4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

samurai 1.9 diesel
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=143&t=3052
Stránka 1 z 2

Autor:  liskal [ Sob, 01.12.2007, 22:02 ]
Predmet príspevku:  samurai 1.9 diesel

ahoj, kto mi poradí mám problém s dieslovým samuraiom ked je minusová teplota ide iba na volnobeh nedá sa mu pridať plyn stále svieti kontrolka žhavenia, ked ho nechám zohriať a znovu naštartujem už ide dobre.

presunuté
diesel

Autor:  janotoyotak [ Uto, 04.12.2007, 2:14 ]
Predmet príspevku:  Re: samurai 1.9 diesel

liskal píše:
ahoj, kto mi poradí mám problém s dieslovým samuraiom ked je minusová teplota ide iba na volnobeh nedá sa mu pridať plyn stále svieti kontrolka žhavenia, ked ho nechám zohriať a znovu naštartujem už ide dobre.


Kedy si naposledy tankoval? A bolo to na pumpe? Nemôžeš mať v nádrži ešte letnú naftu? Tá zimná sa predáva približne od polovice októbra. Ak máš v aute ešte letnú a viac mrzne, môžu sa v nafte tvoriť akési vločky parafínu, ktoré ucpávajú filter. Dôsledok- motor po určitom čase zdochne, lebo nemá palivo, alebo trochu paliva pustía a pôjde len na volnobeh. A ak máš aj zimnú naftu, môže tam byť nejaký bordel, prípadne trocha vody. Určite by som problém hladal v palivovom systéme: nafta-nasávacie sitko v nádrži-netesnosť v sacom potrubí-palivový filter.
Niekedy to je dosť špinavá a smradlavá babračka.

Autor:  liskal [ Uto, 04.12.2007, 22:43 ]
Predmet príspevku:  Re: samurai 1.9 diesel

Citácia:
Kedy si naposledy tankoval? A bolo to na pumpe? Nemôžeš mať v nádrži ešte letnú naftu? Tá zimná sa predáva približne od polovice októbra. Ak máš v aute ešte letnú a viac mrzne, môžu sa v nafte tvoriť akési vločky parafínu, ktoré ucpávajú filter. Dôsledok- motor po určitom čase zdochne, lebo nemá palivo, alebo trochu paliva pustía a pôjde len na volnobeh. A ak máš aj zimnú naftu, môže tam byť nejaký bordel, prípadne trocha vody. Určite by som problém hladal v palivovom systéme: nafta-nasávacie sitko v nádrži-netesnosť v sacom potrubí-palivový filter.
Niekedy to je dosť špinavá a smradlavá babračka.


Môžem vyskušať vymeniť filter ale nemyslím že to bude vo filtry lebo ked ho opatovne naštartujem už ide dobre. S dieslom nemám také skusenosti lebo predtým som mal benzínové samuraie. Preto by som uvítal nejaké informácie hlavne o motore je to typ f8qc renault ale neviem sa dopátrať z akého je to renaulta lebo mám problém s objednávaním dielov. V predajni suzuki taký model nemajú je to 1.9 /47kw

Autor:  liskal [ Štv, 06.12.2007, 21:44 ]
Predmet príspevku: 

To asi nie je pravda, fakt ani na tomto fore sa nenachádza nikto taký čo by vedel niečo bližšie o dieslovom samurai je asi škoda že ho nevyrábali pred rokom 1989. Tak prajem všetkým profíkom šťastné a veselé a ak niečo naštudujú o dieslovom samurai okrem tých vážnych úprav ako je otočenie kolies nech to hodia na forum.

Autor:  Karlito [ Štv, 06.12.2007, 23:06 ]
Predmet príspevku: 

Nechcem buziť, ale téma ma zaujala a technický prínos v debate na voľno je slabý...

Nie je sekcia - SUZUKiiii?

:oops:

-ka-

Autor:  Kapo [ Pia, 07.12.2007, 0:39 ]
Predmet príspevku: 

Jo , treba zvoliť aj správnu sekciu , a dať aj info o motore , ktorý je v tom samurai namontovaný . Lebo samizdá ,že origo sa tam D motori nemontírovaly .

Pánko sa hneď nemusí rozčulovať , že nikto mu neporadí , keď dá málo informácií o svojom samohybe ./ Ktorý je pravdepodobne samodomo /

Ani dobrý mechanik nepovie s určitosťou , čo je za problém aj keď má auto v garáži . Vždz sa ide vylučovacou metódou . Najprv skús otočiť tie disky , potom vymen ten filter a skonroluj žhaviče . Potom potom.

Autor:  janotoyotak [ Pia, 07.12.2007, 3:46 ]
Predmet príspevku: 

Ak sa nemýlim, tak asi pred 10-12 rokmi španieli dávali do Samka 1.9 D motor Peugeot.
Už asi dva roky vyrábajú aj Samka s dieselovým motorom Renault s priamym vstrekom.
Ževraj celkom dobre chodí, má výrazne lepší krúťak ako 1.3 benzín a je neuveritelne úsporný. Bežne okolo 6 L.

Niekde mám nemecký časopis OFFROAD, kde je test takého Samka, len teraz ho neviem nájsť.

Autor:  patrik [ Pia, 07.12.2007, 12:05 ]
Predmet príspevku: 

ja som ho mal - super auto a ten krutak - parada . spotreba na ceste 5,5l v terene 6,5l. inak s tou zavadou ti neporadim :( . mne slapa ako hodinky. este ma napadlo nemozes mat zapchate odvzdusnenie nadrze?

Autor:  liskal [ Sob, 08.12.2007, 15:40 ]
Predmet príspevku: 

Kapo píše:
Jo , treba zvoliť aj správnu sekciu , a dať aj info o motore , ktorý je v tom samurai namontovaný . Lebo samizdá ,že origo sa tam D motori nemontírovaly .

Pánko sa hneď nemusí rozčulovať , že nikto mu neporadí , keď dá málo informácií o svojom samohybe ./ Ktorý je pravdepodobne samodomo /

Ani dobrý mechanik nepovie s určitosťou , čo je za problém aj keď má auto v garáži . Vždz sa ide vylučovacou metódou . Najprv skús otočiť tie disky , potom vymen ten filter a skonroluj žhaviče . Potom potom.
Citácia:

diesel motor sa tam montoval a to 1.9 turbo a 1.9 diesel hladký turbo bol z peugeota typ motora XUD na ktorý sa dá všetko objednať a ten môj je z renaulta typ F8QC 284, obsah 1870, 47kw, samca mám z EČ a je vyrobený v.r. 2002 s označením suzuki samurai santana 1.9D vyrobený v španielsku čiže nie je výroba samodomo. Vyskúšal som už viac vecí okrem iného aj diagnostiku ktorá vypisuje že na motore nie je žiadna chyba. Filter je vymenený, žhaviče sú ok, disky som zatiaľ neotočil lebo najprv motor potom ostatné mám tam 235/75/15.

Autor:  liskal [ Sob, 08.12.2007, 17:45 ]
Predmet príspevku: 

liskal píše:
Kapo píše:
Jo , treba zvoliť aj správnu sekciu , a dať aj info o motore , ktorý je v tom samurai namontovaný . Lebo samizdá ,že origo sa tam D motori nemontírovaly .

Pánko sa hneď nemusí rozčulovať , že nikto mu neporadí , keď dá málo informácií o svojom samohybe ./ Ktorý je pravdepodobne samodomo /

Ani dobrý mechanik nepovie s určitosťou , čo je za problém aj keď má auto v garáži . Vždz sa ide vylučovacou metódou . Najprv skús otočiť tie disky , potom vymen ten filter a skonroluj žhaviče . Potom potom.


diesel motor sa tam montoval a to 1.9 turbo a 1.9 diesel hladký turbo bol z peugeota typ motora XUD na ktorý sa dá všetko objednať a ten môj je z renaulta typ F8QC 284, obsah 1870, 47kw, samca mám z EČ a je vyrobený v.r. 2002 s označením suzuki samurai santana 1.9D vyrobený v španielsku čiže nie je výroba samodomo. Vyskúšal som už viac vecí okrem iného aj diagnostiku ktorá vypisuje že na motore nie je žiadna chyba. Filter je vymenený, žhaviče sú ok, disky som zatiaľ neotočil lebo najprv motor potom ostatné mám tam 235/75/15.

Autor:  Kapo [ Sob, 08.12.2007, 18:21 ]
Predmet príspevku: 

Bohužial máš auto , ktoré je dosť ojedinelé , čo viem , tak tu na fóre si jediný , čo tam má taký motor , tak sa nemusíš čudovať , že ti nikto neporadí .A hlavne nemusíš všetkých hneď urážať .
Navyše tam máš už samú elektroniku a tam má aj odborník čo robiť .
Som pozeral aj u čechov na fórach a tam toho tiež nie je moc .Ale skús tu :
http://www.offroadforum.cz/3/viewtopic. ... 60&start=0

Je tam jeden , čo má v samuraji renaulta ,tak snáď ?

Autor:  liskal [ Sob, 08.12.2007, 19:31 ]
Predmet príspevku: 

Kapo píše:
Bohužial máš auto , ktoré je dosť ojedinelé , čo viem , tak tu na fóre si jediný , čo tam má taký motor , tak sa nemusíš čudovať , že ti nikto neporadí .A hlavne nemusíš všetkých hneď urážať .
Navyše tam máš už samú elektroniku a tam má aj odborník čo robiť .
Som pozeral aj u čechov na fórach a tam toho tiež nie je moc .Ale skús tu :
http://www.offroadforum.cz/3/viewtopic. ... 60&start=0

Je tam jeden , čo má v samuraji renaulta ,tak snáď ?


Dakujem za pomoc skusim to.

Autor:  Lolo [ Ned, 09.12.2007, 1:12 ]
Predmet príspevku: 

Jo jo Kapo suhlasim. Mne sa tiez s autom v suzuki drbcoval kamos tyzden nez ich napadlo zhodit motor pre podozrivy biely dym a lala. Prasknuty blok motora medzi 2. a 3. valcom. Nech sa paci. Nemoze to byt niecim takym? Suzuki sa vraj vyznacuje prave touto chybou. Tak skus kuk

Autor:  liskal [ Ned, 09.12.2007, 17:50 ]
Predmet príspevku: 

lolicko píše:
Jo jo Kapo suhlasim. Mne sa tiez s autom v suzuki drbcoval kamos tyzden nez ich napadlo zhodit motor pre podozrivy biely dym a lala. Prasknuty blok motora medzi 2. a 3. valcom. Nech sa paci. Nemoze to byt niecim takym? Suzuki sa vraj vyznacuje prave touto chybou. Tak skus kuk


Motor okrem tejto závady šlape ako hodinky,voda sa netratí olej nežere, netlakuje hadice tak to asi nebude tvoj prípad ale aj tak dakujem.
Ked som mal benzína 1.3 štrkal mi motor ako keby ventile pri pridávaní vymenil som panvičky na kluke a nakoniec som zistil že bolo odlomené z piestu čo som sa potom dozvedel že je dosť častou poruchou.

Autor:  liskal [ Ned, 09.12.2007, 17:52 ]
Predmet príspevku: 

Kapo píše:
Bohužial máš auto , ktoré je dosť ojedinelé , čo viem , tak tu na fóre si jediný , čo tam má taký motor , tak sa nemusíš čudovať , že ti nikto neporadí .A hlavne nemusíš všetkých hneď urážať .
Navyše tam máš už samú elektroniku a tam má aj odborník čo robiť .
Som pozeral aj u čechov na fórach a tam toho tiež nie je moc .Ale skús tu :
http://www.offroadforum.cz/3/viewtopic. ... 60&start=0

Je tam jeden , čo má v samuraji renaulta ,tak snáď ?


Už mi odpísal ale s takou chybou sa vraj nestretol.

Stránka 1 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/