4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

Karburator sj413
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=143&t=14471
Stránka 1 z 4

Autor:  saimon25 [ Uto, 14.02.2012, 21:09 ]
Predmet príspevku:  Karburator sj413

Chlapy viem že to je blbe sa pytat na volnobežne otačky sj 413 ale nikde som tu nenašiel ,moj pripad.Volnobežne otačky my to nechce držat ale ked auto stoji na šikmej stene tak drži otačky čim to je? :shock: :shock:

Autor:  fireman1 [ Pia, 17.02.2012, 19:16 ]
Predmet príspevku:  sj413

Vyčisti karburátor a trochu daj vyššie plavák,možno máš málo benzínu v komore-preto Ti to ide ked stoji v kopci.

Autor:  saimon25 [ Sob, 18.02.2012, 19:33 ]
Predmet príspevku: 

Skusil som dvihnut plavak a auto pri vypnuty sitiča drži volnobeh na 1200
a ked sa idem skusit povozit tak za jazdy stale skapina(nedokaže udržat volnobeh)a ked skusam v garaži tak drži volnobehniekedy sa stane že skape.Pri štartovani musim mat pridany plyn ale podla mna by mal naštartovat aj bez plynu nie?

Autor:  Samik1300 [ Sob, 25.02.2012, 11:37 ]
Predmet príspevku: 

Zdravím , nechcem zakladať novú tému , ale názov tejto súvisí s tým čo potrebujem.

Potreboval by som poradiť niekoho z okolia Čadce kto vie zohnať a vymenit kvalitný favo karburátor + prírubu a nastaviť to ? Dik za rady

Autor:  pio666 [ Pon, 05.03.2012, 20:48 ]
Predmet príspevku: 

Nazdar Chlapi,

kupil som prednedavnom samuraja S413 a mam podobny problem.Nechce mi vobec drzat volnobezne otacky vzdy mi zdochina a mam problem sa pohnut ked je studeny motor. Viete mi niekto poradit ako vycistit karburator resp. nastavit volnobeh na karburatore.

dik

Autor:  mirkokos [ Uto, 06.03.2012, 20:22 ]
Predmet príspevku: 

Rozober a vyčisti volnobežnú trysku a všetky kanáliky s nou suvisiace prefúkni, vyber solenoid čo odstavuje volnobežnú zmes a tak isto vyfúkaj,zlož naspet, ale všetko presne ako má byt, nastavit je to jednoduché akurat tomu treba kus rozumiet, v manuale je všetko dopodrobna rozkreslené a popísané.

Autor:  fireman1 [ Uto, 06.03.2012, 20:27 ]
Predmet príspevku:  samurai karbec

pozri toto,mne to dost pomohlo

http://www.samurai.terenaky.cz/technika.htm

Autor:  pio666 [ Str, 07.03.2012, 20:52 ]
Predmet príspevku: 

dik chlapi,

skusim to cez vikend a dam vediet ako to dopadlo.

Autor:  pio666 [ Pia, 16.03.2012, 21:03 ]
Predmet príspevku: 

no tak som to dnes vycistil podla navodu.Vycistil som trysku na volnobeh, poskladal a motor slapal ako hodinky. Drzal krasne volnoveh aj na sytici isiel pekne. Bol som to skusit aj v terene. Urobil som asi 10 km bez problemov a ked som sa vracal tak mi za zase za jazdy zhasol motor a bol som tam kde na zaciatku.
teraz neviem ci yas nieco upchalo tu volnobeznu trysku alobo co. Rozmyslal som tam pridat este filter paliva na privod.
Ak mal niekto podobny problem budem rad ak poradi.

vopre dik

Autor:  saimon25 [ Sob, 17.03.2012, 18:50 ]
Predmet príspevku: 

Aj ja som to tak isto už pucoval aj 2 krat a stale nedrži!!Akurat som dvihol plavak a za studena my to už konečne drži volnobeh a pri jazde sa mi stava že ked prudko zabrzdim auto tak automaticky zhasne motor tak už som z toho kuva nasrany :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Autor:  mirkokos [ Sob, 17.03.2012, 23:32 ]
Predmet príspevku: 

vymen palivový filter ten org. stačí, a vyčisti poriadne celý filterbox a privod vzduchu ku karburatoru porpipade vymen aj tú gumu čo je na vrchu karburátora.

Autor:  Samik1300JX [ Uto, 13.11.2012, 21:17 ]
Predmet príspevku: 

ako ja som mal tento istý problém a riešil som ho výmenou karbecu za Favo karbec a bolo po probleme ;-)

Autor:  Samik1300JX [ Str, 14.11.2012, 22:01 ]
Predmet príspevku: 

Skus si skontorlovat tuto el. cievku a to tak ze ked nechas zapate kontrolky odpoj ten kabel znej a ked ho tam znova pripojis tak musi ti cvaknut ta cievka ked necvakne je zla.
Obrázok

Autor:  OFFroad4wd [ Uto, 27.11.2012, 19:17 ]
Predmet príspevku: 

ja na mojom samíku mám taký problém, že kolíšu otáčky je to bez sitiča neviem či je to Ičko ale pravdepodobne
treba mu kus aj údržbu ako nové sviečky filtre a pod. auto dlho stálo, ale najviac čo ma znepokojuje je dymenie motora, dymí to ako dymovnica, na tachometri má asi 80 000km je to dovoz Rakúsko rok cca 93 neviete mi poradiť čím to je? môže to byť karburátor či piestné krúžky a semeringy ventilov?
ď

Autor:  efendi [ Uto, 27.11.2012, 20:12 ]
Predmet príspevku: 

to je jednoduche, kuk co mas stvorbodovy vstrek? alebo jednobodovy??? a ci mas AC pumpu, bo ak je na boku motora ac pumpa tak nemas tam vstreky ale karburator,,,,,,a farba dymu je aka?? moze to byt vodna para biely dym,, modry je olej,, cierny je vela benzinu dostava,, ale ak dymi modro, mozu byt stvrdnute simeringi na ventyloch,, alebo mozu byt aj zlepene kruzky na piestoch,, ked dlho stalo,,sak ho treba prefutrovat a ukaze sa,,

Stránka 1 z 4 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/