4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
G13A (47kW) zdvihnutie výkonu - Samurai http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=143&t=13604 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | KIRA [ Pia, 02.09.2011, 23:56 ] |
Predmet príspevku: | G13A (47kW) zdvihnutie výkonu - Samurai |
Chcel by som zistiť či sa tu o už to niekto pokúšal. Auto mám s ŠPZ takže nejaká prerábka na 1,6z vitarky alebo 1,3GTi čo som sa tu dočítal je pre mňa mimo zákon. Mám skorej v predstave. Neake bežnejšie úpravy ako napr. športové sviečky, ladený výfuk (nie rámus od poliaka - zvuk nejazdí), športový filter, Prípadne zníženie hlavy vyleštenie sacích kanálov, prebrusenia sediel ventilov. O ostrej vačke neuvažujem, ked som sa dočital ze prave 1,3 v samuraiovi sa liši od 1,3 vo swifte prave v tej vačke navrhnutej prave na vyssii krutiaci moment. Este by ma zaujmalo či je výmena karburátora legálna úprava. Dočítal som sa že bez vacsich problémov ide prerobit na karbec z Fáva. no nejako k tomu karbecu nemam doveru. Favo nikdy nebol ziadna raketa a o spotrebe mlčím. Skor ma zaujala uprava čo som videl na swifte. 4rovnake karburatory vedla seba, myslim ze to bolo z neakej motorky prebastlene. A ked to vsetko zhrniem či vôbec taketo dvihanie vykonu ma prakticky zmysel. |
Autor: | Tunki [ Sob, 03.09.2011, 7:46 ] |
Predmet príspevku: | |
Pod kapotu nikto nepozerá. Namontuj tam ten šestnásťventil z Vitary! Také zväčšovanie výkonu motora má zmysel len v prípade, že nevieš prehodiť motor a máš chuť jazdiť od benzínky po benzínku. Objem nijako nenahradíš. |
Autor: | pavol2078 [ Sob, 03.09.2011, 8:02 ] |
Predmet príspevku: | |
samizda ze to nejako prezivas s tymi zakonmi my sme mali v pajere iny motor ako v TP a nic, a ked ides na prepis uz sa cislo motora nekontroluje...keby sa mi mame bat len tohto tak sme radi nie kolies na akych chodime a lsstatnych veci co mame po aute povesane:)ale radsej by som dal ten motor z vitary.... |
Autor: | PeterGRko [ Sob, 03.09.2011, 8:52 ] |
Predmet príspevku: | |
To mate pravdu ze cislo motora nikto nepozera, moze si tam dat motor aj s babety a nikto sa o to starat nebude, ale predstate si ze sa stane vaznejsia nehoda, nedajboze s usmrtenim tak potom sa ukaze ako budu vase poistovne davat od vas ruky prec. Potom nasledovne vlacenie po sudoch a ... Nie ze by som chcel niekoho odradit ale treba aj toto zvazovat. Cest |
Autor: | bado [ Sob, 03.09.2011, 9:24 ] |
Predmet príspevku: | |
vzduchovy filter, vylestene kanaly, 4.2.1 zvody - samo o sebe zmenu nepocitis, ale ked to scitas dokopy, mas na tom aj do 10% vykonu navyse ![]() btw, robi sa aj turbo, aj kompresor ![]() |
Autor: | KIRA [ Sob, 03.09.2011, 10:24 ] |
Predmet príspevku: | |
TO pavol2078: Za svojich mladych cias som komplet generalkoval motorku. Vsetko do povodneho stavu. jedine co som tam nedal bol kryt na retaz a vyletel som z STK. Samozrejme na opravnej som presiel. Uz som bol na viacerych staniciach a neviem ako v inych staniciach ale vsade kde som sa ja dostal tak KONTROLOVALI TYPOVE OZNACENIE MOTORA VZDY. napr ked sa teraz bavime o G13A, seriove cislo mate pravdu uz nikto nepozera. TO Tunki: z vymienanim motora mam skusenosti este ked som mal swifta co je z min 85% ten isty motor. Neviem ci vymena motora nie je aj jednoduksia, nez riesit lestenie vsetkych kanalov a cistenie ventilov a pod... A ked by bol dobry kup tak mozno aj podstatne lacnejsie... PeterGRko: ty si ma spravne pochopil, nechcem malovat certa na stenu, ale uz som neaku tu nehodu zazil (nie mojou vinou) a nechcem to proste riskovat. Keby som to mal len na vozenie v terene tak tam narvem kludne iny motor, ine napravy, velke kola z T3, pevnostne narazniky. ale to nie je moj pripad. Auto mam na vikendove jazdenie a na tych 200-300km mesacne nejako neriesim. (na spotrebu a dlhe jazdy mam dieslove mondeo) TO bado: tie zvody si kde prosim nasiel? google neporadil. |
Autor: | supik [ Sob, 03.09.2011, 10:44 ] |
Predmet príspevku: | |
tu je inspiracia: http://www.lowrangeoffroad.com/index.ph ... l?limit=25 ..tiez som toho nazoru ze vymena by bola efektivnejsia aj ekonomickejsia ale chapem tvoj nazor, mozno ho casom zmenis ![]() |
Autor: | RENSO [ Sob, 03.09.2011, 12:02 ] |
Predmet príspevku: | |
vaščina ludí čo majú pomenené motory a kadejaké nekalé úpravy na autách si STK a EK riešia cez flašku, vždy sa to ešte dá, a ked sa to bez auta neskor nebude dať, tak sa donesie auto a jednoducho sa len pozmení porotokol... oni to už vedia ked im dáš hore do košeli. proste táto zábavka sa bez toho neobíde pokial to chceš mať silou mocou na značkách a taktiež chceš upravovať. ja napríklad mám tiež dalšie autá na bežné jazdenie, dakedy som aj s wranglerom behal bežne, no po zásahoch to mám už len na nutný presun po ceste do terénu a nie do obchodu a tak, tam som upustil z dovodu čo ty píšeš, a plus teraz ich je ako nasratých a na každej križovatke čakajú na niečo nápadné za čo by mohli zobrať papiere alebo najebaťť pokutu.. |
Autor: | RENSO [ Sob, 03.09.2011, 12:04 ] |
Predmet príspevku: | |
alebo to predaj, a kúp niečo silnejšie... toto by som riešil pokial to čo máš neni uplný maznáčik rodiny a máš v nom "položené ruky". |
Autor: | pavol2078 [ Sob, 03.09.2011, 12:08 ] |
Predmet príspevku: | |
som cakal kedy niekto napise nieco ako renso ze to predaj a kup aspon 4liter:D |
Autor: | RENSO [ Sob, 03.09.2011, 12:11 ] |
Predmet príspevku: | |
ale taká Vé osmička je zase o inom ![]() |
Autor: | KIRA [ Sob, 03.09.2011, 13:03 ] |
Predmet príspevku: | |
no je to moj prvy OFF a prave to sa mi na nom paci ze je jednoduchy, maly a hlavne bez strechy a dveri. Je to vyslovene len moja hracka a kupil som ho cca 4mesiace dozadu. Mame v rodine este LJ80 a do toho som sa uz ako decko zalubil, len tam je ten motor ozaj jak z féna. O tie upravy sa zaujmam hlavne pre to, ze vo swifte to bol velmi vdacny motor na upravy a za relativne malo penez sa dalo dosiahnut vela muziky (dodnes prehrzdavene GTicka vyhravaju sprinty) Z vacsich kuskov pokukujem po wranglerovi, ale toho som momentalne neni schopen zaplatit... som rad ze, som kupil panenskeho samika bez uprav na PP, bez toho aby som si uviazal pozicku na krk a aby ostali aj nejake volne $$$ na upravy. este sa spytam takto. v akych cenach su motory z vitary. Pre porovnanie z cenou jednotlivich uprav na origo motore. |
Autor: | KIRA [ Sob, 03.09.2011, 13:15 ] |
Predmet príspevku: | |
pripadne ma napadla asi najlacnejsia alternativa. proste auto omladit. 1.3 swiftov z rokom vyroby okolo 2000 je ako maku a myslim ze to oznacenie motora sedi. Swift ma sice len o par kW viac, ale je to striekacka, a predsalen bude rozdiel rv.88 karburator a rv.2000 vstrek. Na povodny motor pasuje 16v hlava zo swifta 1.6 len sa tieto hlavy tazsie zhanaju. Co sa elektriky tika uz som si tym raz presiel a po tyzdnovej maturite som ozivil aj ten japonsky jednobod.... no škodovica to nebola ![]() jediny hacik je vo vačke ktoru ma samik inu. a to je ta otazka ci by pasovala do switoveho motora. |
Autor: | RENSO [ Sob, 03.09.2011, 13:19 ] |
Predmet príspevku: | |
počkaj kým sa vyjdrí Mirec z BB, on má samíka a tiež si týmto celým prešiel... hlavu na swifta a v podstate všetky tieto veci okolo suzuki by som zhánal v madarsku, popozeraj net, najlepšie ak poznáš niekoho kto vie madarsky a dokáže vytelefonovať atd.... v madarsku behá tých swiftov po cocot, tam sa robia |
Autor: | KIRA [ Sob, 03.09.2011, 13:27 ] |
Predmet príspevku: | |
poznam nejakych ludi z CZ co tie auta sekaju na diely a rozpredavaju. ja som mal troch swiftov, no uz su vsetky z domu. K jednemu mam este pristup ale vela s neho neostalo, predal som ho kamosovi a ten ho kuchá na diely. ale to bol trojvalec 1,0cize co sa motora tika nezajem. Pri tichto autach ked mas kupovat motor z elektrikou a riadiacou jednotokou sa viac oplati zobrat cele naburane auto. vyberies si co potrebujes a ostatok posunies dalej alebo do lisu. |
Stránka 1 z 2 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |