Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Štv, 28.03.2024, 18:07
Dnes je štvrtok 28. marca 2024, meniny má Sona a zajtra Miroslav




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 68 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5  Ďalší
 Listove perá Suzuki Samurai 
Autor Správa
OFFROAD Expert

Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48
Príspevky: 2482
Bydlisko: LIPT.MIKULAS
Odpoveď s citáciou
Poslať 
bonder píše:
bahno píše:
Nuz,majster mal na kovadline babku,ktora mala v sebe zliabok(priehlbinu),alebo ako to napisat.No a mlatil do toho zvnutra pera a tym ho nasilim prehol,ked porusil medzu deformacie.Samozrejme mu to strpalo ako svina,tak majster si druhy koniec pera obalil vrecom,aby neprisiel o ruky :-D .Ked som mu vravel,ze generacie kovacov pred nami hamrovali pera z vydutej strany,dozvedel som sa,ze to boli vsetko chuji a teraz sa to po novom robi tak.Ale,vraj su teraz nahovno materialy,tak to dlho nevydrzi :shock: .A to je inak celkom sikovny clovek...

no ono sa to môže obidvoma spôsobmi ja som to robil tým prvým ale to sa robí malým kladivkom a mlátiš špičkou do nemoty ale je to super :D z druhej strany sa to robí ťažším kladivom a asi to zaberie menej času... a výsledný efekt je asi stejný.....


Vysledny efekt je stejny,ale len na oko :D .Pozri na pera po roku,dvoch a uvidis,ktory sposob je lepsi.


Sob, 27.10.2012, 21:12
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48
Príspevky: 2482
Bydlisko: LIPT.MIKULAS
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Klokan píše:
a co tak zbehnut na najblizsie JRD a v dielni sa majstrov opytat na buchar normalne slovo buchar je to urcite jednoduchsie ako sa pasovat kladivom
tot moj nazor ja som to tak urobil a bol som spokojny :-)


I tak se da,len na buchari musi robit majster .A z ktorej strany si mlatil?


Sob, 27.10.2012, 21:16
Profil
Učeň

Registrovaný: Uto, 12.06.2012, 20:51
Príspevky: 98
Bydlisko: Stará Ľubovňa
Odpoveď s citáciou
Poslať 
bahno píše:
bonder píše:
bahno píše:
Nuz,majster mal na kovadline babku,ktora mala v sebe zliabok(priehlbinu),alebo ako to napisat.No a mlatil do toho zvnutra pera a tym ho nasilim prehol,ked porusil medzu deformacie.Samozrejme mu to strpalo ako svina,tak majster si druhy koniec pera obalil vrecom,aby neprisiel o ruky :-D .Ked som mu vravel,ze generacie kovacov pred nami hamrovali pera z vydutej strany,dozvedel som sa,ze to boli vsetko chuji a teraz sa to po novom robi tak.Ale,vraj su teraz nahovno materialy,tak to dlho nevydrzi :shock: .A to je inak celkom sikovny clovek...

no ono sa to môže obidvoma spôsobmi ja som to robil tým prvým ale to sa robí malým kladivkom a mlátiš špičkou do nemoty ale je to super :D z druhej strany sa to robí ťažším kladivom a asi to zaberie menej času... a výsledný efekt je asi stejný.....


Vysledny efekt je stejny,ale len na oko :D .Pozri na pera po roku,dvoch a uvidis,ktory sposob je lepsi.
No ja som mlátil do vnútornej strany špičkou kladiva..... a zaťiaľ to mám asi pol roka a je to gut uvidíme o rok o dva....


