| Dnes je piatok 31. októbera 2025, meniny má Aurélia a zajtra Denis, Denisa 
 
 
 
 
	
			
	
	 Zmena prevodu v redukcii samurai 1,3i 
        
        
            | Autor | Správa |  
			| fajer Proviantak 
					Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32
 Príspevky: 887
 Bydlisko: trencin
   | Chalani moc by mi pomohlo zmenit redukovany prevod , mate niekdo skusenosti s praxe?? co vsetko treba a kde to zohnat?? Samik je fajn ale pri tych 31tkach potrebujem bud viac vykonu alebo iny prevod. (a asi aj spojku      ) Inak viem ho dat cipnut cca + 10konikov. Len co potom ta spojka.._________________
 KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
 Varic - PB, el. konvica, ohnisko,
 
 
 |  
			| Ned, 10.02.2008, 8:53 | 
					
					     |  
		|  |  
			| DanoDEF OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:19
 Príspevky: 1872
 Bydlisko: Východ pri KE
   | fajer píše: Chalani moc by mi pomohlo zmenit redukovany prevod , mate niekdo skusenosti s praxe?? co vsetko treba a kde to zohnat?? Samik je fajn ale pri tych 31tkach potrebujem bud viac vykonu alebo iny prevod. (a asi aj spojku      ) Inak viem ho dat cipnut cca + 10konikov. Len co potom ta spojka..Obrat sa na RENDU. Lepsie na ceskom fore._________________
 Ak mozem vytiahnem....potiahnem.
 
 
 |  
			| Ned, 10.02.2008, 9:57 | 
					
					   |  
		|  |  
			| Shrek Učeň 
					Registrovaný: Uto, 09.10.2007, 23:12
 Príspevky: 58
   | Tak na Rendu uz se neobracej,nechodi na forum......Napsal ze uz nic neprodava,nebyl tam tak mesic..... 
 
 |  
			| Ned, 10.02.2008, 20:21 | 
					
					   |  
		|  |  
			| widlak Začínajúci koumák 
					Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 19:07
 Príspevky: 119
 Bydlisko: Revuca
   | 
 
 |  
			| Str, 13.02.2008, 11:53 | 
					
					   |  
		|  |  
			| supik Koumák 
					Registrovaný: Štv, 04.10.2007, 18:35
 Príspevky: 179
 Bydlisko: raz tam zas tam..
   | kup si zo srotu redukcnu prevodovku zo 410! najlacnejsie riesenie.. 
 
 |  
			| Štv, 06.03.2008, 12:30 | 
					
					   |  
		|  |  
			| widlak Začínajúci koumák 
					Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 19:07
 Príspevky: 119
 Bydlisko: Revuca
   | supik píše: kup si zo srotu redukcnu prevodovku zo 410! najlacnejsie riesenie..a nic to nepomoze   
 
 |  
			| Pia, 07.03.2008, 8:22 | 
					
					   |  
		|  |  
			| thunder OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Štv, 10.05.2007, 22:16
 Príspevky: 1999
 Bydlisko: Trencin
   | uz nerieste, fajer zmenil diferaky a teraz je to mnam auticko v terene. viac by mohol napisat sam, skusenosti sa vzdy hodia... 
 
 |  
			| Pia, 07.03.2008, 8:55 | 
					
					       |  
		|  |  
			| supik Koumák 
					Registrovaný: Štv, 04.10.2007, 18:35
 Príspevky: 179
 Bydlisko: raz tam zas tam..
   | widlak píše: supik píše: kup si zo srotu redukcnu prevodovku zo 410! najlacnejsie riesenie..a nic to nepomoze   hej? a preco myslis?
 
 |  
			| Pia, 07.03.2008, 10:07 | 
					
					   |  
		|  |  
			| fajer Proviantak 
					Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32
 Príspevky: 887
 Bydlisko: trencin
   |  supik píše: widlak píše: supik píše: kup si zo srotu redukcnu prevodovku zo 410! najlacnejsie riesenie..a nic to nepomoze   hej? a preco myslis?preto , lebo ti to nebude pasovat, musis si zohnat este jednu 1,3kovu a tam zmenit ozubenia a nie zrovna najjednoduhsie... jedini co som pocul to riesi renda, tak som si to vsetko zohnal a zavolal mu. mozem len vrelo odporucit, jeho rada bola "nad zlato". a to plnohodnotne, nakolko mi vysvetlil co a jako , povedal ze nieje problem , ze to spravy ale... a potom mi odporucil riesenie zmenou diffov. coz mal pravdu tato cesta bola lepsia, takze pokial niekto xcete STREDNU zmenu v prevodoch kontaktujte rendu, rad poradi. teda aspom mne bez vahania. 
 ale ak xcete ist nad 31"ky tak tam uz je nutne riesit veci inym pomerom v reducke + zmena naprav ako takych , nakolko samcove napravy su slabe.
 zmena prevodu pri prevarani s 1,0 do 1,3 (foto http://www.foto-album.cz/photo.asp?Id=113476  )prinesie zmenu redukcie cca 4,nieco:1. 
 coz neni malo pricom orig. na 1,3ke je 2,27:1 ( http://www.samurai.terenaky.cz/modely/santancabrio.htm  ), ale je to kopa prplacky a zhanania a neviem osobne o nikom inom ako renda , kto je ochotny  to vobec poriesit.
 ja som si nechal poslat s CALMINI prevod 5,14:1 do redukcky a ked bude cas dam to do nahradnej 1,3kovej redukcky 
 teraz je auto slusne prejazdne na redukovanej 1tke. motor postacuje a zmenu difoov som zvladol sam. SOM SPOKOJNY_________________
 KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
 Varic - PB, el. konvica, ohnisko,
 
 
 |  
			| Pia, 07.03.2008, 11:04 | 
					
					     |  
		|  |  
			| supik Koumák 
					Registrovaný: Štv, 04.10.2007, 18:35
 Príspevky: 179
 Bydlisko: raz tam zas tam..
   |  fajer píše: supik píše: widlak píše: supik píše: kup si zo srotu redukcnu prevodovku zo 410! najlacnejsie riesenie..a nic to nepomoze   hej? a preco myslis?preto , lebo ti to nebude pasovat, musis si zohnat este jednu 1,3kovu a tam zmenit ozubenia a nie zrovna najjednoduhsie... jedini co som pocul to riesi renda, tak som si to vsetko zohnal a zavolal mu. mozem len vrelo odporucit, jeho rada bola "nad zlato". a to plnohodnotne, nakolko mi vysvetlil co a jako , povedal ze nieje problem , ze to spravy ale... a potom mi odporucil riesenie zmenou diffov. coz mal pravdu tato cesta bola lepsia, takze pokial niekto xcete STREDNU zmenu v prevodoch kontaktujte rendu, rad poradi. teda aspom mne bez vahania.  ale ak xcete ist nad 31"ky tak tam uz je nutne riesit veci inym pomerom v reducke + zmena naprav ako takych , nakolko samcove napravy su slabe. zmena prevodu pri prevarani s 1,0 do 1,3 (foto http://www.foto-album.cz/photo.asp?Id=113476  )prinesie zmenu redukcie cca 4,nieco:1.  coz neni malo pricom orig. na 1,3ke je 2,27:1 ( http://www.samurai.terenaky.cz/modely/santancabrio.htm  ), ale je to kopa prplacky a zhanania a neviem osobne o nikom inom ako renda , kto je ochotny  to vobec poriesit. ja som si nechal poslat s CALMINI prevod 5,14:1 do redukcky a ked bude cas dam to do nahradnej 1,3kovej redukcky  teraz je auto slusne prejazdne na redukovanej 1tke. motor postacuje a zmenu difoov som zvladol sam. SOM SPOKOJNYno mne pride vymena za 410 redukcnu daleko jednoduchsie a najlacnejsie riesenie (pokial sa bavime v tychto dimenziach), mas 12% dole vseobecne a to ze pasuje viem na 100%  
 
 |  
			| Pia, 07.03.2008, 12:03 | 
					
					   |  
		|  |  
			| fajer Proviantak 
					Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32
 Príspevky: 887
 Bydlisko: trencin
   | supik píše: no mne pride vymena za 410 redukcnu daleko jednoduchsie a najlacnejsie riesenie (pokial sa bavime v tychto dimenziach), mas 12% dole vseobecne a to ze pasuje viem na 100%  aky ma potom renda dovod to cele prerabat?? ak to pasuje...
 prd pasuje, napr na 1,0 neni snimac 4x4, dalej kardan na 1,3 je iny, a sa mi tak zda ze aj snimanie rychlosti je ine. no neivem , renda to ma cele prejdene, tak dufam ze tu prispeje, a okrem toho na tych jeho fotkach je vidno ze ta prevodovka 1,0 je ina._________________
 KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
 Varic - PB, el. konvica, ohnisko,
 
 
 |  
			| Pia, 07.03.2008, 16:41 | 
					
					     |  
		|  |  
			| supik Koumák 
					Registrovaný: Štv, 04.10.2007, 18:35
 Príspevky: 179
 Bydlisko: raz tam zas tam..
   |  fajer píše: supik píše: no mne pride vymena za 410 redukcnu daleko jednoduchsie a najlacnejsie riesenie (pokial sa bavime v tychto dimenziach), mas 12% dole vseobecne a to ze pasuje viem na 100%  aky ma potom renda dovod to cele prerabat?? ak to pasuje... prd pasuje, napr na 1,0 neni snimac 4x4, dalej kardan na 1,3 je iny, a sa mi tak zda ze aj snimanie rychlosti je ine. no neivem , renda to ma cele prejdene, tak dufam ze tu prispeje, a okrem toho na tych jeho fotkach je vidno ze ta prevodovka 1,0 je ina.len s kludom, vypusti paru    kardany su sice ine, ale prehodis kard. taniere na redukcnej a je po probleme, ozelies kontrolku 4x4, pozres ocami na paku-vidis, vystup na bowden rychlosti je ten isty. ponukal som ti lacne a efektivne riesenie. renda to meni preto ze nechcel len celkovo zredukovat pomer o tych 12% ale dostat este viac z reduckie a to cca 80% a nezabudnime ze rendu ta strojarina bavi a vie to robit, aj preto to robil    takze na normalnom prevode ma menej o 12% na redukc. ca83%, keby si len vymenil prevodovku budes mat dole 12% na dlhej aj na kratkej. urcite je to rychlejsie, cistejsie a lacnejsie riesenie pokial nejdes na 35ky ako menit pomer v difakoch. ale zariad sa ako ty chces, bola to len rada ale auto a prachy su tvoje  
 
 |  
			| Pia, 07.03.2008, 17:03 | 
					
					   |  
		|  |  
			| ROMAN Legenda Offroadu 
					Registrovaný: Pon, 25.06.2007, 8:49
 Príspevky: 210
 Bydlisko: Kopřivnice,CZ
   | Ahoj taky sem na samici vymenil vymenil pridavek z litra, mam uzke napravy rv.86 a v tom rocniku ma jeste 1,3 stejne kardanky jak 1,0 a vsecko pasuje, a kontrolky nepotrebujes, stejne prejedes parkrat vodu a sou v p...  
 
 |  
			| Pia, 07.03.2008, 17:33 | 
					
					     |  
		|  |  
			| fajer Proviantak 
					Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32
 Príspevky: 887
 Bydlisko: trencin
   | nazdar chalani, neni co vypustat, urcite to nieje na neake nasieranie ci naparovanie, ja som mal ten problem , ze som musel vacsinu veci jazdit cez spojku a casto som pocitoval vo vyjazdoch deficit vykonu , furt horela spojka az kym s nej nelietalo perie.. , takze 12 perc. pre mna bolo malo. DIFF to zmenil s povodneho 3,7 na 5,2:1. teraz ide normalna 1 zhruba ako predtym redukvana... ( konecne som pouzil 5ku...    ) druha vec je ze mam r.99 Sp. . Kopa veci je tam uplne ina ako v katalogoch , takze zhananie je celkom zabava. 
 Kazdopadne po zmene DIFFov (coz nebola taka hruza) o spojke ani neviem.
 Inak som velmi zvedavi na zmenu pomocou redukcky , ked tam dam tu CALMINI sadu. vyrobca udava zmenu o 18,3perc v H a o 127perc. v Lku. to uz bude zabava....   _________________
 KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
 Varic - PB, el. konvica, ohnisko,
 
 
 |  
			| Sob, 08.03.2008, 4:16 | 
					
					     |  
		|  |  
			| supik Koumák 
					Registrovaný: Štv, 04.10.2007, 18:35
 Príspevky: 179
 Bydlisko: raz tam zas tam..
   | fajer píše: nazdar chalani, neni co vypustat, urcite to nieje na neake nasieranie ci naparovanie, ja som mal ten problem , ze som musel vacsinu veci jazdit cez spojku a casto som pocitoval vo vyjazdoch deficit vykonu , furt horela spojka az kym s nej nelietalo perie.. , takze 12 perc. pre mna bolo malo. DIFF to zmenil s povodneho 3,7 na 5,2:1. teraz ide normalna 1 zhruba ako predtym redukvana... ( konecne som pouzil 5ku...    ) druha vec je ze mam r.99 Sp. . Kopa veci je tam uplne ina ako v katalogoch , takze zhananie je celkom zabava.  Kazdopadne po zmene DIFFov (coz nebola taka hruza) o spojke ani neviem. Inak som velmi zvedavi na zmenu pomocou redukcky , ked tam dam tu CALMINI sadu. vyrobca udava zmenu o 18,3perc v H a o 127perc. v Lku. to uz bude zabava....   difaky si dal z vitary? o kolko si zmenil pomer? pozor aby si nebol trosku moc do pomala, to tiez nie je vyhoda, ked tu jednotku v terene nevyuzijes vobec a mysli aj na spiatocku redukovanu, bude tak pomala ze bude tazke rozhupat auto vpred a vzad.. vyborny prevod na velke skaly kde sa pomalicky presmradzas zo skali na skalu, ale nevhodne do bahynka. ake tam mas teraz kola? mozem ti zratat kolko to bude tocit pri roznych stupnoch prevod. len mi napis este aky pomer mas teraz v difakoch.
 
 |  
			| Sob, 08.03.2008, 13:03 | 
					
					   |  
		|  |  
		|  |  
 
	
		| Kto je on-line |  
		| Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |  
 
	|  | Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
 Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
 Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
 Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
 
 |  
   |