Vo všeobecnosti hľadať Japonské modely s VINkom začínajúcim na JSA... spoľahlivejšie sú motory s elektronickým vstrekovaním s kódom motora G13BA od ročníku cca 1991, karburátory sa večne serkali, a s elektronicky riadeným karburátorom + KAT, v niektorých modeloch, si poradí málokto. Mechanicky motory držali dobre, pokiaľ nebol zanedbávaný servis. Treba si dať bacha hlavne na hrdzu, teda, bez hrdze v pôvodnom stave nekúpíš, rámy nezvykli hrdzavieť. Treba skontrolovať stav náprav, predné nápravy budú mať asi všetky vyhrdzavené gule, ale nesmie z nich tiecť olej, ak tečie sú nanič ložiská zvislých čapov+gufero, pri náročnom zaobchádzaní zvykli odchádzať ložiská v nábojoch či už predné alebo zadné, čo sa prejavuje tečením oleja z nápravy. Kukni kardanové kríže a hlavne tisíchrany na kardanoch, aby nemali vôľu. Radenie rýchlosti by malo ísť pekne hladko a presne, radenie na prídavnej prevodovke detto. Ak sa o to aspoň trochu starali tak je to spoľahlivá technika, ale pri off roade nikdy nevieš.
Vyhol by som sa už upraveným autám, častokrát je to odfláknuté, bez úprav s lepšími gumami si vystačíš bohate