Dnes je utorok 17. júna 2025, meniny má Adolf a zajtra Vratislav
Autor |
Správa |
marcelo
Frajer
Registrovaný: Sob, 22.12.2007, 10:46 Príspevky: 219 Bydlisko: Vrbov - Košice
|
Čaute všetci
Pred nedávnom som si zaobstaral samíka SJ413 a mal som problém s voľnobehom - pri studenom motore mi zrejme vôbec nesýtilo a pri teplom neudržal voľnobeh vždy to zhaslo, tak som to rozobral že prečistím trysku voľnobehu, ale keď som to dal do kopy tak mi voľnobeh drží na 2000 a keď mu pridám ja a uberiem tak začnú otáčky stúpať dosť vysoko. Ešte som ho nenechal zohriať takže neviem čo by to robilo za tepla, ale to sa mi nezdá byť normálne... Nemáte s tým niekto nejaké skúsenosti? čo som asi mohol poskladať zle ? Vopred ďakujem za rady...
|
Sob, 22.12.2007, 11:12 |
|
 |
marcelo
Frajer
Registrovaný: Sob, 22.12.2007, 10:46 Príspevky: 219 Bydlisko: Vrbov - Košice
|
OK, keď " píšete " že sa s karbíkom zo samuraia nedá nič robiť, tak ho asi budem musieť vymeniť za karburátor z favorita, ak je to možné... Nemáte niekto fotky, rozmery medzikusu, ktorý zrejme bude treba vyrobiť a vôbec skúsenosti s touto výmenou?
|
Uto, 25.12.2007, 23:41 |
|
 |
Kapo
Recyklovaný teaneger
Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21 Príspevky: 3601 Bydlisko: MY/BA
|
Opraviť karbec je zložitá vec , a takto na diaľku nemožná . Dať tam karbec s favorita nie je zlý nápad. Sme na ará dávali žigulíkové a autá fungovaly skvele , a aj spotreba klesla . Hlavne , aby pod tou prírubou nepodfukovalo .
A skontroluj podtlakový regulátor na rozdelovači ,či nie je prasknutá menbrána.
_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ. 
|
Str, 26.12.2007, 1:35 |
|
 |
marcelo
Frajer
Registrovaný: Sob, 22.12.2007, 10:46 Príspevky: 219 Bydlisko: Vrbov - Košice
|
Tak som včera poriadne prečistil tu trysku voľnobehu a mam nové symptóny - auto vo vysokých otáčkach pekne ťahá a voľnobeh je 2100 ot/min aj za studena aj za tepla.
Ale mám tam nahodený dáky zlepšovák (tak som to už kúpil) , neviem asi tam niečo bude odlomené :

|
Str, 26.12.2007, 11:01 |
|
 |
Karlito
CVOK HOBBISTA
Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53 Príspevky: 1442 Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
|
Chytá to niekde luft - buď pod víkom karbíka, alebo pod prírubou k saniu...
-ka-
PS: studený, v režime sytiča je to ok, že?
_________________ Červená je tiež farba...
+420 604 240 223
|
Str, 26.12.2007, 12:09 |
|
 |
marcelo
Frajer
Registrovaný: Sob, 22.12.2007, 10:46 Príspevky: 219 Bydlisko: Vrbov - Košice
|
V režime sýtiča je to OK, zdá sa mi že keď sa zohreje otáčky voľnobehu sú ešte vyššie. Pod veko som dával nové tesnenie, ale to som vyrábal ja (papierové). A okolo príruby som sa ešte nepozeral.
|
Str, 26.12.2007, 14:08 |
|
 |
Karlito
CVOK HOBBISTA
Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53 Príspevky: 1442 Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
|
No takže Ti to chytá luft. To že si vystrihol tesnenie sám, nie je problém. Hlavne sa zameraj na rovinnosť dielov voči sebe!!!
Chytá Ti to luft. Po vypnutí sytiča sa zmes tvári chudobnejšie... a len pri náloži už nestíha luftovať a okolo trysky je dostatočné prúdenie a strháva sa primerane paliva.
-ka-
_________________ Červená je tiež farba...
+420 604 240 223
|
Str, 26.12.2007, 19:56 |
|
 |
hyty
Čumil
Registrovaný: Pon, 09.04.2007, 10:04 Príspevky: 8 Bydlisko: okoli OPAVY
|
podivej se na naše česke forum všichni kteři maji problem s karburatorem na samiku jehttp://www.ukazto.com/?img=1961552,Snmek017.jpg předělavaji na favorit nebo škoda 130 a funguje to bezvadně
_________________ neni všem cestam konec ...samurai1,3 uragano 31/10,5/15 ,navijak1,8t..4xkotouč.brzdy..snorkel..sv.rampa.atd.mondeo 1,8..yamaha600xt tenere..
|
Ned, 20.01.2008, 19:48 |
|
 |
MIrec01
koumák
Registrovaný: Pia, 28.12.2007, 0:25 Príspevky: 1355 Bydlisko: Banska Bystrica
|
skus pozret podtlak na zozdelovaci a tie ostane ja mam SJ413 1,3i tiez som mal podobny problem ppriesili to az nove hadicky na podtlaky co si saje od karboratora a podobne pokukaj a dolezite pri tom cisteny ci si nerozsteloval volnobezku vo vnutri preto je lepcie to nechat odbornikom
_________________viewtopic.php?f=4&t=3491&hilit=moj+samikviewtopic.php?t=9904&postdays=0&postorder=asc&start=0 Nerob si starosti s tým, čo si o tebe myslia iní. Tí majú dost starostí s tým, čo si o nich myslíš ty.
|
Ned, 20.01.2008, 20:12 |
|
 |
pfka1
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 30.01.2008, 6:38 Príspevky: 284 Bydlisko: krupina-/nemusite sa pfkovat -staci PETER,petko atd/
|
...u nas to riesime asi takto-zober spray na cistenie brz.kotucov,v malom mnozstve a malych davkach striekaj za beziaceho motora na spodnejsie casti karburatora z roznych stran,ak ti to taha fal.vzduch,tak ti zacnu stupat otacky /to ten trichlor v spray/.vies co mas odstranovat,ale vacsinou byva vydrate ulozenie priecnej osky na ktorej je pantograf plyn.lanka/v podstate neopravitelne/.k cisteniu rozobrateho karb.-mechanicky to celkom nevycistis,nedostanes sa vsade ani ked budes vyfukovat,ale ak by niekto v tvojom okoli mal dostatocne velku ultrazvukovu vanicku-ta by to zvladla...inac tie riesenia s karb. skoda nie su tak komplikovane a funguje to velmi dobre/aj potom akekolvek nd do nich za par sk vsade/...vela zdaru
_________________ ked to nejde silou,skus to este silnejsou silou...pripadne si precitaj navod na pouzitie...........REBELY FOREVER-AND YOU?(':smt134')
|
Ned, 10.02.2008, 23:00 |
|
 |
Elo
Čumil
Registrovaný: Pon, 19.10.2009, 22:30 Príspevky: 2 Bydlisko: Levice
|
neviete mi niekto prosím Vás náhodou poradiť, v akej polohe má byť ten „výstupok“ ozubeného kolieska na karburátore v studenom stave? (viď. foto). Reguluje sa tým tuším privretie klapky vzduchovej prívery (sytiča) a tým aj otáčky motora v studenom stave. Keď aj nastavím voľnobežné otáčky motora v studenom stave na „sytič“ na cca 1500 – 2000 ot/min. po zohriatí motora mi veľmi neklesnú na požadovaných cca 850 – 950 ot/min, a „nereagujú“ ani na otáčanie skrutky voľnobehu. Viem len, že pri studenom motore by mala byť tá vzduchová klapka takmer privretá a potom po zohriatí motora na prevádzkovú teplotu by mala byť naplno otvorená. Motor je SJ 413 s automatickým sytičom.

|
Pon, 19.10.2009, 23:03 |
|
 |
Elo
Čumil
Registrovaný: Pon, 19.10.2009, 22:30 Príspevky: 2 Bydlisko: Levice
|
Zdravím chlapi, mám Samuraj 1.3 karburátorový a keď ho teraz v zime naštartujem, tak mám pocit, že ide akoby na 3 valce, chod motora sa mi zdá nepravidelný (aj dym z výfuku), otáčky sú na cca 1500 (aj keď mu pridám plyn tak to tak potom klesne), asi po 1 minúte keď sa trošičku zohreje tak akoby sa chod motora pekne ustálil, otáčky stúpnu na 2000 a po zohriatí pekne klesnú na cca 900 (automatický sytič). Ten nepravidelný chod je vždy chvíľku po naštartovaní, keď je motor úplne studený. Poraďte, čím to môže byť? Žeby sviečky?
|
Uto, 02.02.2010, 16:27 |
|
 |
dandysd
Učeň
Registrovaný: Pon, 07.12.2009, 19:22 Príspevky: 55 Bydlisko: L.Hradok
|
mal som ten istý problem akurát volnobech bol až 1500. vyriešil to karbec z favorita a samec ide super
|
Str, 03.02.2010, 14:22 |
|
 |
blinka17
Čumil
Registrovaný: Ned, 14.07.2013, 17:30 Príspevky: 1
|
Ahojte všetci, potrebujem poradiť, mám suzuki samuraj sj070v a mám problém s elektrickym dávkovaním paliva.Zle dávkuje benzin, zalieva mi sviečky.
|
Štv, 25.07.2013, 10:41 |
|
 |
efendi
Velky Kraken
Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01 Príspevky: 8014 Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
|
skus vymenit lambdu,, mozno je spatna,,,, 
_________________ EX Suzuky Samuraj1.3 EXJeep Cheroke 2.1TDI EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60 EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited
|
Ned, 28.07.2013, 8:42 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|