4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

Vybracie pri 4x4
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=143&t=2374
Stránka 1 z 3

Autor:  Dusma1 [ Ned, 19.08.2007, 10:52 ]
Predmet príspevku:  Vybracie pri 4x4

Neviete niekto poradit
mam listy nad napravou a ked zapnem 4x4 je jedno ci rychla ci pomala tak zacne vybrovat cele auto.
moze to byt sklonom kardane alebo cim? poradte, dik

Autor:  Martin 4 [ Ned, 19.08.2007, 13:55 ]
Predmet príspevku: 

môže

máš v predných nábojoch nejaké volnobežky?

Autor:  RADOFFROAD [ Ned, 19.08.2007, 19:23 ]
Predmet príspevku: 

nie ze moze , ale je to sposobene zaklonmi kardanov :wink:

Autor:  Dusma1 [ Ned, 19.08.2007, 20:33 ]
Predmet príspevku: 

Martin 4 píše:
môže

máš v predných nábojoch nejaké volnobežky?


Volnobezky nemam

Autor:  HONZA.S [ Ned, 19.08.2007, 20:34 ]
Predmet príspevku: 

Nepootočil nápravu na předku, nebo nepoužil dvojitej kloub.

Autor:  Dusma1 [ Ned, 19.08.2007, 20:35 ]
Predmet príspevku: 

RADOFFROAD píše:
nie ze moze , ale je to sposobene zaklonmi kardanov :wink:


ja ked som to prerabal tak som aj natocil diferak a stale to robilo, tak rozmyslam ci by tomu nepomohol 2xkriz na kardani alebo ako to poriesit?

Autor:  DanoDEF [ Ned, 19.08.2007, 20:35 ]
Predmet príspevku: 

...ale ved si mal pera nad napravou uz predtym...ne ???

Autor:  Dusma1 [ Ned, 19.08.2007, 20:44 ]
Predmet príspevku: 

DanoDEF píše:
...ale ved si mal pera nad napravou uz predtym...ne ???


no vsak od kedy som to prehodil ta od tedy to tak vybruje a teraz som kupil nove pera a chcem to dat do kopy ako to ma byt

Autor:  DanoDEF [ Ned, 19.08.2007, 20:48 ]
Predmet príspevku: 

Dusma1 píše:
DanoDEF píše:
...ale ved si mal pera nad napravou uz predtym...ne ???


no vsak od kedy som to prehodil ta od tedy to tak vybruje a teraz som kupil nove pera a chcem to dat do kopy ako to ma byt


...tak to bude tymi kardanmi...zaklon ako pise Rado...kedze vie o com pise

Autor:  Dusma1 [ Ned, 19.08.2007, 20:50 ]
Predmet príspevku: 

DanoDEF píše:
Dusma1 píše:
DanoDEF píše:
...ale ved si mal pera nad napravou uz predtym...ne ???


no vsak od kedy som to prehodil ta od tedy to tak vybruje a teraz som kupil nove pera a chcem to dat do kopy ako to ma byt


...tak to bude tymi kardanmi...zaklon ako pise Rado...kedze vie o com pise


Jaro H. mi hovoril ze jemu to tiez robilo tak ze dal tie zdvojene krize a ze to prestalo

Autor:  DanoDEF [ Ned, 19.08.2007, 20:55 ]
Predmet príspevku: 

Dusma1 píše:
DanoDEF píše:
Dusma1 píše:
DanoDEF píše:
...ale ved si mal pera nad napravou uz predtym...ne ???


no vsak od kedy som to prehodil ta od tedy to tak vybruje a teraz som kupil nove pera a chcem to dat do kopy ako to ma byt


...tak to bude tymi kardanmi...zaklon ako pise Rado...kedze vie o com pise


Jaro H. mi hovoril ze jemu to tiez robilo tak ze dal tie zdvojene krize a ze to prestalo


hej to je sice pravda ale jedna vec je upravovat LR na vinutych pruzinach a ina Suzuki s pevnymi napravami...skus Rada urcite na skusenosti

PS. dvojite krize to nie je sranda hlavne z financneho hladiska

Autor:  Dusma1 [ Ned, 19.08.2007, 21:24 ]
Predmet príspevku: 

HONZA.S píše:
Nepootočil nápravu na předku, nebo nepoužil dvojitej kloub.


prave ze napravu som pootocil

Autor:  RADOFFROAD [ Ned, 19.08.2007, 21:31 ]
Predmet príspevku: 

chlapi, nechcem machrovat , ale toto odstranit uplne je fakt trochu umenie

na dvojite krize sa velmi nespoliehajte , vecsinou maju este mensiu moznost zalomenia ako klasicke po uprave , sice vibraciu vecsinou odstrania (neznamena, ze je to dobre riesenie) ale nie vzdy sa daju pouzit

ZAKLAD :
kardany v dobrom stave (hlavne drazkovanie)

rozdiel osi krizov max 5 stupnov

volnobezky (AVM) pomozu (tiez sice neriesia vibraciu ale v terene sa na redukcke jazdi pomalyb a na ceste vypnes uplne predok)

Autor:  Dusma1 [ Ned, 19.08.2007, 21:33 ]
Predmet príspevku: 

RADOFFROAD píše:
chlapi, nechcem machrovat , ale toto odstranit uplne je fakt trochu umenie

na dvojite krize sa velmi nespoliehajte , vecsinou maju este mensiu moznost zalomenia ako klasicke po uprave , sice vibraciu vecsinou odstrania (neznamena, ze je to dobre riesenie) ale nie vzdy sa daju pouzit

ZAKLAD :
kardany v dobrom stave (hlavne drazkovanie)

rozdiel osi krizov max 5 stupnov

volnobezky (AVM) pomozu (tiez sice neriesia vibraciu ale v terene sa na redukcke jazdi pomalyb a na ceste vypnes uplne predok)


Rado na zaciatok urcite skusim to drazkovanie, lebo uz aj to sa my nezda

Autor:  HONZA.S [ Ned, 19.08.2007, 21:42 ]
Predmet príspevku: 

Nevytáh jsi kardanku z drážek a nezastrčil křivě, myslím o zub a pod.

Stránka 1 z 3 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/