Sob, 27.10.2012, 21:32
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 04.08.2008, 15:31
Príspevky: 1393
Bydlisko: Revúca
Odpoveď s citáciou
Poslať 
to sadne, ale podla toho čo jazdíš, a kolko, ked si v pohode a málo offu, spokojným štýlom, tak sa to dá riešiť aj hamrovaním, ale ked autu dávaš cez p*ču, tak to možeš robiť každý rok, vtedy sa ti oplatí kupiť nové.
moja otázka na majstrov čo to už robili a su zbehlí v tomto viac ako ja, oplatí sa hamrovať aj listy ktoré sú už do tvaru "S", čiže zdeformované od natáčania diferáku skrz velký výkon, kolesá, absencia pozdlžneho stabilizátoru?? dakujem.
Mirec01 kolko zoberie pán za dva zväzky (jedna náprava)? ked je to priatelná cena, prinesiem. ked velmi priatelná, prinesiem aj zadné nech to je tak isto v rovine, nemusím to doriešovať potom výrobou hupačiek na mieru.

_________________
vek: 25
ex: Wrangler 2,5i
ex: Wrangler 4,0i
ex: Cherokee 4,0i
ex: Cherokee 2,5TD
ex: Cherokee 4,0i
ex: Cherokee 4,0i závodný špeciál
ex: Grand Cherokee 4,7 WJ cestná leštenka
now: Ford Explorer


Ned, 28.10.2012, 1:06
Profil ICQ
Učeň

Registrovaný: Uto, 12.06.2012, 20:51
Príspevky: 98
Bydlisko: Stará Ľubovňa
Odpoveď s citáciou
Poslať 
RENSO píše:
to sadne, ale podla toho čo jazdíš, a kolko, ked si v pohode a málo offu, spokojným štýlom, tak sa to dá riešiť aj hamrovaním, ale ked autu dávaš cez p*ču, tak to možeš robiť každý rok, vtedy sa ti oplatí kupiť nové.
moja otázka na majstrov čo to už robili a su zbehlí v tomto viac ako ja, oplatí sa hamrovať aj listy ktoré sú už do tvaru "S", čiže zdeformované od natáčania diferáku skrz velký výkon, kolesá, absencia pozdlžneho stabilizátoru?? dakujem.
Mirec01 kolko zoberie pán za dva zväzky (jedna náprava)? ked je to priatelná cena, prinesiem. ked velmi priatelná, prinesiem aj zadné nech to je tak isto v rovine, nemusím to doriešovať potom výrobou hupačiek na mieru.
Listové pero je húževnaté... myslím že pokým nepraskne ta vždy to má zmysle ho hamrovať.... pokiaľ neni z hovna vyrobené.....


Ned, 28.10.2012, 19:58
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Pon, 28.12.2009, 20:22
Príspevky: 1037
Bydlisko: Pezinok Lošonec
Odpoveď s citáciou
Poslať 
bahno píše:
Klokan píše:
a co tak zbehnut na najblizsie JRD a v dielni sa majstrov opytat na buchar normalne slovo buchar je to urcite jednoduchsie ako sa pasovat kladivom
tot moj nazor ja som to tak urobil a bol som spokojny :-)


I tak se da,len na buchari musi robit majster .A z ktorej strany si mlatil?

konce smerom hore a po strede sa udieralo a samozrejme majster musi vediet co ide robit lebo aj to listove pero vie zlomit sanku alebo ruku ak si neda pozor :lol:

_________________
Jeep zj 4.0 1994
Jeep xj 4.0 H.O.1996
Mazda 323 bf turbo 4wd
Multipla CNG
Ex. Jeep cherokee 2.1
Ex.LKT 81 T
Ex.UKT 6340
Ex .suzuki samurai 1,3 sj510
0904976223


Ned, 28.10.2012, 20:19
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48
Príspevky: 2482
Bydlisko: LIPT.MIKULAS
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tak to veru nebol dobry majster.Konce maju byt dolu a udierat treba po tej vypuklej strane.Ona sa rozklepe a tym sa predlzi oproti vnutornej strane a tym sa vlastne pero prehne.Tym,ze sa vonkajsia strana zhutni,pera drzia ako nove,niekedy aj viac.po strede udierat netreba,lebo tam ho aj tak nasilu vyrovnaju cukpanty.


Ned, 28.10.2012, 21:51
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 28.03.2013, 18:06
Príspevky: 32
Odpoveď s citáciou
Zdravím, Stala sa mi taka nepríjemna vec, zlomil sa mi ten najkratší list na pravej strane v predu. Nenajde sa tu niekto kto by ho mal doma a bol ochotny ho za rozumnu cenu pustiť do sveta?


Uto, 19.11.2013, 23:13
Profil
Čumil

Registrovaný: Pon, 28.11.2011, 10:51
Príspevky: 4
Bydlisko: BN
Odpoveď s citáciou
Poslať Re:
bahno píše:
Tak to veru nebol dobry majster.Konce maju byt dolu a udierat treba po tej vypuklej strane.Ona sa rozklepe a tym sa predlzi oproti vnutornej strane a tym sa vlastne pero prehne.Tym,ze sa vonkajsia strana zhutni,pera drzia ako nove,niekedy aj viac.po strede udierat netreba,lebo tam ho aj tak nasilu vyrovnaju cukpanty.


Ahoj máš nejakú fotku takto nahamrovaného pera.


Str, 20.11.2013, 14:50
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 28.03.2013, 18:06
Príspevky: 32
Odpoveď s citáciou
Mohol by mi niekto povedať či sú listove pera rovnake, či je nejaky rozdiel medzi perami na 1,0 a 1,3 alebo či sa nelišia rokom vyroby alebo niečim iným. Ďakujem


Str, 27.11.2013, 11:11
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 17.02.2012, 18:22
Príspevky: 64
Bydlisko: Pieštany
Odpoveď s citáciou
su rovnake.

_________________
SUZUKI SAMURAI 1,3i


Str, 27.11.2013, 13:53
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 22.04.2011, 14:25
Príspevky: 102
Bydlisko: Svrčinovec (CA)
Odpoveď s citáciou
Ahojte. :idea: Rozhodol som sa vymeniť listové perá,tlmiče.Čo poviete na tieto? :?: http://www.autobazar.eu/sk/suzuki-samurai-listove-pera--tlmice-id2128860.html tlmiče vyzeraju byť Monroe. :smt139 Aké máte s nimi skusenosti?

_________________
Suzuki SJ 413 1.3 karburátor,47 kw ,r.v.87,Hard top,ŠPZ - Šikovný stroj :-)


Uto, 10.12.2013, 20:45
Profil WWW
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 22.04.2011, 14:25
Príspevky: 102
Bydlisko: Svrčinovec (CA)
Odpoveď s citáciou
Nikto nič? :shock:

_________________
Suzuki SJ 413 1.3 karburátor,47 kw ,r.v.87,Hard top,ŠPZ - Šikovný stroj :-)


Uto, 10.12.2013, 21:53
Profil WWW
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 17.02.2012, 18:22
Príspevky: 64
Bydlisko: Pieštany
Odpoveď s citáciou
ja mam tiež tie iste listove pera a uplna spokojnost,tlmiče už by som použil z nivi su dlhšie ,

_________________
SUZUKI SAMURAI 1,3i


Uto, 10.12.2013, 22:19
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 22.04.2011, 14:25
Príspevky: 102
Bydlisko: Svrčinovec (CA)
Odpoveď s citáciou
Mám dať dlhšie tlmiče? :?: Predajca má v ponuke aj dlhšie.Čo očakávať od dlhších tlmičov? Hupačky (kyvne) nechám originál.Ktoré tlmiče su lepšie Kyb alebo monroe?

_________________
Suzuki SJ 413 1.3 karburátor,47 kw ,r.v.87,Hard top,ŠPZ - Šikovný stroj :-)


Uto, 10.12.2013, 22:27
Profil WWW
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 68 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Google [Bot]


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: