4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
Výpadok motora. http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=143&t=23392 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | rider126 [ Ned, 30.12.2018, 21:05 ] |
Predmet príspevku: | Výpadok motora. |
Zdravím. Vedel by mi niekto poradiť? Po naštartovaní motor normálne beží . Zhruba po 10 minutách motor zhasne a už neide naštartovať . Keď postojí nejaký čas tak potom opäť funguje tak na 10 minút. Nestretol sa s tým už niekto? Je to suzuki samurai 1.3i r.v 86. |
Autor: | Iron Uaz [ Ned, 30.12.2018, 22:03 ] |
Predmet príspevku: | Re: Výpadok motora. |
treba skontrolovat palivo a iskru v prvom rade moze to aj palivovy filter robit |
Autor: | Milan [ Ned, 30.12.2018, 22:53 ] |
Predmet príspevku: | Re: Výpadok motora. |
V nadrzi sitko nemas? |
Autor: | rider126 [ Pon, 31.12.2018, 1:09 ] |
Predmet príspevku: | Re: Výpadok motora. |
Skúšal som iskru pri stave kedy sa motor nedal naštartovať a bolo to v poriadku. Keď to zhaslo , tak to ešte pri opätovnom štartovaní trošku chytalo ale už nenaskočilo. Či je sitko v nádrži povedať neviem. Nikdy sme to nemali rozobraté. Mam tester tlaku palivového čerpadla na felíciu , ale tá ma hrubšie palivové hadice . Budem musieť kúpiť redukované spojky a tak už budem schopný premerať čerpadlo. Skúšal som aj hýbať káblami okolo motora či náhodou nenájdem zlý kontakt , ale bežiaci motor na to nijak nereagoval . Auto je kamarátove a ja mu ho len pomáham opraviť . Vedeli by ste mi poradiť , kde sa ten palivový filter nachádza? |
Autor: | rider126 [ Štv, 03.01.2019, 20:01 ] |
Predmet príspevku: | Re: Výpadok motora. |
Čerpadlo funguje , iskru dáva ... Nefunguje vstrekovanie paliva . Skúšal som motor privedením plynu z 2 Kg PB fľaše priamo do sania nad škrtiacu klapku a motor bežal .Vedel by mi niekto povedať , aký odpor má mať dobrá cievka vstrekovača? Ja som nameral zhruba 1,6 ohma mínus odpor meracích káblov cca 0,7 ohma vychádza výsledný odpor: 0,9 ohma. Nieje to trochu málo? |
Autor: | Tomáš V - mrT [ Štv, 03.01.2019, 23:50 ] |
Predmet príspevku: | Re: Výpadok motora. |
zdravím, je som mal podobný problém s mojou Fronterou 2.2 16V benzín. motor bežal, zrazu zasvietila kontrolka motora (check) a zhasol. obyčajná diagnostika ukázala chybu relé čerpadla, ktoré zopína RJ pri štartovaní. potom som to dal napichnúť na PC diagnostiku a vyhadzovalo problém s imobilizérom. nakoniec som ho dal odblokovať, motor párkrát naštartoval, ale potom mu preplo totálne a nie a nie naštartovať. potom som to odtiahol k známemu, nech to pozrie, natvrdo odblokoval RJ, vybral imobilizér, motor naskočil a zhasol (zase). chalan sa nakoniec vŕtal a vŕtal a zistil, že je zlý snímač otáčok kľuky. je možné, že mi to blblo od začiatku pre ten snímač, ale diagnostika ukázala problém s imobilizérom. všetko fungovalo, ako tebe, len RJ nezopla relé čerpadla, čiže ani vstrekovanie paliva. ono to na seba nejak naväzuje |
Autor: | rider126 [ Pia, 04.01.2019, 1:15 ] |
Predmet príspevku: | Re: Výpadok motora. |
Našiel som jednu chybu v elektronike RJ , zajtra opravím a uvidíme . Toto auto tuším ešte niečo take ako diagnostika a imobilizer nepozná . Je to r.v 1986 . |
Autor: | Frantisek [ Pia, 04.01.2019, 10:49 ] |
Predmet príspevku: | Re: Výpadok motora. |
Daj prec vstrekovac nahod karburator trebars favorit a mas po starosti |
Autor: | rider126 [ Sob, 05.01.2019, 12:54 ] |
Predmet príspevku: | Re: Výpadok motora. |
Tak zatial sa to nepodarilo opraviť . RJ stoja dosť veľke peniaze som zistil . Niekde v inzeráte som videl tu podložku pod karburátor z favorita. Vedel by mi niekto povedať , či niekde na nete nieje nejaký dobrý návod ako to prerobiť na karburátor z favorita? Predpokladám že bude treba prerobiť nasledovné veci: - čerpadlo benzínu vymeniť za nízkotlaké . - vymeniť rozdeľovač za klasicky s platinami + vymeniť indukčnú cievku. - nahodiť tu redukčnú podložku na favorit karburátor + samotný karburátor . - upraviť nejak vrchny kryt karburátora z favorita a spojiť ho zo vzduchovým filtrom (prip filter osadiť priamo do neho ). -upraviť elektriku . Zabudol som ešte na niečo? |
Autor: | Frantisek [ Sob, 05.01.2019, 13:14 ] |
Predmet príspevku: | Re: Výpadok motora. |
Otom karburatore je toho napisane veľa skús trochu hľadať a urcite nájdeš aj to ako co upravit |
Autor: | Syfon [ Str, 09.01.2019, 11:10 ] |
Predmet príspevku: | Re: Výpadok motora. |
Elektronické vstrekovanie sa montovalo od ročníkov 1989/1990, v tvojom ročníku by teda nemalo byť, ale ak tam skutočne máš EFI, v poistkovej skrinke máš voľné miesto označené ako DIAG, keď tam vložíš poistku a zapneš zapaľovanie vybliká ti kód poruchy, ak nejakú eviduje. Čerpadlo je v nádrži a dá sa to celé v pohode vybrať a skontrolovať. Čerpadlo je ovládané relátkom, nachádza sa pod RJ, pri zapnutí zapaľovania sa zapne, na pár sekúnd a vypne sa, potom sa zapne pri štartovaní a vypne sa s vypnutím zapaľovania, skontroluj ho. Palivový filter je na vnútornej strane rámu za zadným pravým kolesom, hneď za nádržou, dá sa vymeniť aj za filter z Felicie. Tlak benzínu 240-280kPa - čerpadlo v chode pri vypnutom motore, 170-210kPa pri voľnobehu. Odpor vstrekovača by mal byť 0,8-1,8Ω pri teplote 20 °C, ak máš podozrenie na vstrekovač, dá sa vybrať, je na ňom akýsi filter alebo sitko, treba pozrieť a v prípade potreby vyčistiť. Keď to zaradom skontroluješ možno zistíš viac, ak máš vstrekovanie na Favo karbec by som to neprerábal. |
Autor: | Syfon [ Sob, 12.01.2019, 23:31 ] |
Predmet príspevku: | Re: Výpadok motora. |
Dá sa to aj podľa VINka zistiť, napr. JSA0SJ70********* SJ70 boli so vstrekovaním (kód motora G13BA) SJ50 s karburátorom (tuším G13B), riadiačku mal aj model s elektronicky riadeným karburátorom, ale tých je málo, väčšinou modely zo Švajčiarska. Ale je to jedno, máš tam RJ a vstrekovanie a mal by byť aj KAT. Inak je pravda, že občas riadiačky odchádzali - nebola iskra. Alebo do nich zatieklo a dačo zhorelo. Tuším, že Frankie z českého offroad fóra niektoré závady RJ vedel opraviť. |
Autor: | rider126 [ Štv, 17.01.2019, 20:04 ] |
Predmet príspevku: | Re: Výpadok motora. |
Opravené. Prehliadol som jednu prerušenu vodivu čiaru v RJ. Tu vyžral vytečený elektrolyt z kondenzátora . Auto už ide ako nové |
Stránka 1 z 1 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |