4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
Samuraj a T4 ?? http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=143&t=4714 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | kixoO. [ Str, 21.05.2008, 15:32 ] |
Predmet príspevku: | Samuraj a T4 ?? |
ma niekto skusenosti s T4 na samiku .... ako funguju a ci sa oplati investovat do tychto protektorov ![]() ![]() |
Autor: | masurko [ Str, 21.05.2008, 16:04 ] |
Predmet príspevku: | |
T4 myslis protektor od vranika so vzorkom ss bogger? aj mna by zaujmalo ![]() |
Autor: | Kapo [ Str, 21.05.2008, 16:54 ] |
Predmet príspevku: | |
Tak, odborná diskusia o T3 prebehla tu viewtopic.php?t=4670 a o T4 je to obdobné. |
Autor: | marcelo [ Str, 21.05.2008, 17:06 ] |
Predmet príspevku: | |
Myslíš že to jedno čísielko nehraje velkú rolu ? (tee 3 vs. tee 4) Ja myslím že to je dosť viditeľný rozdiel ![]() ![]() |
Autor: | Filipe [ Str, 21.05.2008, 22:17 ] |
Predmet príspevku: | |
Hmm mna prehovorily na T3 a som s nimi spokojny ![]() |
Autor: | MilanBB [ Str, 21.05.2008, 22:20 ] |
Predmet príspevku: | |
Počul som o originále, z ktorého je protektor, resp. vzor T4 odvodený a vraj je to super na záber, len sú slabšie pri jazdách v náklone, vraj horšie držia stopu a majú tendenciu šmýkať sa bokom. Pri originále T3, resp. vzore T3 ako protektore som také čosi nepočul. |
Autor: | Filipe [ Str, 21.05.2008, 22:25 ] |
Predmet príspevku: | |
tak o tych T4 som to pocul aj ja, vzor T4 je dobry na vecsie balony na samcke rozmery su podla mna moc huste. |
Autor: | masurko [ Štv, 22.05.2008, 11:54 ] |
Predmet príspevku: | |
no chlapci tak sa zvezte niekedy s to nom ma na wrangleri ss bogger a ked sa podhustia tak uvidite ze je to len jedna tetka povedala o tom bocnom naklone ![]() |
Autor: | Tomrs [ Štv, 22.05.2008, 12:27 ] |
Predmet príspevku: | |
To nie je o tom, že jedna tetka povedala, ale o tom na akom aute (váha) a v akom teréne. Pri lepkavom blate a dostatočnej šírke, podhustení a nízkej váhe auta je to niečo úplne iné ako napríklad Patrol na snehu a pod. Ale vo všeobecnosti do naších zemepisných šírok asi už skôr T3 |
Autor: | pigy01 [ Pia, 23.05.2008, 14:13 ] |
Predmet príspevku: | |
tiež ny som sa priklonil k T. Podla mna maju lepsie robeny dezen ako T4 a hlavne su na uplne ine podmienky ako su u nas normalne. Samozrejme proti gustu... |
Autor: | pali sj410 [ Str, 28.05.2008, 8:15 ] |
Predmet príspevku: | |
dajte foto ako vyzeraju |
Autor: | Filipe [ Str, 28.05.2008, 8:42 ] |
Predmet príspevku: | |
![]() |
Autor: | RADOFFROAD [ Str, 28.05.2008, 10:57 ] |
Predmet príspevku: | |
takze takto to je : ze bocny naklon BOGGER nezvlada je mytus , prave naopak drzia lepsie ako SIMEX (T3) je to tym, ze vynechany stred na vzore Bogger vytvara odtlacku v terene taku, ze v strede kolaje je vystupok a ten drzi auto do boku ako kolajnica LENZE : z osobnej skusenosti je problem inde , pri malych rozmeroch Bogger nie je ucinnost taka ako by som si predstavoval (mam silny pocit, ze vzor bogger perfektne funguje az pri rozmere cca 31x10,5) a dalsi problem je , ze na ceste su fakt ako traktor cize na Samika doporucujem T3 |
Autor: | Lolo [ Štv, 29.05.2008, 15:57 ] |
Predmet príspevku: | |
Nebola by na mieste aj otazka co na taky dezen povie diferencial? Ked sa jedna o samuraja |
Autor: | Filipe [ Štv, 29.05.2008, 23:29 ] |
Predmet príspevku: | |
To zavisi od rozmeru do 215 myslym ze pohoda ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |