride. Furt je to len skodovica. A japonec je japonec.
Zatial postaci novy vyfuk, sportovy filter, nove sviecky k nim nove kable k rozdelovacu, inducka sa mi zo swifta doma vala. Necakam ze sa bude samik brat na zadne, no robim si to pre seba tak to chcem mat v najlepsom moznom stave nech sa samik dozije co najviac. A zimne vecery su dlhe.
_________________ Samurai 88: motor G16A (Vitara) + servo Mazda 3 Z6 2007
rozpredávam vitaru 1,6 16V 5D 97
|
Pon, 12.09.2011, 13:28 |
|
|
KIRA
Ťažký Profík
Registrovaný: Sob, 14.05.2011, 7:40 Príspevky: 285 Bydlisko: TT kraj stred
|
Dnes som sa dostal k tlakomeru kompresneho pomeru.
Na všetkých valcoch som nameral 6atm. podla dieleneskej priučky som vycital ze by to malo byt okolo 11-12
Uz mi je uplne jasny ten slaby vykon.
Teraz otazka. Kupit cely taky isty motor 1,3 alebo investovat do prekružkovania, repasu hlavy z ventylmi? prip vymeny piestov a lozisk. Obavam sa ze ked kupim druhy motor tak to bude zase vreco zajacov a aby som nemal doma 2x rovnaky vydychuty motor.
BTW motor startuje dobre, aj chod ma pravidelny, do otačok sa berie, len mu proste chyba vykon... ten pravidelny chod bude sposobeny najskorej tym ze su vsetky valce vydychnute rovnako...
_________________ Samurai 88: motor G16A (Vitara) + servo Mazda 3 Z6 2007
rozpredávam vitaru 1,6 16V 5D 97
|
Pon, 10.10.2011, 21:49 |
|
|
marisko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2031 Bydlisko: Košice
|
6 bar na studenom motore je podľa mňa v pohode, a 11-12 ? to by bol iný kompresor
_________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4
|
Uto, 11.10.2011, 5:12 |
|
|
KIRA
Ťažký Profík
Registrovaný: Sob, 14.05.2011, 7:40 Príspevky: 285 Bydlisko: TT kraj stred
|
meral som to na zahriatom, na pracovnu teplotu
a k tym tlakom Kód: http://www.samurai.terenaky.cz/technika/datanastavenimotor.htm
_________________ Samurai 88: motor G16A (Vitara) + servo Mazda 3 Z6 2007
rozpredávam vitaru 1,6 16V 5D 97
|
Uto, 11.10.2011, 8:13 |
|
|
MIrec01
koumák
Registrovaný: Pia, 28.12.2007, 0:25 Príspevky: 1358 Bydlisko: Banska Bystrica
|
KIRA píše: Dnes som sa dostal k tlakomeru kompresneho pomeru. Na všetkých valcoch som nameral 6atm. podla dieleneskej priučky som vycital ze by to malo byt okolo 11-12 Uz mi je uplne jasny ten slaby vykon. Teraz otazka. Kupit cely taky isty motor 1,3 alebo investovat do prekružkovania, repasu hlavy z ventylmi? prip vymeny piestov a lozisk. Obavam sa ze ked kupim druhy motor tak to bude zase vreco zajacov a aby som nemal doma 2x rovnaky vydychuty motor. BTW motor startuje dobre, aj chod ma pravidelny, do otačok sa berie, len mu proste chyba vykon... ten pravidelny chod bude sposobeny najskorej tym ze su vsetky valce vydychnute rovnako...
skus autostangl.sk ty predavaju GC kruzky na suzuki
_________________viewtopic.php?f=4&t=3491&hilit=moj+samikviewtopic.php?t=9904&postdays=0&postorder=asc&start=0 Nerob si starosti s tým, čo si o tebe myslia iní. Tí majú dost starostí s tým, čo si o nich myslíš ty.
|
Uto, 11.10.2011, 10:48 |
|
|
KIRA
Ťažký Profík
Registrovaný: Sob, 14.05.2011, 7:40 Príspevky: 285 Bydlisko: TT kraj stred
|
No páni, tak výmenu mám za sebou:
-piestnych krúžkov,
-tesnenia pod hlavou
-pod sanim
-pod karburatorom
-pod zvodami
-gufera na vačke
-o kruzkov na rozdelovaci
-vanu som nalepil na silikon
-tesnenie benzinovej pumpy
-tesnenia dierkov ventilov
-filtre
-olej
-chladiaca zmes
-sviecky
-palivovy filter
výfuk este stale neprisiel (utorok ocakavam UPSku) no auto ma uz teraz podstatne lepsší výkon než doteraz. a to mám provizorne namontovany len prvý tlmič výfuku ktorý je totálne zhrdzavený
Prosba nasledovná
na samuraia 47kW 1,3 karburator. rv. okolo 88
uz pri rozoberani som si vsimol, ze tie tenke hadicky co su na karburatore uz niekto vylepsoval. (je tam Téčko z ktoreho je jedna hadička ucvaknutá, dalsie 2 vyvody su spojene uplne inou hadickou). Motor uz ide na 100% aj za studena aj za tepla, napriek nezapojenym niektorym hadickam, no rad by som to mal naporiadku.
no secteno podtrzeno potrebujem aspon podrobnejsie fotky karburatora z kazdej strany aby som to dal doporiadku z novymi hadickami. BTW mam moznost si pozicat podtlakomer no uprimne neviem kde mam co merat a ake hodnoty su tie spravne. Dielenska priucka v tomto smere sklamala, lebo je v nej popisany odlisny karburator nez mam ja.
Prip nemate niekto nejaku dokundamentaciu k tomuto karburatoru.
konkretne ide o tento karburator http://www.samurai.terena...izator/karburator13/1.jpg
_________________ Samurai 88: motor G16A (Vitara) + servo Mazda 3 Z6 2007
rozpredávam vitaru 1,6 16V 5D 97
|
Str, 12.10.2011, 23:15 |
|
|
KIRA
Ťažký Profík
Registrovaný: Sob, 14.05.2011, 7:40 Príspevky: 285 Bydlisko: TT kraj stred
|
to tu vazne nie je nikto, kto by mal samuraia z karburatorom?
_________________ Samurai 88: motor G16A (Vitara) + servo Mazda 3 Z6 2007
rozpredávam vitaru 1,6 16V 5D 97
|
Pon, 26.12.2011, 13:07 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|