4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

Samuraj a T4 ??
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=143&t=4714
Stránka 1 z 1

Autor:  kixoO. [ Str, 21.05.2008, 15:32 ]
Predmet príspevku:  Samuraj a T4 ??

ma niekto skusenosti s T4 na samiku .... ako funguju a ci sa oplati investovat do tychto protektorov :D dik za nazory a rady ;-)

Autor:  masurko [ Str, 21.05.2008, 16:04 ]
Predmet príspevku: 

T4 myslis protektor od vranika so vzorkom ss bogger? aj mna by zaujmalo :-D

Autor:  Kapo [ Str, 21.05.2008, 16:54 ]
Predmet príspevku: 

Tak, odborná diskusia o T3 prebehla tu viewtopic.php?t=4670

a o T4 je to obdobné.

Autor:  marcelo [ Str, 21.05.2008, 17:06 ]
Predmet príspevku: 

Myslíš že to jedno čísielko nehraje velkú rolu ? (tee 3 vs. tee 4) Ja myslím že to je dosť viditeľný rozdiel :D . stálo by to za to, rozorať aj väčšie čísla :-D

Autor:  Filipe [ Str, 21.05.2008, 22:17 ]
Predmet príspevku: 

Hmm mna prehovorily na T3 a som s nimi spokojny :!:

Autor:  MilanBB [ Str, 21.05.2008, 22:20 ]
Predmet príspevku: 

Počul som o originále, z ktorého je protektor, resp. vzor T4 odvodený a vraj je to super na záber, len sú slabšie pri jazdách v náklone, vraj horšie držia stopu a majú tendenciu šmýkať sa bokom. Pri originále T3, resp. vzore T3 ako protektore som také čosi nepočul.

Autor:  Filipe [ Str, 21.05.2008, 22:25 ]
Predmet príspevku: 

tak o tych T4 som to pocul aj ja, vzor T4 je dobry na vecsie balony na samcke rozmery su podla mna moc huste.

Autor:  masurko [ Štv, 22.05.2008, 11:54 ]
Predmet príspevku: 

no chlapci tak sa zvezte niekedy s to nom ma na wrangleri ss bogger a ked sa podhustia tak uvidite ze je to len jedna tetka povedala o tom bocnom naklone :wink:

Autor:  Tomrs [ Štv, 22.05.2008, 12:27 ]
Predmet príspevku: 

To nie je o tom, že jedna tetka povedala, ale o tom na akom aute (váha) a v akom teréne. Pri lepkavom blate a dostatočnej šírke, podhustení a nízkej váhe auta je to niečo úplne iné ako napríklad Patrol na snehu a pod. Ale vo všeobecnosti do naších zemepisných šírok asi už skôr T3

Autor:  pigy01 [ Pia, 23.05.2008, 14:13 ]
Predmet príspevku: 

tiež ny som sa priklonil k T. Podla mna maju lepsie robeny dezen ako T4 a hlavne su na uplne ine podmienky ako su u nas normalne. Samozrejme proti gustu...

Autor:  pali sj410 [ Str, 28.05.2008, 8:15 ]
Predmet príspevku: 

dajte foto ako vyzeraju

Autor:  Filipe [ Str, 28.05.2008, 8:42 ]
Predmet príspevku: 

Obrázok takto vyzera T4

Autor:  RADOFFROAD [ Str, 28.05.2008, 10:57 ]
Predmet príspevku: 

takze takto to je :

ze bocny naklon BOGGER nezvlada je mytus , prave naopak drzia lepsie ako SIMEX (T3)

je to tym, ze vynechany stred na vzore Bogger vytvara odtlacku v terene taku, ze v strede kolaje je vystupok a ten drzi auto do boku ako kolajnica

LENZE :

z osobnej skusenosti je problem inde , pri malych rozmeroch Bogger nie je ucinnost taka ako by som si predstavoval (mam silny pocit, ze vzor bogger perfektne funguje az pri rozmere cca 31x10,5) a dalsi problem je , ze na ceste su fakt ako traktor

cize na Samika doporucujem T3

Autor:  Lolo [ Štv, 29.05.2008, 15:57 ]
Predmet príspevku: 

Nebola by na mieste aj otazka co na taky dezen povie diferencial? Ked sa jedna o samuraja

Autor:  Filipe [ Štv, 29.05.2008, 23:29 ]
Predmet príspevku: 

To zavisi od rozmeru do 215 myslym ze pohoda :-D

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/